-_-

Właściciel
  • Content Count

    17718
  • Donations

    10.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    234
  • Time Online

    384d 20h 46m 48s

-_- last won the day on September 14

-_- had the most liked content!

About -_-

  • Rank
    Właściciel sieci
  • Birthday 05/10/1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 350
    Free For All
    DeathRun
    Only DD2
    JB 1.6
    FFA CS:GO
    DM CS:GO
    COD CS:GO
    JailBreak CS:GO
    NewDiabloMod CS:GO
    Multi-Arena 1v1 CS:GO
    DeathRun CS:GO
  • Lokacja
    Nowa Sól / Warszawa
  • Zainteresowania
    Muzyka, kobiety
  • Steam Custom URL
    76561198046923597

Metody kontaktu

  • GG
    35376970
  • Snapchat
    zjemce
  • Instagram
    test
  • Skype
    test

Recent Profile Visitors

44812 profile views
  1. -_-

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  2. -_-

    Dodanie perku zwycięzcy poprzedniego sezonu - Pijany Donozor Poprawienie klasy Myśliwy Poprawiono Chorążego Aktualizacja wgrana
  3. -_-

    Zmień tytuł
  4. -_-

    Poprawiono quest z perkiem Buty Komandosa Poprawiono quest z rozbrojeniem/podłożeniem bomby Poprawiono złe wymagania w danych questach Wgrane Usunięto dodatkowe DMG z klas: Hawkeye, Medyk, Oszust, Chorąży, Zwiadowca, Gliniarz, Komandos Poprawiono DMG - Elitarny Snajper Dodanie nowej Super Premki, a usunięcie po resecie Specjalisty - wchodzi klasa Myśliwy Dodanie do klasy Oszust losową broń co rundę Dodanie nowej klasy Najemnik Aktualizacja wgrana
  5. -_-

    Szybki update Poprawiono błąd z misją "Zabij 20 osób w ciągu jednej mapy" Poprawiono resetowanie misji typu "Zabij w ciągu rundy x razy" lub "Przeżyj x rund", itp Wgrane
  6. -_-

    Przedłużona została licencja IPS oraz zaktualizowano forum do najnowszej wersji, która dzisiaj wyszła (łatka bezpieczeństwa)
  7. Jeżeli ktoś jest fanem HARD COD, to zapraszam na PW. Coś tam skleiłem, co prawda jeszcze nie jest w 100% gotowe, ale da się już grać. Oczywiście wzorowałem się na tym co pisałem w dzienniku zmian + dodałem killStreak, hitmarker (zamiast pokazywania DMG), no i klasycznie 1 klasa = 1 umiejętność przypisana do niej. Będę potrzebował osób do testowania, bo nie wszystko da się osiągnąć na botach
  8. -_-

    Uwielbiam komentarze w stylu "Ogarnąć jednego dobrego opiekuna" Pisałem jakiś czas temu do adminów (gdy zauważyłem problemy z serwerem) w sprawie serwera, zadając im konkretne pytania mające związek także z opiekunami. Każdy tam chwalił (może jedna osoba wypowiezdiała isę negatywnie) opiekunów, pisał o nich same dobre rzeczy lub takie, które były bardziej pozytywne niż negatywne. Mija miesiąc i raptem każdy ma do siebie problem i mam rozumieć, że w miesiąc stworzyły się takie, a nie inne grupki? Wydaje mi się, że to jest pewnego rodzaju żart, bo skoro ja piszę do Was, a Wy dajecie mi znać, że jest okej, a po miesiącu dowiaduje się, że jednak jest problem, to jak mam coś takiego rozumieć? Nie wierzę w to, że przez miesiąc zrobił się taki burdel. Co do serwera, to najprawdopodobniej zostanie zamknięty i zmieniony, ponieważ od początku roku wrąbałem w niego tyle kasy (opiekuni wiedzą ile), że to aż niemożliwy by serwer tak słąbo stał. Jeżeli on na początku gdy kupowałem reklameę stał full, a potem po reklamie spadał, to albo ten serwr jest do dupy, albo atmosfera. Z tego co widzę, atmosfera, a więc nie ma co szukać kolejnych ludzi na to miejsce, bo co to da? Serwer nie wstanie, a gracze się z dupy nie pojawią. Serwer nie ma szans odżyć, bo nawet zainteresowanie kwestią lagów jest znikome lub zerowe. Każdy uważa, że wystarczy napisać "Lagi" i raptem znikną, albo walnąć resrtart, bo przecież to rozwiązuje na chwilę problem. Ja informowałem opiekunów czego oczekiwała ode mnie pukawka, nie dostałem tego, problem nadal podobno istnieje. Dla mnie ten serwer jest bez przyszłości. Chęci były, reklama była nie raz kupowana, ale widocznie taki serwer nie ma racji bytu na tej sieci. Ban zostanie nadany zgodnie z taryfikatorem, ponieważ to drugi opiekun bawił się w odbanowywanie, mimo łamania przez kolegę regulaminu.
  9. No tak, ale wtedy też można dodać od razu 601-801, potem 1000-3000, 40000 - 80000, 5000000 - 9000000, bo każdy ma odmienne zdanie. Standardowy COD miał bodajże 201lvl (?) Ja uważam, że medium kończy się na 400 LVL, bo każdy powyżej (oczywiście mówimy o stałej liczbe punktów czyli 2 za lvl) jest już Easy ze względu na to jak wyglądają statystyki - oczywiście mówimy o takcih samych rozwiązaniach dla statystyk. Dla mnie aktualny COD to taki Medium. Ja jestme fanem HARD, a są też osoby (głównie młode z tego co zauważyłem przez 7 lat), które uwielbiają Easy
  10. -_-

    Poprawiono misje z broniami Wgrane
  11. -_-

    Plik przywrócony
  12. -_-

    Nie wiem czemu @MapetTV Cię odbanował, ale jeżeli Ty jako admin ustawasz sobie takie nicki dla jaj (albo były, bo masz range i zaraz zweryfikujemy czy opiekuni, czyli Mapet i @Donozor zgłaszają takie osoby) to chyba coś jest nie tak. Ban jak najbardziej słuszny, bo regulamin tyczy sie każdego, a taki nick to przesada. Co innego użyć słowa "Baran", albo "Głupi Gracjan", a co innego "Jebac Gracjana", których na serwerze może byc kilku(nastu) i któryś może poczuć się urażony.
  13. -_-

    W sumie to podzielę się z Wami paroma rzeczami. Od pewnego czasu pracuje przy nowym silniku COD, który ma być dostosowany do aktualnych trendów i po prostu działać lepiej/sprawniej. Silnik oraz klasy/perki itd nie będą już korzystać ze starej składni -> to najważniejsza informacje dla mnie https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=244092 https://wiki.alliedmods.net/SourcePawn_Transitional_Syntax Poprawiony został całkowicie system translacji. Teraz opis klas/perków i dosłownie wszystkiego co zawiera jakąś informację wysyłaną przez gracza, przechodzi przez odpowiednią funkcję, która następnie sprawdza czy istnieje wpis w translacji i oczywiście z niego korzysta (całkowita translacja dla wielu języków, łatwość w obsłudze, zmniejszenie ilości kodu w klasach/silniku/perkach -> nie muszę tego rozbijać za każdym razem) Poprawiony został system DMG oraz wytrzymałości. Na COD 101, który aktualnie tworzę (to taki serwer dla mnie pod testy do tego -> napisałem sobie taki serwer i wymyśliłem pod niego klasy/perki, itd) zrobiłem to następująco: a) Max 50 DMG i wytrzymałość to 1.0+(dmg-wytrzymałość) Wytrzymałość daje na maxie 0.5 DMG, a DMG 1.375 DMG, czyli jeśli atakujący ma na full DMG, a ofiara wytrzymałość na full, to DMG wygląda następująco 1.0+(0.375-0.5) = 0.875 DMG -> taki DMG otrzyma ofiara. Chyba logiczne, że wytrzymałość ma dawać więcej niż atak, bo jaki to byłby serwer gdyby gracze z rozwiniętym na full DMG orali każdego jak leci. Oczywiście to rozwiązanie na moim serwerze COD 101, a statystyki są różne dla różnych przedziałów lvl, więc to kwestia indywidualna -> PODAJE PRZYKŁAD serwera COD 101 (tyczy się powyższego) Klasy typu Weteran, które omijają wytrzymałość działają teraz w taki sposób, że przy obliczaniu DMG po prostu ta wytrzymałość znika, tak ajkby jej nie było DMG -> teraz DMG jest zliczany i nie ma takiej sytuacji jak wszędzie, że DMG + dodatkowy DMG. Tutaj wszystko leci razem. Jest zliczany DMG zadany, a następnie DMG z klasy/perku itd, co jest sporym plusem i minusem w pewnych sytuacjach Całkowicie zmieniony zapis Bind na zmianę broni zamiast przycisku E Zarządzanie HUD W nowej wersji można zarządzać HUD w następujący sposób a) Ustalanie miejsca (4:3 -> HUD na dole | 16:9 na górze). Sprawdzałem to u siebie na różnych rozdzielczościach i wyglądało w porzadku b) zmiana koloru (według mnie zbędne i zablokowałem to, ale może kiedyś się przyda) c) Wyłączanie/Włączanie HUD Dodawanie/zabieranie/sprawdzanie broni zostało zmienione i działa inaczej Kondycja jest ustawiana w zupełnie inny sposób Wiaodmo, masa zbędnego kodu wywalona Poprawiono funkcje odpowiedzialną za używanie perków/klas EXP za śmierć, killa, rozbrojenie, podłożenie, asystę itd został przebudowany i napisany od nowa Usunięto zbędne wiadomości na czacie z informacją o modzie, a w zamian za to stworzono menu, które posiada wzsystko co ważne na COD (sklepiki, misje, perki, opisy perków/klas, wybór klas, informacje, itd itd) To tyle z tego co pamiętam. Nie będe opisał dokładnie zmian stricte technicznych, bo i po co skoro większość miałaby to w dupie, albo by nie rozumiała tego co piszę. Nie wiem kiedy wejdzie to na serwer, ale na pewno przedtem wejdzie nowy COD testowy (101 LVL HARD), na którym będę sobie pogrywał w wolnej chwili i testował. Jeżeli tam wyjdzie wszystko pozytywnie, zacznę wdrażać to powoli na głównego COD. Pracy sporo, zmian sporo, wygląda niewinnie, ale takie nie jest, więc nie zamierzam tego wrzucać w taki sposób na serwer, tym bardziej, że przepisanie wszystkich klas/perków zajęłoby mi kupę czasu, którego nie mam aż tak dużo, więc wolę to robić na spokojnie, a najpierw upewnić się, że moja praca została dobrze wykonana. Wybaczcie za błędy lub jakieś niedopatrzenia, lecz spałem 4h, a i tak ledwo po skończeniu swojej pracy, siadłem na COD i jakoś tak próbuje nie zasnąc
  14. -_-

    Zmęczenie i szybkość dały się we znaki, Przy pracy, wgrałem translacje z nowej wersji COD na serwer. Mogą wystąpić problemy do czasu aż pukawka nie podeśle mi backup...
  15. -_-

    Sprawdź teraz