Skocz do zawartości

pfkers

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    pfk
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pfkers

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Ostatnio zacząłem pisać plugin, który dziś zaczyna sie przeobrażac w modyfikacje i tu nasuwa sie pytanie na czym się wzorować. Ponieważ modyfikacja jest oparta na różnych trybach rozgrywek, które możemy znaleźć w najnowszych grach. Na dzień dzisiejszy mam napisane 2 tryby rozgrywek. Pierwszy tryb to Dominacja: Na mapie znajdują się 3 punkty. Alpha,Bravo i Charlie. Każda z drużyn za cel ma przejęcie i kontrolowanie tych punktów. Za kontrolę nasza drużyna będzie zdobywać Bilety,Kupony,Punkty (do ustalenia) i gdy osiągnie wyznaczony cel wygrywa rozgrywkę. Drugi tryb to Capture Coins (nazwa do ustalenia w zależności co będziemy zbierać) Na mapie znajduje się 16 monet. Rozgrywka przypomina Deathmatch gdyż gramy każdy na każdego i w razie śmierci po chwili się odradzamy. Za zbieranie monet gracz otrzymuje punkty,które pozwalają mu się wspiąć w puktacji najlepszych graczy (efekt aktualnej listy w HUD). Za zebranie Kolekcji czyli 5 monet gracz otrzyma dodatkowe punkty lecz to nie jest takie łatwe gdyż po śmierci nasz zabójca nas z nich okrada Jakieś pomysły na kolejne rozgrywki? Co do silnika to wprowadzam małą innowacje. Tutaj trochę sie wzoruję na FPS'ach z klasami. Więc tak samo klasy są dostepne i ich specjalizacje. Klasy - Po wejściu na serwer każdy gracz ma możliwość stworzenia własnej unikalnej klasy. Czyli wymyśla jej nazwę oraz trenuje specyfikację wybraną przez nas samych. Zastanawiam sie nad broni,skinów aby urozmaicić troche gre. Specyfikacje - Jest ich 14 jak na razie. Głownie to co już znacie czyli: - HP na start - Większy procent obrażeń - Mniejszy Recoil - Gdy upadniemy nie dostajemy obrażeń - Niewidzialność itp. Szału nie ma lecz te Specyfikacje są wyodrębnione na pasywne i aktywne. Więc jak sie domyślacie powyższe Specyfikacje można używac wszystkie razem w tym samym czasie ponieważ są pasywne. Mniejszy Recoil,150 HP i +10% dmg brzmi nieźle razem co ? Każda z tych Specyfikacji jest "levelowana". Możemy je zwiększać płacąc walutą na serwerze. Oczywiście odpowiedni balans Specyfikacji pod względem koszta zrobi na serwerze zróżnicowanie klas. To tak ogólnie. Walute będziemy zdobywać za wygrane tryby (więcej waluty), za remis (troche mniej) i przegrane (najmniej). Aby uniknąć przechodzenia graczy pod koniec mapy do zwycięzkiego teamu aby dostać nagrode napisałem pewien wzór, który między innymi pobiera czas, który gracz spędził w danym teamie. Więc jeśli gracz przejdzie na pare minut przed zakończeniem mapy dostanie zaledwie pare %. która jest przeznaczona dla wygranego teamu. Z doświadczenia i testów wyglądało na to że lepiej było zostać w swoim teamie i przegrać niz dołaczyć po przeciwników pod koniec i wygrać. Także tak z grubsza opisałęm to. I jak sądzicie ? Czego się złapać? Na czym sie dalej wzorować? Może macie własny koncept tego... Zapraszam do dyskusji i dziękuję za pomysły,pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności