Skocz do zawartości

Kelul

Call of Duty 201 CS:GO
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Kelul w dniu 18 Lutego 2023

Użytkownicy przyznają Kelul punkty reputacji!

2 obserwujących

O Kelul

  • Urodziny 24.08.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kelul
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • Lokacja
    Tarnobrzeg
  • SteamID64
    STEAM_1:0:30167307

Ostatnie wizyty

433 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kelul

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Młodociana Gwiazda Unikat
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Wspierający Unikat

Najnowsze odznaki

49

Reputacja

  1. a nie bo ja @ set1337 wywołany do tablicy
  2. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 [Client] 7 14:15 8 0 active 786432 'Kelul [CSC] Nick osoby, której przekazujesz: Ryuu Steam ID osoby, której dajesz: [Client] 5 13:35 11 0 active 786432 '°Ryuuރ [CSC] https://steamcommunity.com/id/ryuukizaki/ Ilość przeniesień: 1 Data: 23.02.2024
  3. Nikt nie ma problemu z tym ze wywala kogoś z serwera (chyba ze brak vipa i full serwer) ale to w takim przypatku wystarczy kupic vipa za smieszne pieniądze. a jeśli nadal wywala to proponuje zreinstalowac csa lub zrobic spojnosc plikow, jesli błąd nadal występuje to zmiana komputera pomaga XD
  4. Niestety taka zmiana o które mówisz wejdzie w życie w najbliższym czasie, jednakże uważam bardzo podobnie jak Set, że jeśli jeśli ginie ktoś od 2 granatów rzuconych w przeciągu kilku sekund to raczej zginie raz a a za drugim razem albo chwilkę przeczeka albo pójdzie w inne miejsce (wiadomo że jak jest więcej amadeuszy to tych miejsc narażonych jest znacznie więcej jednak zawsze można chwilę odczekać a tym granatem wcale nie jest tak ładwo rzucić w ciemno aby kogoś trafić) Podobnie jest z każdą klasą której jest więcej na serwerze i od zawsze tak było więc narzekanie zawsze było i będzie a to nie znaczy że od razu trzeba daną klasę nerfić, przykład chodź by z teraz już jest sporo E. Komandosów czy E. Snajperów i zaś się powoli zaczynają narzekania na te klasy.
  5. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 10+ Dzień: 06/07 Nagroda: przeniesienie Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
  6. Twój nick: Kelul [CSC] Twoje SteamID: STEAM_1:0:30167307 Nick osoby, której przekazujesz: Literally him. (KRR) Steam ID osoby, której dajesz: STEAM_1:0:95381893 Ilość przeniesień: 1 Data: 07.07.2023
  7. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1207394 ilość godzin: 9+ Dzień: 04/07 Nagroda: SKIN Nick: Kelul [CSC] SteamID: STEAM_1:0:30167307
  8. przecież ta klasa będzie w ogóle nie grywalna po pierwsze ze dmg umpa jest małe a dwa ze nie ma w niej nic specjalnego w porównaniem z innymi klasami nawet zwykłymi
  9. pomysł wydaje się całkiem w porzadku jednakże zalezy do ilu ta grawitacja była by zmniejszona? nie jestem pewien ile jednostek jest domyślnie (800 w przypadku 1.6 było) wiec jeśli tutaj jest tak samo to proponuje zmniejszenie do ok 500
  10. Wydaje mi się ze to by było zbyt pomocne i jest dobrze tak jak jest
  11. Była swego czasu ta klasa na serwerze jednak miała FAMAS i przy podobnych statystykach oraz umiejętnościach była zdecydowanie za silna i zostało znerfione jej zamrożenie (krótszy czas trwania) jednak po tym nerfie nie była już praktycznie grywana.
  12. Kelul

    Elitarny Komandos

    Jestem na nie, E. Komandos posiada odporność na spowolnienia podczas otrzymywania obrazen oraz podwójny skok więc w przypadku gdy biegnie na przeciwnika jest bez problemu w stanie wykonywać uniki (oczywiście jeśli się potrafi) w dodatku ma mniejszą widoczność a w przypadku zdobycia perku typu b. komandosa, e.buty albo co najgorsze sandały mojżesza ta klasa była by nie do zabicia. Wiadomo ze aby była dobra to wymaga większego lvla ale w zupełności 90-100 wystarczy aby była na prawdę dobra. Uwazam ze jest odpowiednio zbalansowa.
  13. Kelul

    Znów wyjazd

    Nick: Kelul Powód: kolejny wyjazd w delegację tym razem troche dłuzej Czas nieobecności: 7dni Coś od siebie: wyjezdzam w delegację na 4 dni ale wracam w czwartek wieczorem i ruszam na 3 dniowy odpoczynek "juwenalia rzeszów" tak więc mozliwe ze bede z 2h w czwartek (chyba ze cos wczesniej skoncze to w srode ale watpie) no i tak to dopiero w przyszłą niedzielę
  14. Kelul

    Nieobecność Kelul

    Nick: Kelul Powód: powód numer 1 to Wyjazd w delegację, numer 2 weekend majowy Czas nieobecności: najprawdopodobnieh wrócę dopiero 6-7 maja Coś od siebie: Jutro startuję z delegacją i wróce na koniec tygodnia wiadomo ze potem dlugi weekend majowy więc na pewno nie będę siedział w domu tylko też pojadę gdzieś poodpoczywać no a zaraz po weekendzie majowym jadę znów na dwa dni w delegację więc pewnie wrócę dopiero 6 albo 7 maja aczkolwiek nie wykluczone jest że pojawię się w wolnej chwili
  15. Kelul

    Klasy

    Granat taktyczny ma juz szpieg więc nie widzę konieczności aby była kolejna klasa która to ma no i odkrycie na 7sekund przeciwników na radarze to tez bez sensu bo tak na dobrą sprawę wystarczy 3-4 takich i przez pół rundy macie legalne WH więc jeśli chodzi o tą klasę to jestem na nie. już teraz bardzo często trzeba zwracać uwagę, że nie są wykonywane cele mapy a jeśli byśmy dodali taką klasę która kuca i ma niewidzialność czyli jej zadaniem jest kampienie to już całkiem byśmy się nie uwolnili od kampnienia i niewykonywania celów mapy. To jest COD MOD to ma być [w miarę możliwości] dynamiczna rozgrywka a nie ktoś padnie i poźniej czeka 2-3minuty bo grają taką klasą i mają w dupie cele i czekają na fraga. Zdecydowanie na nie. no na pewno xD jak tylko została dodana ta klasa i mogla sie tepac z mp5 w rece (nie mając zadnego boosta dmg) to juz byla to nieznośna klasa a co dopiero jak po tepnięciu wlaczy sobie niewidzialność i to na 3 sekundy przy czym ma czas na wyjecie broni albo szansę (dużą) ze zabije z usp na strzał. Nie ma szans na taką zmianę. Uważam ze ta klasa jest w porządku w takiej postaci jaka jest teraz na serwerze i bym jej nie zmieniał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności