Skocz do zawartości

MAUPISZON

Bywalec
  • Postów

    224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana MAUPISZON w dniu 27 Lipca 2022

Użytkownicy przyznają MAUPISZON punkty reputacji!

2 obserwujących

O MAUPISZON

  • Urodziny 08.04.2003

Informacje o Profilu

  • Nick
    Yashino
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] BaseBuilder
  • Lokacja
    Małopolska
  • SteamID64
    STEAM_1:1:178626746 10:21 79 0 active 80000

Ostatnie wizyty

846 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MAUPISZON

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

90

Reputacja

  1. Twój nick: MAUPISZON [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:1:178626746 Nick osoby, której przekazujesz: Kulturny Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_1:1:127340257 Ilość przeniesień: 1 Data: 15.08.2022
  2. Osobiście uważam ze klasy te powinny zachęcać swoja mechanika, a nie siłą . Nie wiem jak to rozpatruje @ -_- Tą role spełniaja klasy : Partyznat , L. Żołnierz , Assasyn , Rebeliant
  3. MAUPISZON

    Nowe Perki

    Nie jest to pułapka na Szpiegów oraz na perk Tajemnica Szpiega Edit. To są losowe nazwy który ten perk by przyjmował @ Mahesvara Logicznie myśląc podałem złe nazwy ponieważ powinny być to nazwy śmieciowych perków, które szpieg od razu niszczy.
  4. MAUPISZON

    Nowe Perki

    Podbijam ze zmianami do tego dodaje kolejny Nazwa perku: *Pułapka* | Fala Śmierci | Nalot powietrzny | NanoSuit Opis: Po zniszczeniu tego perku zabija osobe która to zrobiła w nagrode otrzymyjesz 1000 xp oraz 20 monet
  5. MAUPISZON

    Nowe Klasy

    Propnuje inne działanie tego "lustra" 1/2 na zatrzymanie dmg instakill-a Na czerwono zaznaczyłem co mi sie nie podoba poniewaz mamy takie klasy jak Obronca oraz MacGyver (który jest zbugowany) i one sa na to odpornie plus do tego Saper kontruje Sapera
  6. Tego nie wiedziałem wiec jeśli tak było to nie monety nie mają sensu. Każda forma osłabienia tego będzie na + edit . Proponuje dodac do klanu "potwierdzenie" przy rozdawaniu statystyk ponieważ 1 missclikiem można zepsuć sobie klan usuniecie dodatkowych pk dla generałow powinni tylko pomagać zarządzac klanem Zapraszam graczy do wypowiedzi
  7. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/647432 Ilość godzin: 7+ | 7+ | 7+ | 7+ Dzień: 24/07/2022 | 26/07/2022 | 27/07/2022 | 28/07/2022 Nagroda: 4 przeniesienia EXP Nick: MAUPISZON[CSC] SteamID: STEAM_1:1:178626746 Dodano przeniesienie exp
  8. MAUPISZON

    Zmiana Klanow

    1. Proponuje usuniecie mechaniki wplacanie punktow do klanu , powinny dodawac sie automatycznie do skarbca. Zablokuje to wbijanie pk na boku ( zakładam klan tylko po to żeby wbić punkty i przenieść je do innego ) ta mechanika jest tragiczna powoduje ze pod koniec edycji nie ma rywalizacji między klanami jest jeden najmocniejszy 2 średnie a reszta jest z do bani. 2. Zmiana blokady na wyrzucenie gracza z klanu na 24 H po tym jak gracz wplaci 20 pk // Gdyby 1 nie przeszła Powód jest prosty zapraszam kogoś do klanu a ta osoba nabija sobie punkty po to zeby opuscic klan i wpłacić je do innego jak sie rozbuduje co znowu prowadzi do tego ze dominuje 1 klan 3. Usunięcie PK i zastapienie je monetami Monety stana sie cenniejsze Boost do klasy Złodziej i Mędrzec Ułatwi to start z klanem poniewaz zbieramy je od 1 lvl + misje Ulepszanie klanu stanie sie bardziej kosztowne
  9. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/647432 Ilość godzin: 7 Dzień: 08/07/2022 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: MAUPISZON[CSC] SteamID: STEAM_1:1:178626746 Dodano przeniesienie exp
  10. Edit. może teraz kogos zaintersuje 1. Szturmowiec Staty: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON:40 Opis: Otrzymujesz szarże na 3s po aktywacji (raz na 30sec) 1 na start (+1 co 60 lvl max. 3) szarża daje (40% redukcji obr. 20% speeda) +7 dmg z Nova | Obrzyn Bronie: Nova | Obrzyn | Deagle 2. Grom Staty: HP:0 | INT:0 | WYT:15 | KON:0 Opis: Klasa ta posiada 2 dwa tryby które wybieramy pod komenda /tryb 1. Niezniszczalny opis: Po otrzymaniu dmg zadaje x1.3 DMG przez 3s oraz redukuje 10% dmg cd - 5s od skończenia umiejetnosci + 30 KON 2. Niewidzialny opis: Po otrzymaniu dmg widoczność spada do 40% na 3s oraz odbija pocisk który zadaje 50% otrzymanego dmg (max 40hp) cd - 5s od skończenia umiejetnosci + 30 HP Bronie: m249 | five-seven Wszytko napisane tym kolorem podlega zmianie Proszę o feedback chcecie nowych klas, to dodajcie swoja opinie.
  11. 1. Szturmowiec Staty: HP:10 | INT:0 | WYT:0 | KON:40 Opis: Betonowe ciało na 3 sekundy po aktywowaniu (raz na 35sec) 1 na start (+1 co 60 lvl max. 3) +7 dmg z Nova | Obrzyn Bronie: Nova | Obrzyn | Deagle 2. Grom Staty: HP:0 | INT:0 | WYT:15 | KON:0 Opis: Klasa ta posiada 2 dwa tryby które wybieramy pod komenda /tryb 1. Niezniszczalny opis : Nanopancerz +5 dmg z M249 + 30hp 2. Niewidzialny opis: Po otrzymaniu dmg widoczność spada do 40% na 3s oraz odbija pocisk który zadaje 50% otrzymanego dmg (max 50hp) cd - 5s od skończenia niewidzialnosci + 30 kondycji Bronie: m249 | five-seven
  12. MAUPISZON

    Nowe Perki

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa perku: Kamuflaż Opis: Gdy kucasz na nożu stajesz się niewidzialny oraz znikasz z radaru na 2s. 1-3 użyć 20s. cooldown -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa perku: Bandaż Opis: Posiadasz LW bandaży , 1 odnawia 50 + (.4 * INT) HP LW=2-5; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa: ??? Opis: Po śmierci wybucha zadając (hP *1 ) DMG na odległośc 400+ (1*INT) J; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa perku: Alfa-Beta-Gamma Opis: Dostajesz LW Kondycji/Wytrzymałości/Życia. 20-45; --------------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. MAUPISZON

    Nowe Klasy

    #1 Nazwa: Zwiadowca Opis: Posiadasz scouta z którego bijesz 100 DMG (w głowę też jak item) Przy 50 Int - 150 DMG / 100-175 DMG / 150 - 200 DMG Posiadasz skilla który wzmacnia twój następny trafiony pocisk x2 (2 na start , +1 co 50 lvl ) cooldown 20s. Bronie: SSG 08 / r8 Statystyki: HP: 10 | INT:15 | WYT:-10 | KON:10 Typ: Zwykła / Premium -- Można wybrać #2 Nazwa: Rudzielec/ Grom Opis: Posiadasz 1/7 na otrucie przeciwnika (1/6 na 75 lvl) Otrucie bije jak item (zadaje 10 dmg *0.2 INT) Posiadasz Trujący smoke który zadaje (zadaje 10 dmg *0.2 INT) odnawia sie co 40s. Bronie: Mp9 / p2000 / smoke Statystyki: HP: 10 | INT:0 | WYT:0 | KON:20 Typ: Zwykła / Premium -- Można wybrać
  14. Strzelec wyborowy - ta klasa obecnie jest bardzo mocna nie ma sensu mu dawać innych broni ponieważ klasa będzie zbyt op
  15. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/647432 Ilość godzin: 7h/6:57h Dzień: 24/08/2021---25/08/2021 /Nagroda: 2 przeniesienia exp Nick: SADGE[CSC] SteamID: STEAM_1:1:178626746
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności