Skocz do zawartości

asd

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Spędzony czas

    2h 32m 4s

Reputacja

3 Neutralny

O asd

  • Tytuł
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    asd
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. asd

    W generale denerwujące jest też to że odradza się po końcu rund, a jak nim grałem często mi się to zdarzało
  2. asd

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=741136461 O ile się nie myle to typowy rats ale z przejściem między lodówka a dołem, z dołu można wejść do szafki, szuflady albo chociażby dołem, na zwykłym na dole jest tylko kilka respow i ct nie ma jak wyjść a tu powinno być dobrze
  3. asd

    To może i ja napiszę swój pomysł jak ja widzę wyrównanie. Aktualnie niższe poziomy dostają zwiększony exp za fraga ( kiedyś zabiłem bota wonsza testując jakąś klasę na 1 lvl gdy on miał 100+ i dostałem 950 exp ), to dlaczego nie zrobić by też czegoś takiego w drugą stronę ? Tylko tutaj pojawia się problem, że wysokie poziomy przy zabijaniu kogoś z 1 lvl dostawały by praktycznie zerowe punkty xp, dlatego mam pomysł żeby uzależnić to nieco inaczej . Serwer na początku mapy, albo nawet raz dziennie w zależności od obciążenia, liczyłby średnią arytmetyczną powiedzmy top50 lvl na serwerze . Mając taką średnią, odpowiednio exp za fraga dla danej osoby byłby mniejszy. Dodatkowo uzależniając ilość otrzymywanego exp od kwadratu tej średniej uzyskamy krzywą która na początku jest łagodna, a potem drastycznie rośnie. Aktualnie lider cały czas ucieka reszcie, pomimo że z każdym poziomem potrzebuje więcej exp, myślę że dobre zależności pozwoliłyby utrzymać takiej osobie jakiś poziom przewagi (a jaki może być lepszy parametr jak sredni poziom), ale trudno byłoby go powiększać i tutaj widzę korzyści dla obu stron, wydaje mi się że lepiej jest powiedzmy przez miesiąc grać z poziomem np. o 40 większym od reszty + do tego trafiać na większą ilość nowych graczy ( zakładam że balans przyniesie więcej nowych graczy ), niż przez tydzień grać z przewagą 100 poziomów i robić co się chce, co też chyba w pewnym momencie robi się nudne, mam wrażenie że w tedy ten 'trud' który ktoś włożył w zdobycie danego poziomu pozwoli dłużej nim pograć. Aktualnie przy posiadaniu większego poziomu gdy zabijamy dostajemy chyba 60 exp + ponad 1 monetę ( takie mam wrażenie że dostaje wiecej monet niż 1 za frag ). Zakładając że ktoś robi 60 fragów to dostaje 3,6k exp za fragi, około 2k za monety ( jeżeli kupi exp ) i (tutaj też już nie pamiętam ) ale bodajże w okolicach 3k exp za topkę. Czy ten exp za topkę nie jest przesadzony ? zakładając że wynosi 3k to tak jakby zrobić 50 fragów więcej . Tutaj tez istnieje możliwość ograniczenia tego ze względu na level, im większy masz poziom od średniej tym mniejszy exp za monety , mniejszy exp na koniec mapy . Oczywiście jestem również za zmniejszeniem znaczenia dmg, ale to też może by pomogło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin