Skocz do zawartości

-_-

Właściciel
  • Postów

    21 555
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    785

Inne grupy

Dev

Właściciel

Właściciel forum oraz serwerów dostępnych na forum.

Ostatnia wygrana -_- w dniu 5 Czerwca

Użytkownicy przyznają -_- punkty reputacji!

O -_-

  • Urodziny 10.05.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] DeathMatch
    [CS:GO] Diablo
  • Lokacja
    Nowa Sól / Warszawa
  • Zainteresowania
    Życie
  • SteamID64
    76561198046923597

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

105 632 wyświetleń profilu

Osiągnięcia -_-

Arcymistrz

Arcymistrz (14/14)

  • Legendarny Gość Unikat
  • Zmotywowany Wyborca Unikat
  • Młodociany Wyborca Unikat
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

12 tys.

Reputacja

  1. [CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami Wersja 1.0.0 OPIS Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy. Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking. System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze. Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości. Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6 KOMENDY css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal css_kill - zabijanie się css_klasa/css_class - wybór klasy css_klasy/cs_classes - opis klas css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end UPRAWNIENIA @qdeathrun/zone - strefy CONFIG { "Database": { "Hostname": "Hostname", "Database": "Database", "UserName": "UserName", "Password": "Password" }, "MainSettings": { "TimeSetRandomGameMode": 10.0, // czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny "AutoRespawn": 10, // przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund) "FreezeDecoy": 500.0, // odległość działania decoy dla zamrażania pułapek "BlockAfkTime": 30.0, // po jakim czasie atakować w strefie startu "TerroristSpeed": 1.4, // mnożnik speed u terrorysty "HideLegs": true, // ukrywanie nóg "SpeedMeterRanking": true, // licznik speed dla rankingu "KillCommandEnable": true // włączanie komendy kill }, // kolejka do TT "CtQueue": { "Enable": false, // czy uruchomic kolejke do tt "SetColor": true, // czy nadawać kolor "FreezeOtherPlayers": false // czy freezeować resztę graczy }, // klasy "ClassMod": { "Settings": { "Enable": false, // uruchamianie klas "InactiveDays": 90, // po jakim czasie usuwac dane z bazy "TypeXp": 2, // typ xp "StartXpMultiplier": 150, // mnożnik xp na start "XpMultiplierLevel": 175, // mnożnik xp per lvl "MaxLevel": 1000, // maksymalny poziom "PointsPerLevel": 1, // ile pkt co lvl "XpKillTerrorist": 3, // ile xp za zabicie jako tt "XpKillCounterTerrorist": 15, // ile xp za zabicie jako ct "XpDeathTerrorist": 5, // ile xp za śmierć jako tt "XpDeathCounterTerrorist": 1, // ile xp za śmierć jako ct "XpAssist": 2, // ile xp za asyste "XpWinRoundTerrorist": 40, // ile xp za wygranie rundy jako tt "XpWinRoundCounterTerrorist": 15, // ile xp za wygranie jako ct "XpFinishMap": 40 // ile xp za ukończenie mapy }, // statystyki "Stats": { "MaxHealth": 300, // max ilosc hp "MaxSpeed": 200, // max ilosc speed "MaxGravity": 200, // max ilosc grawity "MaxDamage": 150, // max ilosc dmg "MaxReduction": 150, // max ilosc redukcji "PowerHealth": 1, // ile hp za pkt "PowerSpeed": 0.002, // ile speed za pkt "PowerGravity": 0.0005, // ile grawity za pkt "PowerDamage": 0.002, // ile damage za pkt "PowerReduction": 0.002 // ile redukcji za pkt } } } LISTA ZMIAN CENNIK NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM
  2. -_-

    Prośba o UB

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  3. -_-

    Prośba o UB

    Finalnie Twoim celem jest gra na BB, więc zdejmę bana. Przypominam jednak, że ten ban zostaje w historii i może mieć wpływ na późniejszy osąd
  4. -_-

    Prośba o UB

    W sumie to ban na JB, więc @ offen
  5. -_-

    Prośba o UB

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Jeden z moderatorów działu udzielił Ci odpowiedzi. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  6. -_-

    Prośba o UB

    Przedstaw proszę dowód posiadania PRIME
  7. [CS 2] qAntiCamp - Sprawdzanie czy gracz kampi Aktualna wersja: 1.0 OPIS Prosty plugin, który sprawdza co sekundę, czy gracz ruszył się na określony dystans. Możemy sami ustalić odległość, jaką musi pokonać gracz, by nie traktowało go jako osobę kampiącą, a także czas, po jakim gracz zostanie uznany za kampiącego. Dodatkowo możemy zadawać obrażenia gdy gracz zostanie uznany jako kampiący. Gdy gracz kampi, tworzy wokół niego okrąg w kolorze czerwonym (można wyłączyć). W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "beam": true, // Czy ma być tworzony okrąg wokół gracza, który jest uznawany za kampiącego "distance": 50, // Dystans, który gracz musi pokonać w czasie określonym przez "time" "time": 5, // Ilość sekund, po którym gracz zostanie uznany za kampiącego "damage": 5 // Ile obrażeń zadawać co 1s jeżeli gracz jest uznawany za kampiącego | <= 0 wyłączone } INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  8. [CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie. Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh. Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu. API public interface IDropEventAPI { // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt // CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył // int - ilość jajek // string - string modelu // int - team num // bool - czy został zniszczony public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop; // Zwraca ilość posiadanych dropów public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość posiadanych dropów public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value); // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value); } CONFIG { "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ], // komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ], // lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać "ActionType": 1, // Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie "WhoCanCatch": 0, // Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg "MinPlayers": 2, // Minimalna ilość graczy // jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh "RandomDrop": { "SpawnObjects": 5, // Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer) "ChangeTime": 30.0, // Co ile zmieniać obiekty "ObjectTeam": 0 // Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch }, // Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost "Boost": [ { "permission": "@qvip/svip", // nazwa permisji "multiplier": 3.0 // mnożnik }, { "permission": "@qvip/vip", "multiplier": 2.0 } ] } } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  9. v2.8.3 (04.04.2025) 1. Dodano nową wersję autobh 2. Przebudowano kod dla skilla nieskończoność ammo, norecoil oraz szybkostrzelność 3. Przebudowano kod dla kradzież/blokady supermocy oraz naprawienie błędu z podwójną informacją o kradzieży mocy 4. Poprawiono błąd dla losowania supermocy dla sytuacji w której włączono wykluczenie mając jedną aktywną supermoc v2.8.8 (22.04.2025) 1. Dodnao blokadę powrotu na spawn gdy gracz ma hostage 2. Poprawiono aktualizowanie ammo przy kradzieży 3. Poprawiono działanie długiej kosy, od teraz skanuje max jeden obiekt 4. Poprawiono usuwanie itemów podczas losowej broni 5. css_setskill przyjmuje od teraz dodatkowy argument określający target: css_setskill [skillId] [nick/#id/@ct/@tt/@all]
  10. [CS 2] qCaseOpening - Otwieranie skrzynek z animacją Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry system otwierania skrzynek z nagrodami znany z samej gry. Co rundę na spawn każdej z drużyn tworzony jest obiekt skrzynki, którą można otworzyć, ale tylko raz w danym momencie. W tym czasie odbywa się losowanie nagrody, a następnie gracz ją otrzymuje (event z API wywołujący się po wylosowaniu nagrody). Mamy też możliwość włączenia opcji menu jako potwierdzenia zakupu by nie doszło do przypadkowego kliknięcia w skrzynkę. Koszt jest w walucie z qShop, a jeśli chodzi o nagrody to możemy dodać ich nieskończoną ilość, a sam proces będzie brał pod uwagę szansę określoną dla przedmiotu, z przedziałem który jest sumą wszystkich szans. Tak wygląda domyślny embed z nagrodą A tutaj filmik API public interface ICaseOpeningAPI { // funkcja która wywołuje się gdy skończy się losowanie // CCSPlayerController - gracz który otworzył skrzynkę // int - indeks nagrody // string - klucz z lang danego itemu // int - typ nagrody // int - szansa na nagrodę public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, int>? OnClientGetAward; } CONFIG { "Settings": { "ModelPath": "models/props/crates/csgo_drop_crate_phoenix.vmdl", "AnimationTime": 10, "Cost": 1000, "MenuConfirm": false, "WebhookUrl": null }, "Discord": { "title": "Nazwa Serwera - Otwarcie Skrzynki", "url": null, "description": "🎁 **Gracz właśnie otworzył skrzynkę!**\n\n💰 Koszt otwarcia: **[casePrice]** waluty", "color": 44678, "fields": [ { "name": "👤 Gracz", "value": "```[playerName] ([steamId64])```", "inline": false }, { "name": "🏆 Nagroda", "value": "```[awardName]```", "inline": false }, { "name": "📊 Szansa", "value": "```[awardChance]```", "inline": false } ], "thumbnail": { "url": "https://i.imgur.com/przykładowyObrazek.png" }, "image": { "url": null }, "footer": { "icon_url": null } }, "Items": [ { "langKey": "qcaseopening.item.currency", "type": 1, "chance": 10, "color": "#80FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#00FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#66FFFF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#FF33FF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#808080", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 } ] } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  11. [CS 2] qFortniteBuilding - Budowanie Fortnite Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Plugin dodaje do gry budowanie z fortnite, ale tylko dla drewna, bez rozgraniczania tego na inne i z 3 typami budowli czyli rampa, podłoga i ściana. Możemy je stawiać w okreslonej ilości, którą ustalamy w configu. Dodatkowo, plugin pozwala edytować swoje obiekty, a wrogowie mogą je niszczyć. Oczywiście w planach jest dalszy rozwój pluginu o jakieś ciekawe mechaniki rodem z Fortnite Jak postawić dane obiekty? Najlepiej ustawić sobie binda: bind "klawisz" "Komenda", a komendy są poniżej FortniteFloor - Stawia podłogę FortniteRamp - Stawia rampę FortniteWall - Stawia ścianę FortniteEdit - Edycja naszego obiektu Jest to ulepszona wersja tego pluginu, który udostępniałem w wakacje. Teraz budowanie jest o wiele lepsze, sprawniejsze i co najważniejsze, możliwe do edycji. CONFIG { "WallLimit": 30, "RampLimit": 30, "FloorLimit": 30 } INSTALACJA Standardowa
  12. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  13. Czekaj, żebym dobrze to zrozumiał xD W styczniu dostajesz bana za coś niemalże identycznego I po 2 miesiąca odpierdalasz to samo i teraz prosisz o UB? XDDD To nawet jak @ offen będzie na tak, to ja jestem na nie i UB nie otrzymasz za tak spierdolone zachowanie
  14. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności