Siemanko wszystkim,
otworzylem nowy post, poniewaz jest to Dyskusja tymczasowa i niechcialbym rozmawiac na ten Temat w innym Temacie bo tylko nasmiecimy.
Tutaj mozecie Pisac swoje Propozycje na Optymalizacje Klas, bo widac ze ponad polowa klas jest nie grywalna.
O to moje Propozycje
Grom: 1na4 z HE, po otrzymaniu obrarzen znika na 2 sek.
Na początek przyjrzyjmy się "Pomysłowi" tej Klasy. Grom znika po otrzymaniu obrażeń, ma to na celu dać nam szanse uciec z promienia Ognia przeciwnika w przeciwienstwie do innych klas ktore daja szanse na Killa niz Ucieczke. W tym wypadku jest to jednak niemozliwe, poniewaz 2 sek to niestety za krotko. Grom niema szans uciec Furiatowi ktorz ciagnie go z FullAuto z AK. Nie okłamujmy się, pomysl dobry jednak ze nie dziala co pozbawia nas jednego glownego bonusu klasy.
Propozycja: Zwiększyc czas niewidzialnosci do 4sek LUB dodania mu 2 dodatkowe skoki. Tym sposobem bedzie mozliwosc na ucieczke z Bitwy POWTARZAM ze inne klasy sa bardziej ustawione na przewage KILLA niz UCIECZKI.
Cichy Zabojca: Nie slychac jego krokow
Tak więc, GROM moze miec i WH, i Niewidke i 1/4 z HE, ale cichy ma tylko ciche kroki ? xD To jest jedna z najgorszych klas.
Pomysł klasy: Najwyrazniej chodzi tu o to, aby stworzyc klase ktora zabija bez wydawania glosu.
Propozycja: Cichy zabojca powinien dostac jedna z umiejetnosci wymioenionych u GROMA, czyli albo znikanie, albo multi jumpa. Znikanie wiadomo, a multi jumpa (min. 2 skoki) po to aby tez mogl jak Ninja zakradac sie za przeciwnika aby go po cichu wyeliminowac. Ewentualnie jakas Rakieta ; +5 DMG do 50lvl, +7 do 100lvl, +10 do 150lvl i +15 od 200 lvl.
Furiat i jego OBRACANIE gracza: ma 1/5 (1/10) na obrocenie gracza o 180 stopni
Pomysl dobry i dzialajacy bez blednie, jednak jest jeden Problem. W przeciwienstwie do GROMU, FURIAT to klasa ktora wykozystuje swoj bonus do ZABICIA a nie do UCIECZKI. Szansa 1/5 umozliwiala Furiatowi obrocenie KAZDEGO gracza do ktorego strzelal, i to bez przesady, przy min. 5-7 strzale gracz sie obracal co jest troche nie fer. Za to 1/10 to juz kompletna porazka bo obruci moze z 2 graczy na 7-8... tak wiec propozycja jest spotkanie sie na srodku i dania 1/7. (Na kozysc AGRESORA) lub 1/8 (na korzysc gracza OBRANIAJACEGO)
Amadeusz: Wieksze DMG od Inty
W opisie jest brak Info o tym, o ile DMG jest zwiekszane. Klasa robi wrazenie jakby punkty INT nic mu nie dawaly. 2pkt INT to 1pkt DMG byo by OK na poczatek. Do tego dodac mu wiecej HP i Obrony, powiedzmy do 30
Wsparcie Ogniowe: Rakiety niech Leca PROSTO, do tego standardowe obrazenia to 55Hp z rakiety i 1PKT INT to 1PKT DMG z rakiety
Pistolero: Za to ze moze kupic sobie CZ, proponuje zwiekszenia szansy do minimalnej liczby ammo w pistoletach, czyli 1/7.
Jak narazie tylko tyle chcialbym zmienic.
Zapraszam do Komentowania i oddania swojej propozycji Ankieta Proponowanych Zmian Grom od ProPuMaX: Za 1 / 1 PrzeciwCichy od ProPuMaX: Za 1 / 1 PrzeciwAmadeusz od ProPuMaX: Za 1 / 0 Przeciw Furiat od ProPuMaX: Za 1 / 1 Przeciw
Slapping Yoda.mp4