[CS 2] Rank Mode - Losowe Rangi
Wersja v1.0.2
OPIS
Tryb "Losowe rangi" znany również jako "Rank Mode" to unikalny sposób rozgrywki, w którym na początku każdej rundy każdy gracz otrzymuje losową rangę, określającą jego parametry (HP, Pancerz, Hełm, prędkość poruszania, grawitacje, przezroczystość gracza), bronie/granaty oraz specjalne umiejętności.
Każda ranga ma przypisane konkretne bronie, które są jedynymi dostępnymi dla gracza w tej rundzie – nie można podnieść ani użyć broni innych niż te zdefiniowane przez aktualną rangę. Na przykład gracz z rangą Komandor może korzystać tylko M4A1-S oraz z broni drugorzędnej jeżeli jest przypisana, w przypadku Komandora będzie to Tec-9
Dodatkowym urozmaiceniem są unikalne specjalne umiejętności, które mogą diametralnie zmienić przebieg rozgrywki. Niektóre rangi oferują zdolności, takie jak teleportacja, chwilowa nieśmiertelność, możliwość natychmiastowego rozbrojenia C4 oraz jak w przypadku Komandora — Nieskończona amunicja. Warto zaznaczyć, że rangi mogą zawierać więcej niż jedną umiejętność, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej dynamiczną i nieprzewidywalną.
Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ)
CONFIG
Przykładowy config dla jednej rangi z powodu zbyt dużego configu.
Dodatkowo na serwerze discord są opisane wszystkie dostępne moce wraz z ich opcjami konfiguracji, a jest tego zbyt dużo, aby zmieściło się to wszystko w temacie na forum.
{
"ranks": [
{
"rankName": "Komandor",
"rankDescription": "Bronie M4A1-S, Tec-9, HP 160, Speed 0.9, Armor 70<br>Przezroczystość 45, Nieskończona amunicja",
"rankWeapons": "weapon_m4a1_silencer#weapon_tec9#weapon_knife",
"rankColor": "d3cc46",
"health": 160,
"armor": 70,
"helmet": false,
"alpha": 115,
"speed": 0.89,
"gravity": 1.00,
"damage": 1.00,
"damageReceive": 1.00,
"rankPowers": [
{
"powerName": "InfiniteAmmo",
"activateType": "AllTime",
"additionalProperties": {
"type": "Unlimited",
"weapon":"weapon_m4a1_silencer#weapon_tec9"
}
}
]
}
]
}
LISTA ZMIAN
v1.0.0 (15.12.2024)
1. Pierwsze publiczne wydanie
v1.0.1 (14.1.2025)
[RÓŻNE]
- Naprawiono resetowanie prędkości gracza po otrzymaniu obrażeń
- Naprawiono działanie Longjump'a przy skoku na scrollu
- Naprawiono błąd, który pozwalał uzyskać jeden dodatkowy skok, jeżeli pierwszym skokiem był skok na scrollu
- Naprawiono błąd, przez który na rozgrzewce/przy respawnie nie ustawiało poprawnie HP
[RANGI]
Dodano 4 nowe rangi:
- Wędrowny Strzelec
- Znikacz
- Diomedes
- Troll
Oszust
- Naprawiono błąd, który pozwalał zmieniać broń sojusznikom
Aktor
- Naprawiono błąd, który pozwalał na pozostanie niewidzialnym do końca rundy
Szpieg
- Ukryto widoczność broni, gdy szpieg jest niewidzialny
Deadpool
- Naprawiono błąd, przez który Deadpool mógł otrzymywać obrażenia z granatów (Molo/HE)
Podróżnik w czasie
- Naprawiono błąd, który pozwalał zamieniać się miejscami z sojusznikami
v1.0.2 (17.02.2025)
[RÓŻNE]
- Naprawiono resetowanie się grawitacji po wejściu na drabinę
- Naprawiono moc "NoRecoil", która mogła wyłączyć recoil danej broni do końca mapy
- Od teraz w mocy "ModifyFlashDuration" ustawienie "Add" nie działa na teammateów
- Naprawiono błąd, który pozwalał na używanie mocy (które nie miały tego założenia) będąc martwym. Dodano opcję konfiguracji, która pozwala to precyzować
- Naprawiono błąd, który pozwalał podczas freezetime używać mocy z poprzedniej rangi
- Dodano komendę !rangi, gdzie można podejrzeć listę obecnych rang na serwerze wraz z ich opisem
- Dodano !opis
- Naprawiono rzadkie przypadki, które potrafiły zresetować prędkość gracza
- Dodano do mocy "Elemental" możliwość losowego efektu
- Zmniejszono rozmiar czcionki na hudzie
- Zwiększono czcionkę podczas losowania rangi
- Przebudowano działanie mocy "RegenHP"
- Przebudowano działanie mocy "DamageModifier"
- Poprawiono wydajność kodu
[RANGI]
Assassin
- Usunięto z radaru
Granatnik
- Od teraz flash'e granatnika, nie oślepiają sojuszników na przedłużony czas oślepienia
- Naprawiono działanie zwiększonych obrażeń z HE
Medyk
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował ciągłą regenerację nawet po zmienieniu rangi
Allah
- Naprawiono błąd, który pozwalał wybuchnąć w następnej rundzie przed wylosowaniem nowej rangi
Terminator
- Dodano oznaczenie(zmiana koloru postaci na niebieski) jeżeli jest nieśmiertelny
Anubis
- Dodano oznaczenie(zmiana koloru postaci na czerwony) jeżeli jest nieśmiertelny
Przywrócone rangi z CSGO
- Mrożon
- Zwiększono czas zamrożenia z 2s na 3s
- Noscoper
- Zabójca
- Zwiększono % szans na zabicie gracza po śmierci z 30% do 40%
- Zmniejszono HP z 130 na 115
- Zwiększono speed'a z 1.2 na 1.25
- Geograf
- Elementalista
- Lara Croft
- Zmiana względem CSGO, otrzymała brak rozrzutu, będąc "przyczepionym" w powietrzu
- Zmiana względem CSGO, 100% niewidzialności zamiast 80% niewidzialności po przyczepieniu
- Eros [Walentynki]
Nowe rangi
- Wskrzeszeniusz
- Seymouren