Skocz do zawartości

Mohammadpourkarkaragh

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mohammadpourkarkaragh w dniu 7 Stycznia 2019

Użytkownicy przyznają Mohammadpourkarkaragh punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    Mohammadpourkarkarag
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mohammadpourkarkaragh

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Co do samego lvl pisałem już o tym w osobnym temacie, ale przeniosło się to po części tutaj. Kilka faktów: - na dzień dzisiejszy lider pod względem lvl-a ma przewagę na drugim w stawce o jakieś 30 poziomów - przepaść - lider ten nad dziesiątym w tabeli (spośród wielu grających graczy DZIESIĄTYM GRACZEM POD WZGLĘDEM LVL-A) ma przewagę 100 leveli - to mówi samo za siebie - nie znam rekordu, ale byłem świadkiem jak ten lider na mapie wyrabia 80 fragów (przebijając drugiego na serwie o jakieś 60) - wyczynem godnym zapamiętania była by dla mnie przewaga 15, a tu mówimy o 4-krtoności takiego wyczynu. W związku z tym: Chciałbym dowiedzieć się, co oznacza stwierdzenie "gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać"? Nie wykręcali 30 fragów co mapę? Kończyli grę w środkowej/dolnej części tabeli? No jeżeli celem ma być śrubowanie rekordów pod 100 fragów to ja dziękuję za taką grę, bo 1 się cieszy a reszta ginie. To się dzieje właśnie teraz, w czasach punktów statystyk x2/lvl. Normą powinno być coś koło 30 kilku fragów/mapę - względnie wyrównana rozgrywka, a nie postrach przed dominatorem. To ciągle tylko moja opinia. Tu się tylko nie zgodzę, bo to jest najzwyczajniej ze sobą powiązane. Mniejsza statystyka to mniejsza przewaga tego "wypełnionego". Prawdą jest, że można z tym walczyć w taki sposób jak został opisany. Zgodzę się, że nawet gracz z maksymalnym lvl-em nie powinien mieć punktów, by rozdać to w każdą umiejętność, a stawać przed dylematem w co dalej dodawać pomimo swojego lvl (mając np. 70% punktów potrzebnych do wypełnienia limitu). Wracając - chciałbym, by rozgrywka była bardziej wyrównana, w lvl nikt aż w takim stopniu nie odstawał. Można to zrobić za pomocą zwiększenia wymaganego exp-a na każdy kolejny lvl (co mogłoby wpłynąć też na wydłużenie sezonu ). Na szybko jeszcze - 1.3 predkosci przy 100 pktach kondycji? Nie odczułem by dawało to jakąś niezwykłą przewagę. Komandosami tu nikt nie gra, a na wielu cod-ach potrafi ta klasa śmigać o wiele szybciej. Kwestię dmg/wytrzym podzielam, a jak się względem czegoś nie wypowiedziałem, to nie wiem lub się zgadzam
  2. Przy okazji niedawnej informacji o wystartowaniu z nowym sezonem zabiorę tu głos, bo sprawa powiązana. Osobiście wolałbym, by sezon nie trwał ~ 3 tygodnie, a zdecydowanie dłużej. Uzasadnienie: - już w dniu dzisiejszym grając przed chwilą odczułem zdecydowanie mniejszą aktywność (a do końca sezonu pozostał jeszcze tydzień) - podczas startu serwera zepwne (nie grywam na tym etapie sezonu) są problemy z dostaniem się na serwer, a jako gracz nie czuję przyjemności z szybkiego wbijania lvl by wejść na grywalny poziom - w związku z powyższymi punktami realny czas gry dla mojej osoby skraca się z 3 tygodni sezonu do około 1,5 tygodnia normalnej gry - od momentu gdy cs:go stał się darmowy można zauważyć znaczący napływ nowych graczy na serwer. To jest potwornie istotna sprawa - większa ilość graczy sprawia, że przybywają kolejni (stali bywalcy są osobną grupą). Umieszczam to jako punkt, gdyż uważam, że tych nowych graczy można utrzymać na serwerze nie robiąc restartu tak często. - tego typu serwer ma swój urok. Wbijając exp-a chciałbym, by ślad po tym fakcie trwał zdecydowanie dłużej. Dokonując częstego resetu gracze mogą mieć poczucie zmarnowania poświęconego czasu na grę. Punkty te opieram jedynie o własne doświadczenie jeszcze z serwera "X" wersji 1.6 która tak samo jak teraz cs:go jest darmowa. Serwer "X", na którym chyba tylko raz przeżyłem reset (po około 3 LATACH GRY), działał stabilnie, z równą, wysoką frekwencją. Będąc na wyjeździe/mając przerwę w grze wracało się do tego, co się wypracowało, wbiło. Chciałbym coś takiego zobaczyć w cs:go, gdyż dla mnie był to serwer perfekcyjny. Odpowiadając na pytanie: nie chciałbym się trzymać schematu podanego w punktach powyżej, więc to byłby zapewne pewnie balans między hardem (pod względem expa), a mediumem (pod względem klas): max lvl - 201, przy czym expienie było by długie, bardzo długie. Czekam na jakieś odpowiedzi, bo w końcu chyba każdemu zależy by serwer miał się dobrze i dawał sporo przyjemności graczom
  3. Klasa: SAPER Zmniejszone obrażenia min. Grając przed chwilą, znacząco odczułem brak efektywności min. Na kamerce u około 3 osób zadały wartość 94 lub 96. Dodam, że bazowo niby jest 75 + (1,5 * 70 kilka pktów inty) = 180 minimum. Nie wiem, czy wytrzymałość ma wpływ na te miny, ale chyba nie tak by ze 180 zejść aż do wartości 96 (to też raczej nie były osoby z wysokim lvl-em). Odbiło się też to na statach, gdzie miałem z 18 asyst, a druga osoba na całym serwie w tym momencie miała z 6.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności