-
Content Count
12 -
Joined
-
Last visited
-
Time Online
1h 59m 24s
-
Nazwa Perku: Kartki Slendera Opis: Teleportujesz się przed przeciwnika nakładając na niego efekt oślepienia (działa podobnie do tajemnicy oszusta tylko nie podmieniamy się miejscem z przeciwnikiem, a efekt oślepienia może być taki jak np u charlyego na pasywce )
-
no tak ale dalej ma +50 hp za zabicie po pasywce ktora nas oślepia i do tego zwiększony zasięg granata który zadaje duże dmg jak amadeusz
-
Nazwa klasy: Charly Umiejętność: Pasywki do zmiany ma ich zbyt wiele jak na klasę no premium, usunięcie jednej pasywki powinno zbalansować w stosunku do innych no premium np usunięcie zwiększonego zasięgu z granata bo na chwile obecna charly bardziej przypomina premke
-
Nazwa: Pomoc Medyka Opis: raz na rundę można uleczyć całą drużynę
-
Nazwa: Obostrzenia Opis: Neutralizuje tepanie oszusta w pobliżu posiadającego perk tak samo w przypadku gdy osoba znajduje się na spawnie szpieg nie może się tam tepnąć
-
Nazwa: Elektryk Opis: Dostaje zeusa i i zabija z niego 1/2 i 1/1 od 50lvl strzał z broni głównej spowoduje 1/10 i 1/8 od 75lvl 1/6 od 150lvl porażenie prądem które sparaliżuje wrogiego gracza Bronie:Mp9, usp Statystyki: HP: 0 INT:15 WYT:-20 KON:30 Typ: Premium
-
Nazwa Perku: Sokole oko Opis: Dostajesz zoom na każdej broni (nie działa na bronie które już go posiadają )
-
Proponuje znerfic kapitana z stanu cs 1.6 gdzie musiał sobie odbicie tego hita załadowac na nożu. Proponuje tez zwiekszenie czasu odnowienia zamrożenia na strzelcu do np 24 sek. bo w przypadku gdy jest tych sekund 12 wystarczą 4 osoby zeby taki komandos juz sie nie ruszył. Fajnie było by też gdyby taki el pistol dostał dodatkowo desert deagle lub r8 do tego zmniejszyc lekko leczenie na medyku.