Skocz do zawartości

Spartanin2857

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    Spartanin2857
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198069068083/

Osiągnięcia Spartanin2857

Nowy

Nowy (1/14)

  • Zaprawiony Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Pisarz

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. @ Tayschrenn Akurat z Tobą się nie zgadzam pod żadnym względem, ale reszta może mieć inne zdanie.
  2. 1. Akurat się nie zgadzam, bo stanie za nią, a w 100% się chowanie i strzelanie to 2 różne sprawy 2. Osłabienie może być minimalne - o 1 mniej dmg, o 5hp mniej leczenia. To już zawsze coś. 3. Jak sam napisałem. Ciężko znaleźć w tej klasie coś do znerfienia 4. Niewidka też może zadziałać przez np. słabą widoczność na office. 5. Akurat mi się to nie zdażyło, bym wyleciał za mapę, ale z tymi wcelowanymi graczami cały czas. Kucać można czasem, ale nie przez 100% czasu. 6. ❤️ 7. Dałem propozycję. Zadawanie tyle samo obrażeń w głowę, co ciało będzie nadal irytujące, ale już dość zbalansowane. Jeśli trzeba doda się mu dmg i będzie ok.
  3. Pozwolę się wypowiedzieć na temat części klas, ponieważ nic nie jest czarne, czy białe. Wiadomo, że to, co napiszę będzie dla części kontrowersyjne i ja to rozumiem, bo każdy ma inną wizję. 1. Lekki żołnierz - jedyne co uważam, że powinno być w nim osłabione, to możliwość skanowania przez własną replikę. Przeciwnik wtedy może się cały za nią schować, a to już przesada. Jeśli będzie się musiał minimalnie wychylić, by móc strzelać do przeciwnika, to klasa będzie dla mnie ok. 2. Assasyn - nie wypowiadam się, bo pograłem nim kilka rund. Wiadomo, że niewidka może wkurzyć, ale raczej zbalansowana klasa. 3. Pułkownik - obecnie jest meta na tą klasę i nie bez powodu. Sam nią gram, ponieważ jest bardzo mocna. Coś trzeba w nim osłabić, bo inne klasy wróciły do łask. 4. Elitarny snajper - Tu jest ciężka sprawa. Nie wiedziałem jak zagłosować, ponieważ klasa jest bardzo mocna, ale tylko przez to, że ogólnie w tej grze snajper zazwyczaj ma przewagę, a tu dodatkowo można skanować z 1/1, czy też strzelać w dowolną część ciała. Z drugiej strony co można w nim znerfić, by dalej był grywalny? 5. Partyzant - Po ostatniej zmianie, ciężko mi powiedzieć, czy jest ok, czy nawet potrzebuje małego buffa. 6. Rebeliant - Ma słabe i mocne strony. Jest nowy, więc ciężko mi określić, czy potrzebuje reworku. 7. Seryjny Zabójca - Dla mnie wydaje się być zbalansowany, ale nim nie gram, więc nie mogę dużo powiedzieć. 8. Komandos - Potrzebuje nerfa moim zdaniem, ale nie może on być zbyt duży. Ja widzę tylko 2 opcje, ale może być więcej ciekawszych. Zmniejszenie mu bazowej kondycji lub zdrowia, ale nie za dużo, bo wiadomo, że mocno ich potrzebuje. Druga opcja, to danie mu 1/2 z kosy i 1/1 od jakiejś ilości inteligencji. Wtedy gracz będzie zmuszony dać mniej punktów w inne statystyki, dzięki czemu inne klasy zyskają przewagę. 9-13. Nie wypowiadam się, bo nie gram i nie widzę potrzeb zmian. 14. Saper - Wydaje się być dobrze zbalansowany. Są osoby, które narzekają na miny, ale ja nie widzę potrzeby zmieniania tej klasy. 15. Cichy zabójca - Wydaje się być bardzo dobrze zbalansowaną klasą. Wbijałem na nim jako 2-giej klasie 150 poziom w poprzedniej edycji i co prawda czuć było przewagę pułkownika, ale jak już pisałem, on jest zbyt silny. 16. Wsparcie ogniowe - obrażenia z rakiet raczej są ok, bo nie raz od nich ginąłem. Nie grałem tą klasą, ale inni narzekali na prędkość i model rakiet. Ja nie mogę się na ten temat wypowiedzieć. 17. Szpieg - Mam pecha do tej klasy, bo strasznie często może mi niszczyć perki. Jednak zagłosowałem za tym, by jej nie zmieniać, ponieważ nie widzę, by ich potrzebowała. 18. Medyk - Klasa sama z siebie jest dobrze zbalansowana. Potrafi jednak zmieniać sojusznika w maszynę do zabijania dzięki swoim umiejętnościom. Ja głosowałem za tym, że nie potrzebuje zmian. Jeśli nikt na niego nie narzeka, to nie ma raczej potrzeby, by coś z nim robić. 19-21. Nie gram, nie oceniam 22. Bóg Deagla - Fajna klasa. Ja osobiście uważam, że gdyby miał umiejętności komandosa (oprócz 1/1 z kosy), to byłby lepszy, ale wszystkim się podoba taki, więc raczej brak potrzeby, by go zmieniać. 23. Oszust - Irytująca klasa. Można by było zmienić zasady w regulaminie co do tego czy może teleportować się wyskakując za mapę, jak również czy ludzie mogą czekać wcelowani w niego, by zabić osobę natychmiast po teleportacji, ale to już jeśli dużo osób będzie chciało takiej zmiany. Można by też było po prostu sprawić, że nie zamienia się miejscami, a teleportuje za plecy przeciwnika, na którego patrzy. 24. Najemnik - Jak już pisałem na forum, jest fajny, ale brakuje mu choćby kilka ammo za fraga. Temat został zamknięty, sporo osób mówiło, że nie chcą tej zmiany (głównie administracja), ale widzę, że teraz dużo osób zagłosowało z buffem i jestem za. 25-28. Nie gram, nie oceniam 29. Specjalista - Zmniejszyłbym mu ochronę głowy, choćby o tyle, by dostawał tyle samo dmg w głowę, co ciało. Nawet jeśli za to by zyskał bonus do dmg z broni, czy jakiś inny mały buff. Dla mnie, jest to najbardziej irytująca klasa obecnie na cod modzie. 30. MacGyver - Nie gram, nie oceniam. Zapraszam innych do wypowiedzenia się, z czym się zgadzają, a z czy nie. Jak również do lepszych propozycji zmian.
  4. Ja to to rozumiem, ale jeśli nie będzie problemu z zaprogramowaniem, to nie wydaje mi się, by z jakąś bronią mógłby być problem. Byle nie dawać ammo ponad maks
  5. Ale każda klasa ma bonus do DMG, co zmniejsza ilość użytych pocisków. A dodanie choćby kilku naboi po fragu by wystarczyło, a nie może być OP nagle.
  6. Dodatkowo wyrówna to nerfa m4, która najczęściej jest używana na tej klasie.
  7. Klasa: Najemnik Umiejętność: Magazynek za fraga Opis: Najemnik jest klasą z dużym potencjałem, ale jak wiemy nie ma bonusu do obrażeń i dlatego uważam, że powinien mieć magazynek za fraga. Jeśli magazynek, to za dużo, to niech będzie chociaż +10 ammo. To już nie powinno być OP.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności