Jump to content

Mohammadpourkarkaragh

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    1h 17m 10s

Mohammadpourkarkaragh last won the day on January 7

Mohammadpourkarkaragh had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutralny

About Mohammadpourkarkaragh

  • Rank
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    Mohammadpourkarkarag
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co do samego lvl pisałem już o tym w osobnym temacie, ale przeniosło się to po części tutaj. Kilka faktów: - na dzień dzisiejszy lider pod względem lvl-a ma przewagę na drugim w stawce o jakieś 30 poziomów - przepaść - lider ten nad dziesiątym w tabeli (spośród wielu grających graczy DZIESIĄTYM GRACZEM POD WZGLĘDEM LVL-A) ma przewagę 100 leveli - to mówi samo za siebie - nie znam rekordu, ale byłem świadkiem jak ten lider na mapie wyrabia 80 fragów (przebijając drugiego na serwie o jakieś 60) - wyczynem godnym zapamiętania była by dla mnie przewaga 15, a tu mówimy o 4-krtoności takiego wyczynu. W związku z tym: Chciałbym dowiedzieć się, co oznacza stwierdzenie "gracze z wyższymi lvl i tak nie mogli nic ugrać"? Nie wykręcali 30 fragów co mapę? Kończyli grę w środkowej/dolnej części tabeli? No jeżeli celem ma być śrubowanie rekordów pod 100 fragów to ja dziękuję za taką grę, bo 1 się cieszy a reszta ginie. To się dzieje właśnie teraz, w czasach punktów statystyk x2/lvl. Normą powinno być coś koło 30 kilku fragów/mapę - względnie wyrównana rozgrywka, a nie postrach przed dominatorem. To ciągle tylko moja opinia. Tu się tylko nie zgodzę, bo to jest najzwyczajniej ze sobą powiązane. Mniejsza statystyka to mniejsza przewaga tego "wypełnionego". Prawdą jest, że można z tym walczyć w taki sposób jak został opisany. Zgodzę się, że nawet gracz z maksymalnym lvl-em nie powinien mieć punktów, by rozdać to w każdą umiejętność, a stawać przed dylematem w co dalej dodawać pomimo swojego lvl (mając np. 70% punktów potrzebnych do wypełnienia limitu). Wracając - chciałbym, by rozgrywka była bardziej wyrównana, w lvl nikt aż w takim stopniu nie odstawał. Można to zrobić za pomocą zwiększenia wymaganego exp-a na każdy kolejny lvl (co mogłoby wpłynąć też na wydłużenie sezonu ). Na szybko jeszcze - 1.3 predkosci przy 100 pktach kondycji? Nie odczułem by dawało to jakąś niezwykłą przewagę. Komandosami tu nikt nie gra, a na wielu cod-ach potrafi ta klasa śmigać o wiele szybciej. Kwestię dmg/wytrzym podzielam, a jak się względem czegoś nie wypowiedziałem, to nie wiem lub się zgadzam
  2. Klasa: SAPER Zmniejszone obrażenia min. Grając przed chwilą, znacząco odczułem brak efektywności min. Na kamerce u około 3 osób zadały wartość 94 lub 96. Dodam, że bazowo niby jest 75 + (1,5 * 70 kilka pktów inty) = 180 minimum. Nie wiem, czy wytrzymałość ma wpływ na te miny, ale chyba nie tak by ze 180 zejść aż do wartości 96 (to też raczej nie były osoby z wysokim lvl-em). Odbiło się też to na statach, gdzie miałem z 18 asyst, a druga osoba na całym serwie w tym momencie miała z 6.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines