Jump to content

asd

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 43m 9s

Community Reputation

3 Neutralny

About asd

  • Rank
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    asd
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. asd

    W generale denerwujące jest też to że odradza się po końcu rund, a jak nim grałem często mi się to zdarzało
  2. asd

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=741136461 O ile się nie myle to typowy rats ale z przejściem między lodówka a dołem, z dołu można wejść do szafki, szuflady albo chociażby dołem, na zwykłym na dole jest tylko kilka respow i ct nie ma jak wyjść a tu powinno być dobrze
  3. asd

    To może i ja napiszę swój pomysł jak ja widzę wyrównanie. Aktualnie niższe poziomy dostają zwiększony exp za fraga ( kiedyś zabiłem bota wonsza testując jakąś klasę na 1 lvl gdy on miał 100+ i dostałem 950 exp ), to dlaczego nie zrobić by też czegoś takiego w drugą stronę ? Tylko tutaj pojawia się problem, że wysokie poziomy przy zabijaniu kogoś z 1 lvl dostawały by praktycznie zerowe punkty xp, dlatego mam pomysł żeby uzależnić to nieco inaczej . Serwer na początku mapy, albo nawet raz dziennie w zależności od obciążenia, liczyłby średnią arytmetyczną powiedzmy top50 lvl na serwerze . Mając taką średnią, odpowiednio exp za fraga dla danej osoby byłby mniejszy. Dodatkowo uzależniając ilość otrzymywanego exp od kwadratu tej średniej uzyskamy krzywą która na początku jest łagodna, a potem drastycznie rośnie. Aktualnie lider cały czas ucieka reszcie, pomimo że z każdym poziomem potrzebuje więcej exp, myślę że dobre zależności pozwoliłyby utrzymać takiej osobie jakiś poziom przewagi (a jaki może być lepszy parametr jak sredni poziom), ale trudno byłoby go powiększać i tutaj widzę korzyści dla obu stron, wydaje mi się że lepiej jest powiedzmy przez miesiąc grać z poziomem np. o 40 większym od reszty + do tego trafiać na większą ilość nowych graczy ( zakładam że balans przyniesie więcej nowych graczy ), niż przez tydzień grać z przewagą 100 poziomów i robić co się chce, co też chyba w pewnym momencie robi się nudne, mam wrażenie że w tedy ten 'trud' który ktoś włożył w zdobycie danego poziomu pozwoli dłużej nim pograć. Aktualnie przy posiadaniu większego poziomu gdy zabijamy dostajemy chyba 60 exp + ponad 1 monetę ( takie mam wrażenie że dostaje wiecej monet niż 1 za frag ). Zakładając że ktoś robi 60 fragów to dostaje 3,6k exp za fragi, około 2k za monety ( jeżeli kupi exp ) i (tutaj też już nie pamiętam ) ale bodajże w okolicach 3k exp za topkę. Czy ten exp za topkę nie jest przesadzony ? zakładając że wynosi 3k to tak jakby zrobić 50 fragów więcej . Tutaj tez istnieje możliwość ograniczenia tego ze względu na level, im większy masz poziom od średniej tym mniejszy exp za monety , mniejszy exp na koniec mapy . Oczywiście jestem również za zmniejszeniem znaczenia dmg, ale to też może by pomogło
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines