-_-

Właściciel
  • Content count

    16392
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    164

-_- last won the day on June 8

-_- had the most liked content!

About -_-

  • Rank
    Właściciel sieci
  • Birthday 05/10/97

Metody kontaktu

  • GG
    35376970
  • Strona WWW
    http://cs-classic.pl

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Nowa Sól
  • Zainteresowania
    Muzyka, kobiety
  • Steam Custom URL
    76561198046923597

Recent Profile Visitors

33059 profile views
  1. Wybaczcie, że skomentuje jedną propozycję, ale w sumie jest dość fajna i można byłoby ją w przyszłości rozbudować. Co o tym sądzicie? Poza @Samobójca xd
  2. Wiem, wina braku aktualizacji. Zgłosiłem to do pukawki, bo to kolejny raz kiedy serwer sam się nie zaktualizował i musiałem robić to ja, ręcznie z poziomu panelu
  3. Nie uważasz, że ten poradnik jest napisany strasznie słabo?
  4. [FAQ] Rozwój postaci za manę Każda postać ma inny tryb rozwoju czyli ma możliwość rozwoju tylko swoich elitarnych umiejętności, które w bardzo dużym stopniu ulepszają rozgrywkę i dają przewagę nad rywalem. Prościej mówiąc, rozwój to ulepszenie skilli, które dana klasa ma wbudowane. Przed zakupem rozwoju dobrze jest się zastanowić, który jest najważniejszy a który sprawą podrzędną tak aby w pierwszym rzędzie brać tylko te, które są znacznie przydatne. Rozwój postaci mamy na stałe czyli nie znika po czasie, niektóre z nich można ulepszać wielokrotnie dając większe efekty. Niżej znajduję się opis klas wraz z możliwym rozwojem. [ 1 ] Klasa: Mag Rozwój postaci: Zamrażające Pociski, Pole Latarki, Stamina Zamrażające Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = Można ulepszyć tylko raz Pole Latarki: Powiększa pole naświetlania [ 250 Many ] = +100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie paska [ 250many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 2 ] Klasa: Druid Rozwój postaci: Regeneracja Życia, Fiolka Lecznicza, Stamina Regeneracja Życia: Zwiększa regenerowane HP [ 380 Many] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Fiolka lecznicza: Zwiększa HP po jej użyciu [ 250 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 250 Many ] = -3 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 3 ] Klasa: Paladyn Rozwój postaci: Magiczne Pociski, Long Jumpy, Platynowa Zbroja Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 350 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Long Jumpy: Zwiększa ilość skoków [ 250 Many ] = +1 skok za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Platynowa Zbroja: Zwiększa % szansy na odbicie pocisku [ 400 Many ] = zmniejsza się insta, z 1/6 na 1/5 , a potem na 1/4 (1/4 to max) [ 4 ] Klasa: Barbarzyńca Rozwój postaci: Magiczny Pancerz, HP za zabicie, Pancerz za zabicie Magiczny Pancerz: Zwiększa ilość ładowanych pocisków do odbicia [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) HP za zabicie: Zwiększa ilość hp, które dostajemy po zabiciu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Pancerz za zabicie: Zwiększa ilość pancerza, którego otrzymujemy po zabiciu [ 100 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 5 ] Klasa: Nekromanta Rozwój postaci: Wysysanie HP, Wysysanie energii, Wysysanie HP Wysysanie HP: Zwiększa ilość wysysanego Hp przy strzale we wroga [ 150 Many ] = +2HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Wysysanie energii: Dostajemy więcej HP [ 150 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Wysysanie HP: Zwiększa ilość naszego HP przy zżeraniu zwłoków [ 200 Many ] = zmniejsza się insta, z 1/7 na 1/6, a potem na 1/5 (1/5 to max) [ 6 ] Klasa: Ninja Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Noże do rzucania: Zwiększa ilość noży [ 120 Many ] = + 1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 10 razy) Noże do rzucania: Zwiększa zadane DMG przy rzucaniu nożem [ 150 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy). Gdy załadujesz na full, jesteś w pełni niewidzialny [ 7 ] Klasa: Zabójca Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Noże do rzucania: Zwiększa ilość posiadanych noży [ 120 Many ] = +3 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Noże do rzucania DMG: Zwiększa DMG przy rzucie nożem [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Niewidzialność: Zmniejsza niewidzialność ( załadowana ) [ 400 Many ] = -5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 4 razy) [ 8 ] Klasa: Łowca Rozwój postaci: Tropienie, Kusza, Granaty Tropienie: Zwiększa procentowo szansę na tropienie wroga podczas strzału [ 300 Many ] Kusza: Większe obrażenia z kuszy [ 250 Many ] Granaty: Zwiększa możliwość posiadanych pułapek [ 400 Many ] [ 9 ] Klasa: Imp Rozwój postaci: Wysysanie Pieniędzy, Wysysanie Pieniędzy, Zmiana na nóz Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa szanse na kradzież pieniędzy wrogowi [ 100 Many ] = + 1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Wysysanie Pieniędzy: Zwiększa nominał wykradzionych pieniędzy [ 100 Many ] = +500$ za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Zmiana na nóż: Zwiększa procentowo szansę zmiany na broni na nóż przeciwnikowi [ 400 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 10 ] Klasa: Zjawa Rozwój postaci: Redukcja Obrażeń, Widocznośc, Wybuchowe Pociski Redukcja Obrażeń: Zwiększa redukowane DMG [ 450 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Widoczność: Zmniejsza widoczność [ 250 Many ] = -20 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Wybuchowe Pociski: Zwiększa szansę na wybuch [ 400 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 11 ] Klasa: Scavenger Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Odnowienie Magazynku Trzęsienie Ekranem: Mamy szansę na trzęsienie wroga ekranem przy strzale [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Dodatkowe DMG: Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwnikowi [ 250 Many ] = +2DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Odnowienie Magazynku: Zwiększa szansę na odnowienie magazynku po zabicu wroga [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 12 ] Klasa: Duriel Rozwój postaci: Korzenie, DMG od tyłu, Stamina Korzenie: Zwiększa ilość posiadanych korzeni do naładowania [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) DMG od tyłu: Zwiększa zadane DMG w plecy przeciwnika [ 100 Many ] = +2 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 13 ] Klasa: Baal Rozwój postaci: Podskoki, Odnowienie HP, Odnowienie Magazynku Podskoki: Zwiększa ilość podskoków w powietrzu [ 300 Many ] = +1 za każe ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Odnowienie HP: Zwiększa ilośc odnawianego HP [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 150 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 14 ] Klasa: Khazra Rozwój postaci: Podpalenie, Ładowane DMG na nożu, Stamina Podpalenie: Zwiększa procentowo szansę na podpalenie wroga [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Ładowane DMG na nożu: Zwiększa wcześniej posiadane DMG możliwe do naładowania [ 150 Many ] = +1 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Zmniejsza czas ładowania [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 15 ] Klasa: Diablo Rozwój postaci: Oślepienie w głowę, Regeneracja w głowę, Odnowienie Magazynku Oślepienie Wroga: Zwiększa procentowo szansę na oślepienie wroga [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Regeneracja w głowę: Zwiększa otrzymywane HP przy strzale w głowę [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku po zabicu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 16 ] Klasa: Demonolog Rozwój postaci: Wyrzucenie Broni, Zasięg Błyskawicy, Stamina Wyrzucenie Broni: Zwiększa procentowo szansę na wyrzucenie broni wroga podczas trzału [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Zasięg Błyskawicy: Zwiększa zasięg błyskawicy [ 150 Many ] = +5 za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 17 ] Klasa: Sługa Zniszczenia Rozwój postaci: Piorun, Stamina, Zasięg Pioruna Zasięg Pioruna: Zwiększa zasięg pioruna [ 150 Many ] = + 100 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Piorun: Zwiększa DMG zadane od pioruna [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = - 1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 18 ] Klasa: Andariel Rozwój postaci: Trujące Pociski, HP za zabicie, Stamina implikacji Trujące Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) HP za zabicie: Zwiększa HP otrzymywane po zabicu wroga [ 250 Many ] = +5 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina implikacji: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 19 ] Klasa: Siewca Zagłady Rozwój postaci: Kradzież Magazynku, Implikacja Energii, Stamina Kradzież Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na kradzież magazynku wrogowi [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Implikacja Energii: Zwiększa otrzymane HP przy użyciu Implikacji [ 250 Many ] = +20 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 20 ] Klasa: Pustoszyciel Rozwój postaci: Pociski z Granatów, Rakieta, Stamina Pociski z Granatów: Zwiększa ilość % szans na wybuch granatów wroga gdy w niego strzelamy [ 250 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Rakieta: Zwiększa ilość dodatkowych obrażeń z rakiety [ 300 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 400 Many ] = -2 sekundy za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) [ 21 ] Klasa: Talic Rozwój postaci: HP za trafienie, Aura Defensywna, Aura Ofensywna HP za trafienie: Zwiększa HP za trafienie we wroga [ 300 Many ] = +1 HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Aura Defensywna: Zwiększa redukcję [ 250 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Aura Ofensywna: Zwiększa ilośc DMG [ 400 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) [ 22 ] Klasa: Zniewolony Rozwój postaci: Trzęsienie Ekranem, Dodatkowe DMG, Stamina Trzęsienie Ekranem: Zwiększa procentowo szansę na trzęsienie ekranem rywala. [ 150 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) Dodatkowe DMG: Zwiększa ilośc zadawanych obrażeń [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy) [ 23 ] Klasa: Lord Rozwój postaci: Zakrwawienie Ekranu, Regeneracja HP, Odnowienie Magazynku Zakrwawienie Ekranu: Zwiększa procentowo szansę na zakrwawienie ekranu rywala [ 200 Many ] = +5% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Regeneracja HP: Zwiększa ilośc regenerowanego HP [ 150 Many ] = +50 armora za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Odnowienie Magazynku: Zwiększa procentowo szansę na odnowienie magazynku [ 180 Many ] = +20% za każde ulepszenie (Można ulepszyć 3 razy) [ 24 ] Klasa: Upadły Rozwój postaci: Krytyczne DMG, HP za zabicia, Odnowienie Magazynku Krytyczne DMG: Zwiększa szansę na trafienie krytyczne [ 300 Many ] = +1% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Odnowienie Magazynku: Mamy więcej % szans na odnowienie magazynku przy zabiciu [ 180 Many ] = +10% za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) HP za zabicie: Za zabicia dostajemy HP [ 200 Many ] = +5HP za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) [ 25 ] Klasa: Nihlathak Rozwój postaci: Lustrzane Pociski, Kula Niebios, Stamina Lustrzane Pociski: Zwiększa ilość możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] = +1 za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 2 razy) Kula Niebios: Zwiększa DMG zadawane kulą [ 250 Many ] = +5 DMG za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 3 razy) Stamina: Szybsze ładowanie [ 300 Many ] = -1 sekunda za każde ulepszenie (Można ulepszyć max 5 razy)
  5. @Op0rNiK0W dlatego będzie loteria na serwerze. Premki/VIP można kupować już za !nagroda, więc dodawanie kupowania za manę trochę odpada, ale loteria zostanie dodana za jakieś 2 tygodnie. Co do nowych klas, to odpada. To nic nie zmieni, a mi chodzi oto by te klasy były w miarę równe. Co do archów to zapewne chodzi Wam o skrzydła, poprawię to
  6. Czekam na nowe propozycje i poprawki do klas w celu ich zoptymalizowania.
  7. Ciekawe kto będzie miał 1000 głos
  8. Przecież działa. Spróbuj wejść przez ts.besi523.pl albo przez numeryczny adres 178.217.188.157:9987
  9. No i dlatego wpadłem na pomysł z tą maną za grę, ponieważ zmobilizuje to ludzi do gry + mana będzie zależna też od tego ile jest osób na serwerze. Uważam, że to fajna opcja, a podrasować mogę tylko lekko zdobywanie many. Mana nie miała być za bycie "PRO", a za samą grę, więc dawanie jej za top mapy jest słabym pomysłem. Informuję jeszcze raz, że dzisiaj weszła spora aktualizacja, w której lekko zoptymalizowałem klasy (początek prac nad tym), naprawiłem parę błędów, poprawiłem opisy umiejętności za manę oraz opisy klas. Dodatkowo dodano niewidzialność na kosie, itd. Aktualizacja dość spora, dzisiaj przez cały dzień jeszcze ją poprawiałem i mam nadzieję, że wszystko dodałem prawidłowo.
  10. Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko. Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut. Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd. Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd) Update wgrany Jutro postaram się ogarnąć też te animacje, bo są za duże
  11. Przecież sprawdzałem ją przy full statystyce i widać różnicę i to sporą, a jeżeli jeszcze bardziej to zmniejszę, to przy full grawitce będziecie latać na poziomie bramy na DD2 BombSite B
  12. Udało mi się załatwić problem z niewidzialnością na kosie. W nocy wgrałem też update, blokujący ratowanie hostów przy pomocy umiejętności na Upadłym i Scavenger. Pracuję teraz nad ustawieniem tego pod każdy ITEM/Klasę. W update pojawią się też (tak jak wspomniałem wcześniej) poprawki do klas, które mają na celu zoptymalizować grę Jeżeli o czymś zapomniałem, to proszę to ponownie uwzględnić w tym temacie.
  13. Mówicie, że mam zamienić zoom na latarkę u Nithlatak?
  14. Wgrałem w fazie testów system top3 mapy. Pracuje nad: Blokadą dla Scavengerza i Upadłego w przypadku posiadania hosta Pewne kroki kierujące ku optymalizacji klas Wdrożenie (powoli) systemu losowania VIP na serwerze Pewnych poprawek
  15. Na pewno masz dobrze ustawioen bindy? Ja ustawiłem sobie bind na sm_useitem pod X, a sm_skill pod C i mając item Boskie Perło i włączając item przyciskiem X, włączało tylko fireball, a nie umiejętność INFERNO z Duriela (sprawdzałem też na Durielu) możesz mi to dokladniej opisać na PW? Nie mogę odtworzyć tego problemu ..