Skocz do zawartości

OneWay

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    OneWay
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] 5v5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OneWay

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Gość

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Klasy do zmiany: Cichy Zabójca - +20 dmg w głowę, +30 dmg w głowę po wbiciu 50 lvl. Kompromis na wcześniejsze propozycje, bo ten dmg w plecy to i tak rzadko się przydaje, można go dać, ale to nie specjalnie wpłynie na balans tej klasy. Robocop - zmniejszyć betonowe ciało z 4s na 2s. Zbyt op jak ktoś wspomniał wyżej. Zanim zdążysz policzyć do 4, to taki Robocop kosi 2-3 osoby. Sanitariusz - ta bazowa wytrzymka 50 w ogóle nie odczuwalna, tak samo omijanie wytrzymałości. Przy wbitej statystyce "Obrażeń" na 50 i tak bijesz po 27/28 w ciało (chyba że zbugowane jest to omijanie wytrzymałości i nie dodaje się do niej dmg ze statystyki "Obrażenia"), z ak47 dużo łatwiej wchodzi dmg i bez omijania wytrzymałości. Żeby to miało sens to bym dał +5 dmg, ale opuściłbym wytrzymkę na 20-25. Strzykawki są ogólnie spoko, ale zamiast 2 to bym zmienił po 50 lvl wartość otrzymywanego hp z 50 na 100. W ferworze walki skorzystać z jednej strzykawki to cud, a na drugą to w ogóle z reguły nie ma szans. Snajper - ogólnie przy wbitej inteligencji na 150 to i tak oneshotuje praktycznie każdego, nawet jak ktoś ma full hp i 50 wytrzymki (mówię z perspektywy Sanitariusza, który ma 50 bazowej wytrzymki, a full hp już na 51 lvlu). Co go w takim razie odróżnia od Elitarnego? Praktycznie nic. Elitarny pomija wszelkie ograniczenia (poza Betonowym ciałem Robocopa oczywiście...) jak np. Odporność Kapitana na jeden pocisk, czy Betonową Głowę, albo jak ktoś ma Hulka i full hp/wytrzymki. Co jakby nie patrzeć nie jest częstym scenariuszem. Klasy bym specjalnie nie zmieniał, bo tu łatwo sprawić jej niegrywalność. Dlatego też dam dwie trochę kontrowersyjne propozycje pod koniec tego posta. Medyk - dałbym mu tego symbolicznego expa za wskrzeszenie gracza, który przeżyje chociaż te 15 sekund po odrodzeniu (jeśli to wykonalne w silniku codmoda). Klasa praktycznie nie istnieje w tym sezonie. Admirał - skoro już ma premiowany dmg gdy ma <50% hp, to wypadałoby żeby przy takim stanie zdrowia choć trochę pożył. Proponuje zmniejszyć dmg do 1,5 , ale dać też ograniczenie w otrzymywanym dmg o połowę. Może brzmieć op, ale prawda jest taka że mając połowę hp (a zazwyczaj pewnie z 30-40%), to otrzymując połowę obrażeń i tak padniesz w tym samym tempie co i przy full hp bez tego moda "Berserka". Oszust - koncepcja klasy jest ciekawa, ale to chyba najbardziej irytująca klasa z tych darmowych. Jestem za wprowadzeniem 0,5s niewrażliwości po tym jak Cię ktoś tepnie. Wsparcie Ogniowe - klasa przy full incie i perku "Starożytne Zwoje" one-shotuje każdą osobę, którą napotka. A i bez tego perku jesteś zazwyczaj na strzała, po jednej takiej rakietce. Tutaj nie robiłbym zmian w samej klasie, ale zastanowiłbym się czy nie dać statystyce "Wytrzymałość" odporności na wszelkie umiejętności związane z Inteligencją. Tak jak jest to aktualnie z dmg, że chyba 50 wytrzymki wchłania 15% dmg, 100 już 30%. Poniekąd dałoby to też przewagę Elitarnemu Snajperowi wobec zwykłego Snajpera. Co bym widział w sklepie za monety: 5-15 monet - Neutralizacja jednego pocisku Kontrowersyjna propozycja, wiem. Ale widziałem to na jednym z popularnych COD Modów jeszcze w 1.6. Czyli, że można kupić w sklepie za 5-15 monet redukcję na 1 strzał jak u Kapitana. Raczej droga sprawa, ale to byłoby znowuż na korzyść Elitarnego, który taką redukcję omija instakillem. 1000 monet - 1 przeniesienie lvlu (tylko raz na edycję) Myślę że narobi smaka tym co nigdy w takie rzeczy się nie bawili, a tu za darmoszkę i zachęta do wykupienia większej ilości tych przeniesień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności