Nazwa klasy: szeryf
Umiejetnosc/ rzecz do zmiany plus opis: 1.1x ograzen z revolvera, 1.2 od 75lvl, 0,7dmg od int z revolvera, magazynek za fraga/ nie zmienic lecz dodac trzeba mu umiejetnosc wraz z Kamui doszlismy to zwiazku ze fajnie bylo by dodac szeryfowi 1/7 na odbicie pocisku, 1/6 od 50, 1/5 od 100, 1/4 od 150/ poniewaz brakuje mu jakiejs dodatkowej umiejetnosci np: bód deagla ma magazynek za fraga 1/1 w glowe i reducje 75 procent, hitman ma ciche kroki 20 ammo za fraga plus co jakis lvl zwieksza mu sie dmg w glowe, amadeusz plus 5dmg z mp5, dmg od int i granat od int co 30 sek, piroman posiada 1/7, 1/6 na podpalenie dmg z podpalene od int, plus 3dmg do mp7 molotova ktory odnawia sie co 30 sek jest odporny na podpalenie itd, niestety szefy ma tylko z takich dodatkowych magazynek za fraga i 1,1 od 75lvl 1.2 dmg wiecej co niestety nic mu tak wsm nie daje bo moglo by zostac samo 1.1 i i tak ma kazdego najczesciej na 2 strzaly.