Jump to content

MDD

Donator
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Other groups

VIP

MDD last won the day on August 24

MDD had the most liked content!

1 Follower

About MDD

  • Birthday 11/07/1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    ☝Mefju✌💩[CSC]
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO
  • Zainteresowania
    Cod mod wiadomo
  • Steam Custom URL
    https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=131661568&token=a7_iitzT

Recent Profile Visitors

502 profile views

MDD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Zmotywowany Wspierający Rare
  • Młodociany Wspierający Rare
  • Młodociany Pisarz Rare
  • Zaprawiony Gość Rare
  • Zmotywowany Gość Rare

Recent Badges

67

Reputation

  1. MDD

    Sklepik

    tak ale mi tu chodzilo o taki boost ktory sam mozesz wybrac
  2. A co gdyby dodać do sklepu opcje kupienia małego boosta, działało by to tak że raz na 3 lub 4 rundy gracze mogli by kupić sobie boost na dmg np +5 lub do hp czy speeda itd cena była by w $ lub monetach.
  3. Jak dla mnie pilot sztosik do zabawy a i strzelec wraca do stanu który mi osobiście podobał sie najbardziej tylko nie bardzo kminie jak miał by działać ten najemnik
  4. Ja bym jednak pozmniejszał te statystyki do np 25 bo dmg i exp to spoko
  5. Zeus - Będziemy dziećmi Czasówka: 1:32 - 1:42 Opał - Bletka Czasówka: 0:48 - 0:55 Zeus - Siewca Czasówka: 1:22 - 1:32 Mineli - Rampampam Czasówka: 0:49 - 0:59
  6. Nazwa : de_midtown https://gamebanana.com/mods/315566 Nazwa : de_veteran https://gamebanana.com/mods/75262 Nazwa : de_dust3 https://gamebanana.com/mods/75432 Nazwa : de_subzero minecraft https://gamebanana.com/mods/75907
  7. Nazwa Klasy : Pilot F16 Opis : Posiada spadochron pod bind use class, podwójny skok, dodatkowe + 5 dmg z SMG i jest niewidoczny na radarze. Bronie : Ump-45,Cz75-Auto Staty : Hp:-10 Int:-15 Wyt:15 Kon: 10
  8. Nazwa perka : Plecak Gadżeta Opis: naciskając alt+spacja możemy latać
  9. Jak dla mnie i tak już jest za łatwo 😜
  10. Nazwa: Chorąży Opis: posiada szanse na obrócenie wroga 1/9 dodatkowe +2/5 dmg z mag7 Bronie: mag7 , p250
  11. NOWE PERKI: Okulary Przeciwsłoneczne : Dostajemy odporność na wszystkie oślepienia Niewidka : Po użyciu stajemy się niewidoczni (tak jak komandos) na 5/10 sek użycie perku odnawia się 35 sek lub nie odnawia się wcale Gaz Musztardowy : Po użyciu wywołuje u przeciwników w promieniu 300/350 j łzawienie które zadaje hity 7 razy po 5hp tym samym zdradzając pozycie przeciwnika Tajemnica McGyvera : masz 1/2 na tepniecie się na swojego spawna, po tepnieciu dostajesz 50% swojego max hp niezależnie od posiadanej obecnie hp (200hp po użyciu masz 100, 2hp po użyciu 100) Noga McGregora : Po użyciu losowy przeciwnik na mapie łamie nogę tym samym spowalnia go to o jakiś % Pocisk Odłamkowo-zapalający : Po użyciu wystrzeliwana jest rakieta która wybucha przy kolizji z teksturą zadając 25 dmg i podpala graczy w promieniu 300j zadając dodatkowe 30 hp (6 hitów po 5hp ) Granat Leczący : Rzuca się na ziemie granat typu mołotow lub wabik który leczy wybraną ilość hp Nowe Klasy i zmiany: Tak wiem że niektóre z tych klas już było ale można je dodać i nie usuwać innych żeby gracze mieli większy wybór co do klas Hitman : +15 dmg 20 od 75lvl (Dmg tylko i wyłącznie z usp) dodać mu np. klona który ma 50 % naszego maksymalnego hp lub 100% ale ma szanse na odbicie strzału 1/5, jako hitman posiadamy ubranie wroga. Bronie : Usp Spadochroniarz : Posiada spadochron co pozwala mu na bezpieczne ale powolne spadanie, ma możliwość 1/10 na lekkie oślepienie przeciwnika do tego podświetla go na czerwono tak jak granat taktyczny, posiada 1/8 że pocisk zadziała tak jak pocisk dum dum Bronie : Ump, p250 Navi Sail : Posiada normalny dmg scouta brak przelicznika od inty (czyli 88 w ciało a w głowę 299 ) dostaje dodatkowo 1/3 lub 1/4 na insta killa (tylko ze scouta) ma strój wroga i slajdenade Bronie : SSG 08, p2000 Seryjny Zabójca : Nie nerfić ani nic tylko ogarnąć tego smoka bo nie raz się buguje i leży gdzieś na mapie niewidoczny a i tak zadaje dmg jak ktoś w niego wejdzie Misje do dodania i zmiany: Dodać możliwość pominięcia misji na pistolety. Dodać misje np.: -Przeżyj daną ilość czasu (po śmierci się nie resetuje minimum w takiej misji było by np 8/10 min) -Zarób 300 monet zabijając graczy (jak ktoś posiada np 301 monet to nie znaczy że misja przeskoczy jak to ma teraz miejsce ) -Zrób daną ilość kroków na cicho -Zabij x graczy bronią z tłumikiem -Zadaj x dmg gdy wróg jest oślepiony -Zdobądź perk Totolotek -Przeżyj x rund mając 30% lub mniej hp -Ocal gracza przed wrogiem x razy ( chodzi o to co wyskakuje nie raz na zielono że zostałeś ocalony przez gracza) -Zabij x graczy nożem -Podmień się z wrogiem miejscem x razy -Zdobądź zabijając graczy 10k $ (liczy sie tylko to ile dostajemy za gracza a nie to ile za rundę ) -Zadaj np 5k dmg z noża Klany: Zmienić cenę boosta na sklepie na nieco niższą Event: Co do eventu nawet spoko ale za dużo można było na nim zarobić jak by się dostawało max 15 monet to też było by dobrze
  12. Nazwa Perki:Niewidka Opis: po uzyciu stajemi się niewidoczni (tak jak komandos) na 5/10 sek użycie perku odnawia się 35 sek lub nie odnawia się wcale
  13. Klasa do zmiany*/usunięcia: Do zmiany bóg deagla klasa jest zbyt mocna czasami nawet 4 osoby nie mogą sobie poradzić z tym czołgiem chodzi tu głowinie o zmianę tego 75% Nowa klasa:Hitman Umiejętność:+20 dmg 30 od 65 lvl (lub mniej, dmg z usp) i tu trochę z klasy alibi po użyciu skilla stawia klona który albo ma 50% naszego obecnego hp albo dotsaje całość hp tyle ile mamy ale odbija co 2 lub 3 strzał oraz posiada ubranie wroga (klasa ta nie może posiadać perka miłość tsunami ) Broń:Usp/ nóż Nowa klasa:Czołgista Umiejętność:odporny na wybuchy lub tylko zmniejszony dmg (wszystkie miny i td ) szansa kradzież 1 naboju 1/4 i 1/3 na 50 lvl 1/10 na lekkie oślepienie wroga Broń:Bizon lub p90 cz75-auto Nowa klasa:Pilot Bsp Umiejętność:1 raz na rund po użyciu podświetla wszystkich wrogów na minimapie przez 2 sec posiada grant wh i wbudowane pociski dum dum i dodatkowe 5 dmg Broń:Ump-45/p250 Perki do zmiany/nowe*:Tajemnica McGyvera -masz 1/2,1/3,1/4 na tepniecie się na swojego spawna, po tepnieciu dostajesz 50% hp Perki do zmiany/nowe*:Kura Al-Ka'ida-dostajesz kurę którą możesz zrespić w danym miejscu, kura porusza się jak zwykła kura można ją rozwalić 1 strzałem, w momencie gdy przeciwnik zbliży się do kury ona wybucha zadając 80 dmg + 0,2dmg od inty (nie musi byc bonusu od inta ) Perki do zmiany/nowe*:Sokole oko-Dostajesz zoom na każdej broni (nie działa na bronie które już go posiadają )
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines