Skocz do zawartości

Michał Ballack

Stały Bywalec
  • Postów

    319
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana Michał Ballack w dniu 22 Lipca 2022

Użytkownicy przyznają Michał Ballack punkty reputacji!

3 obserwujących

O Michał Ballack

  • Urodziny 23.04.2002

Informacje o Profilu

  • Nick
    Michał Ballack
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • Zainteresowania
    Sport
    Gry Komputerowe i Konsole
    Spanie
  • SteamID64
    76561198170396242

Ostatnie wizyty

2 245 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał Ballack

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Popularny Gość
  • Zmotywowany Wyborca Unikat
  • Młodociany Wyborca Unikat
  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat

Najnowsze odznaki

244

Reputacja

  1. Twój nick: Ballack Twoje SteamID: STEAM_1:0:105065257 Nick osoby, której przekazujesz: sαккυ | 変態 Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_0:1:1340723 Ilość przeniesień: 1 Data: 09.10.2022 r. Przekazano przeniesienie exp'a Pozostala ilosc 1/4
  2. Jemu chodzi o kosmetyk, bo graliśmy kiedyś na innym serwerze i tam było to tak, że po ścianie tym można było pisać używając celownika. Bindowleś sobie to i pisałeś tam na określaną długość i wyłączałeś usuwając znów binda
  3. Jak dla mnie jest też to trochę dziwne, że nie dajesz żadnych faktów dowodów na potwierdzenie swojej racji. Bez takiego czegoś są to puste słowa. Nie zobaczyliśmy w twoim poście nawet nicków z CS'a twoich współlokatorów. Na ten moment także jestem na nie z UB.
  4. Dziękujemy wam za oddanie swoich głosów i widzimy się na nowej edycji.
  5. ZMIANY NA NADCHODZĄCY SEZON Zmiany w klasach: MacGyver Dodanie DoubleJump'a, + 5 KONDYCJI do bazowych statystyk, Zwiększenie DMG z MAC-10 do 6 DMG. Szeregowy Tito Zmiana szansy na oślepienie na 1/9, 50% niewidzialności podczas regeneracji, Podniesienie HP podczas regeneracji: 8 HP/s od 75 lvl'a; 9 HP/s od 100 lvl'a. Piroman +2 DMG na podpaleniu na start (łącznie +5 DMG), Nowy przelicznik 0.1 DMG/INT z podpalenia, Skrócenie CD molotova na 25 s. Szpieg 30% redukcji obrażeń przy udanym przeniesieniu się na resp wroga (czas trwania 2s). Strażnik Zmiana szansy na odepchnięcie: 1/9 na start (1/8 na 80 lvl'u), + 5 HP i WYTRZYMKI do bazowych statystyk. Oszust +5 WYTRZYMKI i KONDY do bazowych statystyk, Dodatkowa broń MAG-7 (+7 DMG). Złodziej zmiana szansy zmiany broni wroga na nóż na 1/9, zmiana broni na MP-5 (+6 DMG). Specjalista Zmiana redukcji obrażeń w głowę na 80%. Snajper +10 KONDY i +5 WYTRZYMKI do stat początkowych, Dodatkowa broń "SCOUT" ( 0,5 INT/DMG). UWAGA [wartość może ulec lekkiej zmianie na nowy sezon] Pułkownik Zmiana: +2 DMG na start (+1 DMG co 35 lvl), Zmiana statystyki bazowej HP na 20, Zmiana regeneracji na 20 HP za kill. - Dodano nowe misje i wzbogacono je o dodatkowy tydzień. [Edycja teraz będzie trwać 5 tygodni] - Zaktualizowano zdobywanie XP w praktycznie każdym aspekcie: Zwiększono ilość XP zdobywaną podczas podstawowych czynności typu: zabójstwo, asysta, podłożenie bomby, itp. Zmniejszono XP z misji. Przebudowano tabelę XP, która odpowiada za ilość PKT XP potrzebną do "Wbijania kolejnych poziomów" (Ogólnie zwiększono ilość XP jaka była potrzebna przez co wydłużono wbijanie 201 lvl'a). - Dodatkowo wprowadzamy nowość/niespodziankę, a mianowicie misje globalne, które będą wykonywane przez cały serwer i gracze, którzy osiągną pewien pułap w misji zostaną nagrodzeni, więcej dowiecie się na jutrzejszym starcie edycji.
  6. Pewnie nie wiesz, a raczej na pewno tego nie wiesz, lecz na tej sieci były już plany takiego COD MOD'a z stopniowymi ulepszeniami, który polegał na takim samym sposobie ulepszania klasy jaki ty opisałeś. Jest to całkowite przebudowanie serwera, jak nie stworzenie nowego, dlatego taka opcja odpada na samym starcie, ponieważ jest to trochę inny rodzaj serwera i jak sam już zauważyłeś przebudowanie tego serwera było by trudne a raczej powiem Ci, że niemożliwe. Ty zauważyłeś tylko problem przy przeniesieniach i był by to jeden z głównych problemów, lecz przy takim czymś pojawia się masa innych problemów, jak całkowite przebudowanie silnika klas, który pozwalał by na takie upgrady po jednym kliknięciu; problem przy misjach, które także musiały by być robione pod ulepszone klasy. I tu mam trochę odrębne zdanie. Oczywiście zgodzę się z tym, że trzeba w jakimś stopniu pomóc graczom, którzy tyle nie grają lub sobie nie radzą, lecz całkowite skreślanie graczy z TOP'ki serwera jest złe, bo wystarczy postawić się na miejscu właśnie tych graczy, którzy jednak poświęcają swój czas na dłuższe posiedzenia na serwerze i poświęcili wcześniej także swój czas na nauczenie się grania w CS'a.
  7. @ shreder221Propozycje ciekawe, lecz znaleźliśmy parę rozwiązań do niego, jedna jest dość podobna do twojej i jest to w formie ankiety więc polecam zagłosować. https://forum.cs-classic.pl/topic/76477-zmiany-pułkownika-i-snajpera-ankieta/
  8. Ok xd, masz racji trochę, ja też i jest lekki problem, bo na to wychodzi, że do Snjapera też mam ankietę zawalić xd?
  9. @ DonSalerii wiesz jak wyglądał gameplay jak była klasa NavySail, jak dla mnie Scout odpada jak broń w klasach, co najwyżej w perku. Można ze snajperem pokombinować co najwyżej jak nie ma pomysłów z tym DMG, ale to lekko, bardzo lekko go podnieść np. 1 DMG/INT i 122% DMG na start, lub dodać mu mobilności tylko nwm w jaki sposób, albo nwm nawet dać mu granat WH. Jak coś to są luźne moje propozycje i jak nie pojawi się nic konkretnego, to może rzeczywiście damy ten lekki boost DMG.
  10. No tu masz rację, nie zauważyłem, że @ Nyuu to tak tu zrobił, już robię lekką poprawkę.
  11. @ DonSalerii rozumiemy to, tylko żaden konkret nie padł co do tej klasy, co najwyżej zwiększenie DMG, tylko że z tym był by taki problem, bo już teraz Snajper na Full INT zabija prawię wszystkich prócz obrońcy jeżeli gracze nie mają perków na Wytrzymke, życie, redukcję (ale to te perki mają chyba tak działać), a jak zwiększymy DMG, to zwykły Snajper będzie lepszą alternatywą dla Elitarnego Snajpera, bo wtedy zabijał by przy dużo większej ilości trafień na strzała biorąc pod uwagę graczy z wcześniej wymienionymi perkami a ograniczało by go tylko posiadanie przez wroga kontrującego perka Tarcza Fenixa lub jakby strzelił scanem. A elitarny w tym przypadku posiadał by dwie kontry w postaci perków (Lustro, Nanopancerz). Myśleliśmy właśnie co by mu dodać i nic nie przyszło do głowy😥, może gracze podsuną coś więcej.
  12. Dodam także, ze dążymy od paru edycji do własnie spowolnienia exp'a, bo rzeczywiście jest on duży, lecz usuwanie/blokowanie takich rozwiązań jak TOP mapy, rożne rodzaje exp'a typu: własnie to za zgon jest trochę bez sensu. Podsumowując to jest to trochę cofanie się w rozwoju graczy, przez co ogólne cofanie się serwera, bo dziwne jest to ze chcecie usuwać teraz rzeczy, które były wprowadzane na serwer systematycznie przez graczy i adminów by uprzyjemnić rozgrywkę, a teraz nagle mamy pół tych rzeczy mamy wyrzucić (xD). Nie chodzi tu tylko o takie mechaniki, jest to tez zauważalne, bo zaczęliście uważać ze nagle każda klasa, która nie jest ruszana od przynajmniej pol roku nagle staje się OP i trzeba nerfic. Spróbujcie spojrzeć na to z innej strony i nie wymagać nerfow od każdej klasy, tylko popatrzeć na klasy, które potrzebują boost'a, bo wtedy rozgrywka stanie się ciekawsza jak klasy będą miały więcej skill/ bardziej rozbudowane przez co będzie ciekawiej; a i tez jeżeli chcecie boosty, to darujcie sobie boost'y typu: "Fajna/ma potencjał tylko zwiększył bym jej DMG, albo dodał bym AK lub M4" Robienie wszystkich klas by biły po 40 i latały tylko z tymi dwiema broniami zrobi z serwera COD MOD serwer FFA.
  13. Witam, W tym temacie przedstawimy wam zmiany w klasach, które chcemy wprowadzić na nową edycję. Wynikają one poniekąd z ankiety, do której mieliście dostęp przez ostatnie tygodnie i wyrażaliście swoje opinie. Dodamy także, że te zmiany są naszą propozycją i dlatego umieszczamy je na razie w takim temacie by dojść do jak najlepszej ich wersji. Wyraźcie swoją opinię na temat tych zmian. [Tito] zmiana oślepienia z 1/10 na 1/9, 50% niewidzialności podczas regenracji, 8 HP regeneracji od 75lvl, 9HP regeneracji od 100lvl. [Piroman] +2 dmg na start przy podpaleniu (łącznie 5), nowy przelicznik 0.1dmg/int, 25sek odnowienie molotova. [Pułkownik] 20 HP za kil (aktualnie 25), -5hp ze statystyk. [El pistolero] Dodać CZ-75 do !pistol. [Snajper] Dodać +5 kondycji do początkowych statystyk. [Szpieg] Redukcja obrażeń po udanym przeniesieniu na 2s (30%). [Strażnik] 1/9 na odepchnięcie, 1/8 na odepchnięcie od 80 lvl. [Oszust] +5 kondy/wyt do bazowych statystyk (aktualnie -5 wyt/kondy), dodatkowa broń MAG-7 (+7 DMG). [Złodziej] 1/9 na zmianę broni na nóż od 60lvl'a, zmiana broni na MP5 (+ 6 DMG). [Specjalista] 85% -> 80% redukcja obrażeń w głowę. [MacGyver] dodano DoubleJump, +5 kondycji do statystyk bazowych, Zmiana broni na FAMAS.
  14. Michał Ballack

    Mapa Lake

    Właśnie kiedyś myślałem nad jej wyrzuceniem z tego powodu i chyba trzeba będzie to zrobić jak znów pojawia się problem.
  15. Ok, po pierwsze to pisanie skargi wymaga złamania przez drugą osobę regulaminu czego nie było, ponieważ moje pójście na AFK było nie związane z naszą rozmową o tym oślepieniu. Po drugie tłumaczyłem ci, że się nie nalicza to oślepienie do misji, ponieważ jest ono inaczej wykonane, co nawet widać po jego kolorze. Dodam też, że gracze mówili ci, żebyś napisał na forum propozycje żeby i to i to oślepienie naliczało się do misji, jednak ty wolałeś napisać bezpodstawną skargę. Dodatkowo nie ruszam tego posta i czekam na wypowiedzenie się @ Nyuu i @ -_-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności