Jump to content

igik367

Call of Duty 201 CS:GO
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    10h 19m 53s

igik367 last won the day on July 22

igik367 had the most liked content!

Community Reputation

23 Nowicjusz

About igik367

  • Rank
    Świeżak
  • Birthday 07/27/2001

Informacje o Profilu

  • Nick
    igik367
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nazwa klasy: Szeryf Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodanie: 1.3x obrażeń z Revolvera od 125 lvl. Ja z Wilenem oraz Jurim się nie zgodzę, ponieważ Szeryf jest klasą zbalansowaną, która nie potrzebuje żadnych zmian. Tak myślałem ponad tydzień temu kiedy średnie lvl (stałych graczy) to były mniej więcej 90 lub 100. Teraz jak średni lvl to około 120-130. Na wysokich lvlach są gracze którym jednym strzałem w ciało nie zabiorę nawet pół HP. Średnio potrzebuje 2 strzałów aby kogoś zabić. Chciałbym żeby tak zostało ale jednak żeby ten 1 strzał zostawiał wroga na low HP aby nasz sojusznik mógł go spokojnie dobić. Jeżeli chodzi o odbicie pocisku to szeryfowi zupełnie coś takiego nie jest potrzebne. Rzadko się zdarza, że Szeryf ginie od strzelaniny z kimś kto ma karabin. Najczęściej jest to karabin snajperski lub kosa od komandosa. Szeryf jest zbalansowany jeżeli chodzi o wczesne lvl, ale według mnie potrzebuje małego mikro buffa do late game.
  2. Podejrzany dostał już bana za Fake Account.
  3. Na tak + aktywność + lubiany na serwerze + pomaga nowym graczom
  4. igik367

    UB

    Kolega podczas,gdy używałem niewidki oraz zpeekowałem longa na mapie najechał na mnie idealnie celownikiem, ale postanowił we mnie nie strzelić i pójść dalej. Sam tego nie zauważyłem, dopóki inni gracze mi o tym nie powiedzieli. Pod koniec tej samej rundy, kiedy został ostatnie przeciwnik gracz idealnie strzelał przez ścianę, za która był przeciwnik. Dodam jeszcze, że taj ściany nie da się skanować. WH lub info z jakiegoś tsa na 100%. Link do demka: http://414339.node43.pukawka.pl/dem-de_island-1596539676-1596541246.zip 25;45 - Celownik na niewidzialnej osobie oraz próba strzału. 26;30 - Skan przez ścianę idealnie na hitboxy przeciwnika. Po obejrzeniu demka 2 raz widzę, że to jednak raczej był przypadek. Gracz powinien dostać UB. Dużą rolę odegrali tu gracze, którzy na początku mówili, że idealnie patrzył się na mnie na niewidce oraz jak zareagowali na tamten skan.
  5. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189502 Ilość godzin: 10 Dzień: 03.08.2020 Nagroda: 1 przeniesienie EXP SteamID/Nick: STEAM_1:1:81182169 Klasa z Rewolwerem
  6. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189502 Ilość godzin: 10 Dzień: 02.08.2020 Nagroda: 1 przeniesienie EXP SteamID/Nick: STEAM_1:1:81182169 igik367
  7. Nazwa: Szeryf Opis:Zadaje 140% dmg z Rewolwera, 1DMG/INT, Magazynek za fraga Bronie: R8 Rewolwer Statystyki: HP:10 INT:0 WYT:5 KON:0 Typ: Zwykła Dobra po raz kolejny spróbuje moich sił, ponieważ klasa z rewolwerem to jedyne czego potrzeba mi do siedzenia na serwerze 24/7. Tym razem nie poszedłem w instakilla, ponieważ tak jak to zauważyli opiekunowe to by było zbyt OP. W tym przypadku poszedłem w rozwiązanie podobne do Snajpera, jeżeli chodzi o dmg rosnący wraz z inteligencją.(U Snajpera jest to 1.1DMG/Int ale myślę, że zaokrąglona liczba w tym przypadku będzie dobra) Jeżeli chodzi o buff do DMG wynoszący 140% według mnie jest to idealny balans pomiędzy AWP na Snajperze a Scoutem. Snajper ma 120% co ma sens bo AWP bije znacznie więcej niż R8 bije mniej niż Scout więc sądzę , że jest to idealne rozwiązanie.(Zresztą obecnie widzimy, że mimo Scouta Navi cieszy się największą popularnością na serwerze) Ostatnia kwestia to magazynek za fraga. Tutaj chyba wyjaśniać nie muszę, mały magazynek oraz mała ilość amunicji nie pozwoliłaby nam zabić więcej niż 2/3 osób na rundę. Mam nadzieję, że ta klasa zostanie dobrze przyjęta, ponieważ od uwag opiekunów myślałem nad nią cały czas, aby wykonać ją grywalną oraz fun to play, a jednocześnie nie OP.
  8. Nazwa klasy: Najemnik Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuje dodanie opcji wyboru pistoletu. Dziwne jest to dla mnie, że mamy możliwość wyboru tylko broni głównej.
  9. 1. Twój nick: igik367 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba) Cod Mod 201 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie:
  10. Nazwa klasy: Saper Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodanie natychmiastowego planta/defusa paki. Moim zdaniem cały motyw sapera polega na gościu, który jest specem od materiałów wybuchowych więc ta zmiana jak najbardziej doda mu klimatu, a jednocześnie nie zrobi z niego jakieś ultra op klasy.
  11. 1. Nick: [CSC] igik367 2. Imię: Igor 3. Wiek: 19 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7 5. Sprawny i działający mikrofon**: Posiadam 6. Składka (tak/nie): Tak 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/189502 8. Parę słów o sobie **: Witam nazywam się Igor i na co dzień mieszkam w Warszawie. Właśnie ukończyłem szkołę średnią więc mam wydłużone wakacje co powoduje, że spędzam sporo czasu na serwerze. Moje hobby to między innymi gry komputerowe, piłka nożna czy jazda samochodem. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jestem aktywnym na co dzień graczem przez co będę mógł pilnować porządku na serwerze. Jestem chętny do zdobywania doświadczenia na stanowisku administratora oraz uczenia się na własnych błędach. Zawsze staram się być sprawiedliwy oraz trzymać ze wszystkimi graczami dobre relacje. Zapewniam także stałą aktywność. 10. Steam_ID: STEAM_0:1:81182169 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Około 4 godziny dziennie. 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Wbijam w różnych godzinach codziennie. Jednego dnia może to być od godziny 12 a drugiego od godziny 23. 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 1020H 13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak w TF2(obie gry używają takich samych komend)
  12. Chciałem zaproponować kilka dodatkowych nowych map do nowej edycji. Tym razem posłuchałem się rady DraYa i sprawdziłem podane mapy pod względem FPS jak i spawnpointów. Na żadnych z podanych nie miałem spadku FPS lub lagów oraz na każdej znajduje się przynajmniej 14 spawnpointów na 1 team, więc myślę, że tyle wystarczy na serwer. Są to mapy dosyć znane więc, jeżeli kiedyś były na serwerze i zostały usunięte to proszę mnie poprawić w odpowiedziach. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1206809088 Mapa rozgrywająca się w ośrodku badawczym NASA. Jest to także mapa z hostami, których na pewno brakuje w puli map chociażby do misji uratowania zakładników.(Jedyne grane mapy z hostami to tak naprawdę Office i Italy) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1216945465 Prosta mapa co ucieszy graczy rozgrywająca się w zakładzie przemysłowym. Stary, klasyczny cs w nowym wydaniu. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1216362919 Nocna mapa rozgrywająca się w japońskim mieście. Mamy tu otwarte przestrzenie, ciasny mid jak i boosty oraz bombsite z mostem, który przechodzi przez niego. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1204635926 Mapa która była już w csie i jest dobrze wspominana przez graczy. Unikatowy klimat mapy sprawi, że będzie dobrą odskocznią od pustynnych klimatów dusta.
  13. Nazwa:Kartograf Opis:2 razy na rundę(+1 co 50 lvl) może użyć umiejętności klasy aby wyświetlić pozycje przeciwników na radarze oraz na mapie (chodzi mi i tą która jest domyślnie pod lewym ctrl) na 3 sekundy dla całej swojej drużyny. Cooldown 15 sekund. 1/30 na instakilla. Bronie:P90 FiveSeven Statystyki: HP:5 | INT:10 | WYT:0 | KON:0 Typ: Zwykła
  14. @DraY Dzięki wielkie za radę. Na przyszłość będę patrzył na spawnpointy.
  15. Chciałbym (ponownie) zaproponować kilka map. Tym razem skupie się na finalistach najpopularniejszego konkursu Mapcore z 2019 zrzeszającego twórców map w csie. Nie będę sugerował map, które były już sugerowane lub, które w csie już są. Mapy były już przetestowane na wielu serwerach oraz przez sędziów z Mapcoru więc myślę, że problemów z optymalizacją nie powinno być. Oczywiście nie chce spodziewam się, że wszystkie zostaną dodane. Zostawiam to do oceny opiekunowi jednak myślę, że chociaż kilka z nich spodoba się wam. Opis zasugerowanych map oprócz moich krótkich opisów znajdziecie w podanym filmie w języku angielskim: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1961184536 Mniejsza mapa nocna z hostami w drewnianej villi. Myślę, że można by ją było dodać do puli małych map. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1978052734 Mapa gdzie terroryści są piratami a ct broni małej wyspy. Sporo otwartych jak i ciasnych przestrzeni. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984637676 Mapa osadzona w małej wiosce w Chinach. Została nagrodzona 3 miejscem po takich świetnych mapach jak Anubis i Chlorine. Wyróżnia ją klimat oraz budowa. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1980781825 Na tej mapie trafiamy do wioski w Himalajach. Uważam, że obecnie nie mamy żadnej zimowej mapy za wyjątkiem de_frost, które i tak nie jest grane, więc taka mapa zmieni rutynę graczy, którzy przyzwyczajeni są do dusta. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1855652898 Kolejna zimowa mapa. Tym razem osadzona w obserwatorium. Zrównoważona pod względem przestrzeni, ponieważ mamy na zewnątrz otwarte przestrzenie oraz w samym środku obserwatorium walkę na bliski dystans. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1986081493 Tym razem mapa osadzona w miasteczku. Klasyczna csowa mapa z korytarzami oraz otwartymi przestrzeniami. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984417232 Piękna mapa, gdzie trafiamy do wodospadów Victoria w Afryce. Ciasne przestrzenie w środku mapy oraz otwarte na skarajach mapy z widokiem na wodospady. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984503966 Mniejsza mapa w wyschniętym kanale Sueskim. 2 małe BS oraz opuszczony statek wojskowy w środku mapy jak i system jaskiń kuszą do gry na tej mapie. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1984383383&searchtext=Basalt Islandzka wioska z tunelami basaltowymi oraz walką na bliskie dystanse na pewno wprowadzi trochę świeżości.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines