Skocz do zawartości

Vaniż

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    Vaniż
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] 5v5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vaniż

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Vaniż

    Zmiany

    Usuńcie ten post, niechcący zdublowałem :C
  2. Vaniż

    Zmiany

    Powoli temat przechodzi na etap, który powinien być rozwiązany poza forum (no bo nabijanie postów) Wracając Bardzo dobrze zrozumiałem, że chodzi tylko o zabranie niewidzialności na deaglu, jednakże zaznaczyłem, że I DEAGLE I KOSA są głównymi broniami tejże klasy, więc nie ma sensu osłabiać jego jedynej broni (nie liczę perków). "skoro ktoś jest dobry to chyba nie będzie mu przeszkadzać czy ma niewidkę na drugiej broni lub jej nie ma." - No ale jak to nie? Dobry czy nie dobry, jeśli komandos martwy to nic nie ustrzeli. A niewidka to jego jedna z niewielu form obrony. Na co ci deagle w walce ze snajperem na dużym dystansie? Na co ci deagle przy walce z kimś kto ma betonową głowę? (no bo w większości strzały w głowę powodują, że deagle jest "OP"). Pogorszenie jego obrony zabije komandosa.
  3. Vaniż

    Zmiany

    Jeżeli gracz potrafi strzelać z deagla to jak najbardziej tak, dlaczego mielibyśmy karać dobrych graczy za dobrą grę? Nóż ORAZ deagle są głównymi broniami komandosa, tak czy siak nie ma niewidzialności na broniach zdobytych z perków. Zabranie niewidzialności i nie dodanie niczego jako "lżejszy" zamiennik zniszczy komfort grania komandosem. PS. Martwi mnie fakt, że przez tyle edycji komandos cieszył się popularnością i balansem, a teraz nagle ludziom coś odwaliło. Nie lubisz komandosa? Zdobądź nano, graj wsparciem, saperem, czymkolwiek czym go zniszczysz. Nie widzę sensu w nerfieniu komandosa, co najwyżej zamienić mu umiejętności tak, aby nic nie zyskał ale też nic nie stracił.
  4. Vaniż

    Zmiany

    No ale nie rób z tej klasy takiej niegrywalnej... Fakt, komandos na 180 poziomie może być OP ale co zrobi nowy gracz który lubi grać z kosą? Wyjdzie, bo klasa na niskim poziomie niegrywalna? Deagle + kosa to nieodłączna część komandosa, tak samo jak AWP i deagle u snajpera. Zmniejszenie mobilności komandosa to gwóźdź do trumny tej klasy.
  5. Vaniż

    Zmiany

    A może by tak zabrać niewidke, a dodać 3 skok? Główny problem to trafienie w komandosa, nie będzie już problemu z teksturami na niektórych mapach (office), będzie lepiej widoczny ale i tak ciężej będzie go trafić przez 3 skok
  6. Vaniż

    Nowa klasa

    Nazwa: Sneaky Marine Opis: Posiada tylko nóż, double jump, na kucaku jest praktycznie niewidoczny (także w locie), dmg z PPM + int (0.66*x) dmg z LPM + int (0.33*x). Zablokowane perki broni Bronie: Nóż Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: -10 | KON: 15 Typ: Premium Aby jakkolwiek ta klasa była zbalansowana, to proponuję takie smaczki: 1. Gdy się nie porusza jest całkowicie niewidoczny, a podczas kucania w locie minimalnie widoczny, aby ludzie byli w stanie stwierdzić gdzie ląduje 2. Aby nie była na początku za słaba dodać 1/10 instakill z LPM, od 50 inty 1/9, 100 inty 1/8, 150 inty 1/7 - Jeśli komuś uda się przetrwać 4-5 hitów czystych obrażeń, to szansa na instakilla powinna zrekompensować trudność ich zadawania.
  7. Vaniż

    Buff klasy

    Jestem za tym, aby zrezygnować z pomysłów typu "coś od lv". Powinniśmy się skupić na tym, by każda klasa na każdym poziomie broniła się umiejętnościami gracza. W tym momencie niektóre klasy na niskim poziomie są wręcz niegrywalne i jedyna opcja to pierw wbić poziom na innej a dopiero potem przenieść. No ale dlaczego to tak? Na każdym progu lvlowym dana klasa powinna być grywalna - na niższym poziomie słabsza ale wciąż grywalna. Co do pomysłów klas: Gliniarz - skoro ma być szybki, to czemu nie wbudować mu butów zwinnego? Obrońca ma swat, zwinny ma moduł. Ba! W takim wypadku można nawet obniżyć kondycje co by niektórzy nie mieli "kija", że ich gliniarz wywija. Szeregowy tito - Nie widziałem tej klasy ani razu od tej edycji, może po prostu za mało gram, a może coś jest nie tak. Proponuję temu delikwentowi obniżyć wartość leczenia, zmniejszyć CD i dać możliwość leczenia podczas biegu czy chodu. (przykładowe wartości 2hp/3sec) Da nam to możliwość praktyczniejszego wykorzystania klasy w boju. Szybkie schowanie za winkiel podczas walki zmusi przeciwnika do zmniejszenia dystansu. Umiejętność nie będzie przesadzona, bo można użyć tylko gdy nie jest się w trakcie walki, a pozwoli uniknąć zbędnego "kampienia", co gorsza gdy ktoś ma rozdane już full HP. Cichemu wystarczy jakieś 3dmg i będzie git ^^ PS. Jak coś wydaje się bez ładu czy składu to tak jest xD jestem tego świadom, niewyspany chłop jestem, tak? xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności