Skocz do zawartości

Buff/Nerf klas [ANKIETA]


Nyuu

Buff/Nerf [ANKIETA]  

39 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Lekki żołnierz

  2. 2. Assasyn

  3. 3. Pułkownik

  4. 4. Elitarny snajper

  5. 5. Partyzant

  6. 6. Rebeliant

  7. 7. Seryjny Zabójca

  8. 8. Komandos

  9. 9. El pistolero

  10. 10. Snajper

  11. 11. Zwinny

  12. 12. Obrońca

  13. 13. Amadeusz

  14. 14. Saper

  15. 15. Cichy zabojca

  16. 16. Wsparcie ogniowe

  17. 17. Szpieg

  18. 18. Medyk

  19. 19. Strażnik

  20. 20. Szahid

  21. 21. Piroman

  22. 22. Bog deagle

  23. 23. Oszust

  24. 24. Najemnik

  25. 25. Admirał

  26. 26. Złodziej

  27. 27. Tito

  28. 28. Mędrzec

  29. 29. Specjalista

  30. 30. MacGyver



Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jako iż ostatnio na serwerze zaczęły się znowu dyskuje na temat klas które są za słabe lub za mocne.
To postanowiłem zapytać was o
opinię na temat każdej z klas.
Jak macie ciekawy pomysł, jak można
ulepszyć/osłabić klase to zapraszam do dyskusji w tym temacie :))

Pamiętajcie, aby głosować rozważnie!

Edytowane przez Nyuu
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się wypowiedzieć na temat części klas, ponieważ nic nie jest czarne, czy białe. Wiadomo, że to, co napiszę będzie dla części kontrowersyjne i ja to rozumiem, bo każdy ma inną wizję.

1. Lekki żołnierz - jedyne co uważam, że powinno być w nim osłabione, to możliwość skanowania przez własną replikę. Przeciwnik wtedy może się cały za nią schować, a to już przesada. Jeśli będzie się musiał minimalnie wychylić, by móc strzelać do przeciwnika, to klasa będzie dla mnie ok.

2. Assasyn - nie wypowiadam się, bo pograłem nim kilka rund. Wiadomo, że niewidka może wkurzyć, ale raczej zbalansowana klasa.

3.  Pułkownik - obecnie jest meta na tą klasę i nie bez powodu. Sam nią gram, ponieważ jest bardzo mocna. Coś trzeba w nim osłabić, bo inne klasy wróciły do łask.

4. Elitarny snajper - Tu jest ciężka sprawa. Nie wiedziałem jak zagłosować, ponieważ klasa jest bardzo mocna, ale tylko przez to, że ogólnie w tej grze snajper zazwyczaj ma przewagę, a tu dodatkowo można skanować z 1/1, czy też strzelać w dowolną część ciała. Z drugiej strony co można w nim znerfić, by dalej był grywalny?

5. Partyzant - Po ostatniej zmianie, ciężko mi powiedzieć, czy jest ok, czy nawet potrzebuje małego buffa.

6. Rebeliant - Ma słabe i mocne strony. Jest nowy, więc ciężko mi określić, czy potrzebuje reworku.

7. Seryjny Zabójca - Dla mnie wydaje się być zbalansowany, ale nim nie gram, więc nie mogę dużo powiedzieć.

8. Komandos - Potrzebuje nerfa moim zdaniem, ale nie może on być zbyt duży. Ja widzę tylko 2 opcje, ale może być więcej ciekawszych. Zmniejszenie mu bazowej kondycji lub zdrowia, ale nie za dużo, bo wiadomo, że mocno ich potrzebuje. Druga opcja, to danie mu 1/2 z kosy i 1/1 od jakiejś ilości inteligencji. Wtedy gracz będzie zmuszony dać mniej punktów w inne statystyki, dzięki czemu inne klasy zyskają przewagę.

9-13. Nie wypowiadam się, bo nie gram i nie widzę potrzeb zmian.

14. Saper - Wydaje się być dobrze zbalansowany. Są osoby, które narzekają na miny, ale ja nie widzę potrzeby zmieniania tej klasy.

15. Cichy zabójca - Wydaje się być bardzo dobrze zbalansowaną klasą. Wbijałem na nim jako 2-giej klasie 150 poziom w poprzedniej edycji i co prawda czuć było przewagę pułkownika, ale jak już pisałem, on jest zbyt silny.

16. Wsparcie ogniowe - obrażenia z rakiet raczej są ok, bo nie raz od nich ginąłem. Nie grałem tą klasą, ale inni narzekali na prędkość i model rakiet. Ja nie mogę się na ten temat wypowiedzieć.

17. Szpieg - Mam pecha do tej klasy, bo strasznie często może mi niszczyć perki. Jednak zagłosowałem za tym, by jej nie zmieniać, ponieważ nie widzę, by ich potrzebowała.

18. Medyk - Klasa sama z siebie jest dobrze zbalansowana. Potrafi jednak zmieniać sojusznika w maszynę do zabijania dzięki swoim umiejętnościom. Ja głosowałem za tym, że nie potrzebuje zmian. Jeśli nikt na niego nie narzeka, to nie ma raczej potrzeby, by coś z nim robić.

19-21. Nie gram, nie oceniam

22. Bóg Deagla - Fajna klasa. Ja osobiście uważam, że gdyby miał umiejętności komandosa (oprócz 1/1 z kosy), to byłby lepszy, ale wszystkim się podoba taki, więc raczej brak potrzeby, by go zmieniać.

23. Oszust - Irytująca klasa. Można by było zmienić zasady w regulaminie co do tego czy może teleportować się wyskakując za mapę, jak również czy ludzie mogą czekać wcelowani w niego, by zabić osobę natychmiast po teleportacji, ale to już jeśli dużo osób będzie chciało takiej zmiany. Można by też było po prostu sprawić, że nie zamienia się miejscami, a teleportuje za plecy przeciwnika, na którego patrzy.

24. Najemnik - Jak już pisałem na forum, jest fajny, ale brakuje mu choćby kilka ammo za fraga. Temat został zamknięty, sporo osób mówiło, że nie chcą tej zmiany (głównie administracja), ale widzę, że teraz dużo osób zagłosowało z buffem i jestem za.

25-28. Nie gram, nie oceniam

29. Specjalista - Zmniejszyłbym mu ochronę głowy, choćby o tyle, by dostawał tyle samo dmg w głowę, co ciało. Nawet jeśli za to by zyskał bonus do dmg z broni, czy jakiś inny mały buff. Dla mnie, jest to najbardziej irytująca klasa obecnie na cod modzie.

30.  MacGyver - Nie gram, nie oceniam.

 

Zapraszam innych do wypowiedzenia się, z czym się zgadzają, a z czy nie. Jak również do lepszych propozycji zmian.

Edytowane przez Spartanin2857
Dodałem kolory dla przejrzystości
  • Like 1
  • Dziękuję 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc odniosę się tego co napisałeś @ Spartanin2857

1. lekki żołnierz, jego główną umiejętnością jest replika. To że może przez nią skanować jest mądrym wykorzystaniem jej umiejętności. Więc nie widzę tutaj potrzeby zmieniania jej w szczególności, że jest to klasa Premium.

2. Na pułkownika zawsze była meta bo jest po prostu mocna klasą która ma bazować na dużym dmg. Co parę edycję jest albo nerfiony albo buffowany. Nie wiem za bardzo jakby było można go zbalansować.

3. Jak dla mnie elitarny snajper nie potrzebuje żadnych zmian. Jest masa perkow które kontrują snajperów.

4. Komandos... Tutaj sprawa jest ciężka, gram komandosem co edycję i czesto klasa wydaje się w mojej opinii albo za słaba albo za mocna. Zapomniałeś wspomnieć, że jest 3 opcja, czyli zwiększenie niewidki.

5. Oszust, nie wiem co tutaj tobie nie pasuje. To że wylatujesz za mape to w większości przypadków twoja wina. Popularne jest stawanie na samej krawędzi i tepanie ludzi, aby oni SAMI zbiegli i spadli. Oczywiście da się tego uniknąć, wystarczy kucać. A co do tepania za plecy, jest to totalnie nie przemyślany pomysł, bo ile razy będzie tak, że Oszust się tepnie i utknie w teksturach?

6. Najemnik, może tutaj da się bardzo mało buffa.

7. Specjalista... Ja rozumiem, że to może być irytujące. Ale ta klasa jest nieco trudna do znerfienia.

Podsumowując, to moja refleksje do tego co napisałeś.

Jak to będzie dalej wyglądać to się przekonamy uwu

Edytowane przez Nyuu
tak
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Akurat się nie zgadzam, bo stanie za nią, a w 100% się chowanie i strzelanie to 2 różne sprawy

2. Osłabienie może być minimalne - o 1 mniej dmg, o 5hp mniej leczenia. To już zawsze coś.

3. Jak sam napisałem. Ciężko znaleźć w tej klasie coś do znerfienia

4. Niewidka też może zadziałać przez np. słabą widoczność na office.

5. Akurat mi się to nie zdażyło, bym wyleciał za mapę, ale z tymi wcelowanymi graczami cały czas. Kucać można czasem, ale nie przez 100% czasu.

6. ❤️

7. Dałem propozycję. Zadawanie tyle samo obrażeń w głowę, co ciało będzie nadal irytujące, ale już dość zbalansowane. Jeśli trzeba doda się mu dmg i będzie ok.

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dorzucę również coś od siebie, po krótce bo nie gram na większości postaci ale miałem z nimi styczność a więc:

1. Lekki żołnierz - NERF, ponieważ jest to moim skromnym zdaniem jedna z trzech klas w mecie która ciągnie się od dłuższego czasu, mocny DMG + ta replika przez którą sam się zabijasz, mocno, za mocno :D 

2. Assasyn - Zdecydowany BUFF. Jak na klasę premium? za słabo, przez osłabienie m4a1-s która posiada tylko 20kul postać staje się jedynie użyteczna w pojedynku 1v1, przy "większej" strzelaninie jest już bezużyteczna, gameplay polega na ciągłym ładowaniu, może da się dorzucić kilka kulek do magazynka? ewentualnie delikatny buff DMG dla równowagi

3.  Pułkownik - NERF, zbyt mocna postać, jedna z najmocniejszych, postać fajna, godna uwagi lecz jest dużo przed innymi klasami, DMG może ciut zmniejszyć? 

4. Elitarny snajper - NERF, jedynie z tego powodu że większość gra snajperami, trochę jest MOIM zdaniem tego za dużo :d

wpuść starą mapę westwood i zobaczysz co mam na myśli :P 

5. Partyzant - jest OK, mocna klasa, podświetlenie gracza, jak na klasę premium, jest wporządku.

6. Rebeliant - Jest OK, chociaż jest mocna jeżeli ktoś potrafi celować :D 

7. Seryjny Zabójca - jest OK.

8. Komandos - Tutaj nie wiem co powiedzieć ponieważ klasa jest mocna ale jeżeli dostanie jakiegokolwiek nerfa to już będzie useless więc jest OK.

9. ElPistolero- Jest OK, ewentualnie ciutke więcej DMG, wkońcu posiada jedynie pistolet :P 

10. Snajper - jest OK

11. Zwinny - jest OK, ma potencjał :D 

12. Obrońca- jest OK.

13. Amadeusz- Jest OK, gryzą te granaty :P 

14. Saper- Niby potrzebuje buffa ale jednak jak ktoś rozstawi te mity to pozostaje bez odpowiedzi, może ewentualna zmiana broni? dla odświeżenia 

15. Cichy zabojca- podobnie jak assasyn, mało kul w magazynku, chociaż jak na klase premium te cichobiegi robią robote, jedna z fajniejszych klas dla nowych graczy, łatwa i przyjemna. Jest OK lecz jeżeli w przypadku assasyna zostanie powiększony magazynek, nie zapominajcie i cichym 😛  ( w przypadku dodania DMG dla assasyna, cichy pozostawałby bez zmian, wkońcu darmowa klasa :D )

16. Wsparcie ogniowe- Jest OK.

17. Szpieg- BUFF, tutaj rozpiszę się troszkę więcej ponieważ aktualnie gram tą klasą. Otóż szpieg potrzebuje buffa lecz jakiegoś delikatnego w formie DMG? Klasa sama w sobie jest okej, niszczenie perków lub teleportowanie na plecy jest wporządku jedynie ubolewam jedynie nad DMG ponieważ ciężko jest rywalizować z innymi postaciami ale jest to tylko moje skromne zdanie, trochę trzeba wystrzelić kul a o dziwo to M4 :P

18. Medyk - BUFF zdecydowanie, przydało by się kilku medyków którzy grają, może jakiś dodatkowy EXP lub coś w tym stylu, DMG bym zostawił.

19. Strażnik- kurcze nie mam pojęcia serio, zostawię to bez odpowiedzi.

20. Szahid- jest OK. 

21. Piroman- Jest OK, bynajmniej jakiś czas temu jak na wyższym LVL robi cuda to ja nie mam pytań :D

22. Bog deagle - Jest OK.

23. Oszust - Jest OK, choć jakby miał dostać buffa to bardziej pod kątem DMG niż technicznym, dobra choć irytująca klasa :D 

24. Najemnik- BUFF, fajna klasa ma potencjał jakby dostała coś "dodatkowo" 

25. Admirał- jest OK.

26 Złodziej- Jest OK.

27. Tito- BUFF, fajna klasa tylko czegoś jej brakuje, nie wiem czego :D  może jakiś DMG lub zmiana broni, może delikatnie szybsze regenerowanie HP? nie wiem, wiem tyle że czegoś jej brakuje a ma potencjał :D 

28. Mędrzec - Jest OK. 

29. Specjalista- NERF, za moocna, zmniejszyć te 85% odporności na HS lub wrzucić w klase premium, moim zdaniem zbyt mocna.

30. MacGyver- Jest OK.

 

Podsumowując, większość klas jest okej, w mojej opini problem leży w tym że są trzy, może cztery klasy które są aż za bardzo przed resztą, potrzeba je znerfić aby inne klasy zyskały automatycznego buffa

Nie możemy trzymać w mecie cały czas postaci premium tylko dlatego że "są premium" Potrzeba innowacji aby każda klasa była grywalna żeby każdy gracz grał taką klasą jaka mu się podoba, a nie taką którą musi grać bo jest w mecie, wiadomo, klasy premium niech będą mocniejsze, odrobine. Po prostu mam na myśli to że rzadko widuje że kilka osób w tym samym czasie gra oszustem oraz zwinnym czy obrońcą dlaczego? A dlaczego co druga osoba gra pułkownikiem czy elitarnym snajperem? te klasy są za mocne co automatycznie powoduje że inne klasy nie mają zbytnio szans, tak, ja wiem że są perki i inne kontry lecz nie wiem czy jest to aż taki balans :P E.Snajper, Pułkownik, Lekki Żołnierz zdecydowanie do znerfienia, rozdać kilka buffów dla innych klas i automatycznie inne klasy odżyją :D Jeżeli będzie coś zbyt słabe/mocne, wrócimy tutaj i ponownie przedyskutujemy sprawę :D 

Dodatkowo  sądzę że jest zbyt dużo elitarnych snajperów, trzeba chyba pomyśleć nad tym aby zmniejszyć ich ilość, dodatkowo weszła teraz postać która posiada autokampe co przełożyło się na to że na serwerze w ciągu ostatnich kilku dni grało większość graczy "z lunetą" co jest troszkę słabe. 

Edytowane przez MimecitA
  • Like 2
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się odniosę tylko do 2 klas - do 1 której gram i do 1 która wszystkich wnerwia :D

1. Rebeliant - dodałbym mu jakąś umiejętność do autokampy bo o ile z nova da się jakoś grać to z autokampą to jest loteria i to taka w której najczęściej to ty giniesz :(

Można by mu dać jakby się dało to za każdego fraga strzelasz o 10% szybciej z g3sg1. 

Albo pomysł który na pewno nie przejdzie, czyli 1/5 szansy na to że instant kill nie wejdzie i zada zwykle obrażenia :D

Albo coś wymyślić innego. 

2. Pułkownik - może jakby mu zmienić broń na inną np nie wiem famasa xd to nie byłby taki op. 

 

AA jeszcze się co do Komandosa wypowiem to znerfić go się już nie da moim zdaniem, a jak się go zbuffuje np. można by mu dać lepszą niewidkę  ale aktywowaną i dać parę użyć, ale to już w sumie ma assasyn to pewnie odpada. 

O albo wiem, dać mu umiejętność która sprawia że na parę sek nie dostaje spowolnienia od otrzymywanych obrażeń. 

Edytowane przez Tayschrenn
  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ MimecitALekki żołnierz ma dodatkowy dmg tylko z usp... Na AK nie ma żadnych boostów do dmg.

A co do mapy westwood to nie wejdzie bo nie ma panoramy.

@ Tayschrenn Gdybyśmy dali pulkownikowo famasa to nikt by tym nie grał XD

A co do rebelianta to 1/5 na instakill to jest tak samo jak skazać resztę klas na zagładę.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25. Klasa aktualnie niegrana przez nikogo powód bardzo prosty na serwerze aktualnie dostępne są dwie klasy bardzo podobne do siebie jednak nikt przy dłuższym zastanowieniu się nie wybierze admirał>seryjny, bo zwyczajnie jest to klasa gorsza (Nyuu sam mi to przyznałeś dzień przed rozpoczęciem edycji, kiedy zastanawiałem się nad wyborem klasy na start nowej edycji) co za tym idzie nasuwają mi się proste wnioski admirał do buffa/zmiany lub seryjny do nerfa. Jednak, jako że grałem na start edycji seryjnym nie uważam, że klasa ta byłaby jakkolwiek przesadzona.

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medyk- Oddac expa za podnoszenie tylko zmniejszonego.

Piroman- Troszke za bardzo po dupie dostał w porównaniu z tym co miał kiedyś klasa totalnie niegrywalna chyba ze z trucizna rudzielca.

Tito- Zwiekszyc regen hp klasa fajna ale troszku za słaba.

MacGyver i Rebeliant- na moje nie powinno ich byc w tej ankiecie sa to nowe klasy wydaje mi sie ze bardziej nastawione na pozniejsze lvle za wczesnie zeby cokolwiek w nich zmieniac.

Zlodziej- Zmienic mu bron na innego pma.

Strażnik- Nie wiem co mozna by w nim zbuffowac ale jest gowniany.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 1.07.2022 o 02:04, Nyuu napisał:

 

A co do rebelianta to 1/5 na instakill to jest tak samo jak skazać resztę klas na zagładę.

Przecież napisałem 1/5 na ODPORNOŚĆ NA INSTANT KILL  a nie szanse ze zabije natychmiast xDD

Szasnę można też zwiększyć xd

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.06.2022 o 18:25, MimecitA napisał:

2. Assasyn - Zdecydowany BUFF. Jak na klasę premium? za słabo, przez osłabienie m4a1-s która posiada tylko 20kul postać staje się jedynie użyteczna w pojedynku 1v1, przy "większej" strzelaninie jest już bezużyteczna, gameplay polega na ciągłym ładowaniu, może da się dorzucić kilka kulek do magazynka? ewentualnie delikatny buff DMG dla równowagi

 

+1 jest chyba najmniej używaną klasą premium, nerfy m4a1-s na niego mocno wpłynęły, a ludzie którzy chcą zagrać ową bronią z reguły wybierają cichego zabójcę raz że darmowy dwa, że dmg przy strzałach w głowę ma większy niż assasyn a wiadomo gdzie się staramy trafić. Może zmniejszyć niewidzialność albo wydłużyć czas jej trwania lub dodać możliwość natychmiastowo użycia jednej po drugiej? Sam nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie, że Pułkownikowi zmniejszyłbym dmg przynajmniej o 1/2, który ma dodatkowy na start lub zwiększony co 30/35 lvli, a nie jak obecnie co 25. Jak wiemy AK ma spory dmg, z levelem sama klasa ma większy dmg i jest sporo perków, które dodają obrażenia. Z takim połączeniem jest w stanie wygrać wszystkie… No może większość batalii 1:1 nie wspominając o leczeniu i ammo za fraga.

Edytowane przez DZiMi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności