Jump to content

howlie

Użytkownik
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15h 49m 55s

Community Reputation

12 Początkujący

About howlie

Informacje o Profilu

  • Nick
    howlie
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Free for all CS:GO
    JailBreak CS:GO
  • Lokacja
    Baku
  • Zainteresowania
    Liczenie ziaren piasku podczas letniej jesieni

Recent Profile Visitors

326 profile views

  1. 1. Nick: howlie2. Imię: Janek3. Wiek: 154. Znajomość Sourcebans (1-10): 105. Sprawny i działający mikrofon**: Tak6. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/m/playerinfo/831579?uid=5f8a6429b20209312e4a2c831bed71c47. Parę słów o sobie **: Hej, jestem Janek byłem tu adminem przez około 2 miesiące. Naszła mnie chęć powrócenia.8. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**: Aktualnie na serwerze nawet w godzinach popołudniowych czasem nie ma admina więc postaram się uzupełnić ten czas. 9. Steam_ID: STEAM_1:0:20175532 10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2-4h11. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Popołudnie, wieczór, noc - zależy od humoru i wolnego czasu.12. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 4400h13. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE): W trakcie14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak
  2. Mieliśmy sprzeciwiać się buntom, więc wątpie, że to się pojawi. Takie osiągnięcie już istnieje. To samo co na początku. Co do osiągnięć pojedynków lepiej zrobić je na bronie, które są częściej wybierane np. Deagle czy Usp. SVip zadaje kilka miliardów obrażeń w plecy, więc nie ma to sensu.
  3. Nick na forum: howlie Cyfra/Liczba: 88
  4. Dołącze się. Zawsze gdy jesteś w CT, gracze mają do ciebie problem, nie tylko ja. Cały czas prowadzisz monotonnie - Potrafisz na 4 osoby robić 10 minutową rundę. Grasz pod kille, co można zobaczyć na co 2 mapie na której prowadzisz - zabijasz za najmniejsze przewinienie, nawet gdy jest mało osób. Wymyślasz własne zasady, aby tylko wybronić swojej racji - cały czas mówisz, by wołać admina, a gdy ktoś go zawoła jesteś cichutko jak myszka, bo okazuje się że nie masz racji. Robisz zbyt dużo fk. Nie znasz regulaminu. Nie jestem za UnBanem.
  5. Nick na forum: howlie Cyfra/Liczba: 72
  6. Nick na forum: howlieCyfra/Liczba: 83
  7. howlie

    Propozycje

    Bardziej wkurzający jest ekran podczas podpalenia, niż samo podpalenie, ponieważ zasłania on 90% widoczności. Tak samo z krwawieniem, które może trwać nawet do 8 sekund, co naprawdę przeszkadza.
  8. Hades, spróbuj zagrać demonologiem to zobaczysz, że trzeba celować. Nie trzeba celować jedynie na dalekie odległości. Przykładowo z westwoodzie z respa tt na resp ct. Większość graczy padała na hita, ponieważ był początek sezonu, i każdy miał mały level. Demonologów nie ma już praktycznie na serwerze, za to zaczęła się gra Durielem
  9. Może 1-2, ale i tak te podpalenie jest wkurzające przez swoją częstość oraz niewidoczność tego, który został podpalony
  10. Przelicznik INT można zmniejszyć, ale wtedy należało by zwiększyć trochę ten dmg/int. Jednak gdyby zwiększyć DMG, to niech chociaż do tej setki za wybuch i 140 za piorunka. Nie koniecznie musi być to stary przelicznik.
  11. Dodanie cooldown'u naprawi to rzucanie. Co do tej niewidzialności to o wiele pomogłoby w zabiciu tej Ninjy więc troche to bezsensu. A gdyby już miało tak być to napewno trochę mniej widzialny niż Zjawa.
  12. Właśnie nie, bo jak pójdę pod HP to piorun będzie bił po 60, a o wybuchu to nawet nie wspomnę. Co do skanowania przez smoke to racja, ale piorun ma cooldown 24 sekundy, a z tego co widze na innych klasach to np. Ninja ma 10 rzucanych noży, które biją po 90, a ich cooldown jest wielokrotnie mniejszy. Właśnie że nie ginął na hita, dostawał poprostu więcej obrażeń. Wyjątkami były świeżaczki z małym lvlem.
  13. Według mnie za bardzo znerfiliście tego demonologa. Z 65 DMG + 1/int zrobiło się 60 DMG + 0.7/int, przez co zamiast bić piorunem za ok. 150, bije się za +/- 105. Tak samo z wybuchem - z obrażeń zadawanych po śmierci, które wahały się w okolicach 110 (przy bliskim wybuchu) zrobiliście około 80. Wszystko to oczywiście na 35lvl+. Ta klasa powinna posiadać mocny wybuch, aby kontrować klasy typu ninja, a nie, żeby je leciutko obić. Od czasu tak mocnego nerfa klasa praktycznie nie nadaje się do grania, ponieważ obrażenia (między starymi, a obecnymi) w wielkim stopniu się zmieniły. W tej klasie nie chodzi teraz o skille klasy, tylko o umiejętności grania. Gracz, który zaczyna grę Demonologiem, nie zrobi praktycznie nic, bo co on może zrobić. Klasa jest zrobiona po Inteligencje, więc nie posiada ona tyle HP co inne klasy. Większość klas na wyższym lvlu, posiada około 200hp, jednak Demonolog 130hp. Bo tak jak wcześniej wspomniałem klasa jest pod Inteligencje. Podsumowując: Klasa jest pod INT, więc nie ma wiele HP i z łatwością da się ją zabić. Piorun i wybuch z takim osłabieniem praktycznie nie nadają się do użytku. Klasa jest niegrywalna dla nowych graczy. Przykład: Przychodzi sobie taki Druid/Zjawa (powiedzmy, że wszystkie klasy mają 38lvl) około 220hp, a Demonolog strzela piorunem. Za ile? Za połowe jego HP, a podczas strzału piorunem nie można strzelać z broni, więc demonolog nie ma praktycznie szans. Wyjątkiem jest albo zajście wroga od pleców, albo trafienie piorunem przez smoke. Przykład 2: Jest demonolog, pilnuje site. Przylatuje ninja, niezauważony przychodzi na plecy demonologowi. Uderza go w plecy, a on oczywiście ginie na hita. Czemu? Bo ma 130hp, przecież to klasa pod INT. Co się potem dzieje? Wybucha, i to o niecałą 1/2 hp tej ninjy. Wyjątkiem jest zauważenie ninjy i zadanie mu idealnej ilości hp, do poniżej (38lvl - 40 + 0.5*76) 78HP. Przykład 3: Na niektórych klasach, np. Lord de Seis, Diablo, są oślepienia lub zakrwawienia ekranu, które ograniczają widoczność. Demonolog swoim piorunem nie robi nic, oprócz chwilowego przyjaśnienia ekranu kolorem żółtym. Mógłbym on - tak jak inne klasy - oślepiać na kilka sekund gracza. Diablo po trafieniu (nazwijmy to ślepakiem) oślepia na około 7 sekund co i tak jest za duże, a te 2-3 sekundy, które mogłyby pojawić się u demonologa pomogły by.
  14. howlie

    Propozycje

    Chodzi mi o losowy item np za 3-5 golda*
  15. howlie

    Propozycje

    Dodanie mozliwości kupienia itemu za złoto Dodanie mozliwości kupna kazdego itemu w dziale "itemy" za złoto
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines