-
Postów
21 432 -
Dołączył
-
Wygrane w rankingu
761
Inne grupy
Dev
Właściciel
Właściciel forum oraz serwerów dostępnych na forum.
Ostatnia wygrana -_- w dniu 21 Stycznia
Użytkownicy przyznają -_- punkty reputacji!
O -_-
- Urodziny 10.05.1997
Informacje o Profilu
-
Nick
-_-
-
Płeć
Mężczyzna
-
Gram na
[CS:GO] DeathMatch
[CS:GO] Diablo -
Lokacja
Nowa Sól / Warszawa
-
Zainteresowania
Życie
-
SteamID64
76561198046923597
Metody kontaktu
- Steam
-
Discord
qesik
-
Snapchat
zjemce
Osiągnięcia -_-
-
[CS 2] qBaseBuilder - Zombie i budowanie Wersja 1.0.0 OPIS Tryb w którym wcielamy się w rolę Zombie lub osób budujących swoje bazy, a następnie walczymy ze sobą. Zadaniem ludzi jest zbudowanie bazy w danym czasie, a następnie schowanie się jej i przeżycie najazdu Zombie, natomiast Zombie po czasie oczekiwania zostaje przeteleportowane do ludzi i musi ich zabić. Gdy Zombie zabija Człowieka, zamienia się on w Zombie. Po zakończeniu rundy następuje zmiana w drużynach i ponownie gracze walczą ze sobą. Każdy z graczy ma swój własny kolorek bloków, tak by móc je odróżnić od innych. Z bloków w każdej chwili można zrezygnować klikając F, lecz nadal ten blok pozostaje przypisany do danej osoby. Plugin ogranicza też możliwość tworzenia obiektów na spawn Plugin pozwala też tworzyć wspólne party, dzięki którym możecie razem budować bazy i chować się w nich. Party to pozwala Wam zarzadzać wspólnie blokami, lecz nadal są one przypisane do danej osoby. Nie znikają też po śmierci jednego z Was. KOMENDY css_r/css_respawn/css_ozyw - respienie podczas przygotwoania lub budowania css_bronie/css_bron - ponowne wywołanie menu broni podczas przygotowania css_lm - informacja o tym kto jest właścicielem danego klocka css_getpos - pokazuje nam naszą pozycję względem kamery oraz pozycje wzroku css_colors - pozwala zmienić kolor klocków css_fly/css_lot - pozwala latac na noclip podczas budowania css_party/css_p - zapraszanie do party css_stopparty/css_sp - usunięcie party RemoveBlock - Usuwa blok danej osoby UPRAWNIENIA qBaseBuilder/removeprop - usuwanie bloków po kliknięciu F qBaseBuilder/unlockprop - odblokowywanie bloków qbasebuilder/flymode - tryb fly na budowaniu (domyślnie) qbasebuilder/changecolor - zmiana koloru (domyślnie) CONFIG { "Settings": { "BuildTime": 180, // czas budowania w sekundach "PrepareTime": 45, // czas na schowanie się w swoich kryjówkach "TtToCtRatio": 3, // Ile CT przypada na jednego TT "SpawnDistanceBlock": 250.0, // w jakiej odległości od spawn można stawiać bloki "ZombieHealth": 0, // ile hp ma mieć Zombie (jeśli nie mamy klas) "RemoveUnusedProp": true, // Czy usuwać nieużyte klocki po budowaniu "RemoveDeadPlayerProp": true, // Czy usuwać klocki po martwych graczach (nie usuwa jeśli są w party i nie zginą wszyscy) "RemovePlayerLegs": true, // czy usuwać nogi "FlyModeBuildPermission": "qbasebuilder/flymode", // permisja dla budowania w trybie noclip "ChangeColorPermission": "qbasebuilder/changecolor" // permisja dla zmiany koloru blocków }, "PartyMode": { "Enable": true, // czy włączyć tryb party "MinZombies": 2 // od ilu zombie jest tryb party }, "Weapons": { "PrimaryWeapons": [ // ustawienia broni które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu { "Name": "PP-Bizon", "Weapon": "weapon_bizon" }, { "Name": "AK47", "Weapon": "weapon_ak47" }, { "Name": "Galil", "Weapon": "weapon_galilar" }, { "Name": "Famas", "Weapon": "weapon_famas" }, { "Name": "M4A1-s", "Weapon": "weapon_m4a1_silencer" }, { "Name": "UMP", "Weapon": "weapon_ump45" } ], "SecondaryWeapons": [ // ustawienia broni dodatkowych które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu { "Name": "Deagle", "Weapon": "weapon_deagle" }, { "Name": "Glock 18", "Weapon": "weapon_glock" }, { "Name": "USP", "Weapon": "weapon_usp_silencer" } ] } } LISTA ZMIAN CENNIK 250 zł (45 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji) Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-
-
- 2
-
- basebuilder cs2
- qbasebuilder cs2
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
v2.5.8 (05.01.2025) 1. Kradzież skilla możliwa jest teraz tylko gdy gracz żyje 2. Poprawiono błąd z kradzieżą super mocy przy długim taserze 3. Poprawiono komendę !supermoc 4. Dodano opcje ustawienia kogo pokazywac w kradziezy/blokowaniu super mocy 5. Poprawiono używanie kradzieży/blokowania mocy 6. Poprawiono skalowanie postaci 7. Dodano opcje ustawienia czy ma dodawać smoke na trujący smoke 8. Podczas leczenia z obrażeń gdy ofiara ma regeneracje hp, można ją uleczyć atakiem tylko gdy ma mniej niż 100 hp 9. Gdy usunięty zostanie kurczak, zwraca też ilość hp na 100 jeśli ustawione jest posiadanie mniejszej 10. Dodano nowe super moce 10.1 Noclip 10.2 Szansa na wskrzeszenie co x sekund 10.3 Długa Kosa
- 74 odpowiedzi
-
- qrandomskills sourcemod csgo
- losowe skille sourcemod csgo
-
(i 15 więcej)
Oznaczone tagami:
- qrandomskills sourcemod csgo
- losowe skille sourcemod csgo
- super moce sourcemod csgo
- random skill sourcemod csgo
- losowe tryby sourcemod csgo
- cheat mode csgo sourcemod
- losowe super skille csgo sourcemod
- losowe super moce cs 2
- random skills cs
- cs2 supermoce plugin
- losowe skille cs 2
- losowe rundy w cs 2
- random rounds cs 2
- round skills cs 2
- super rundy w cs 2
- tryb z losowymi mocami w cs 2
- tryb z losowymi rundami w cs 2
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
W Twoim przypadku powinieneś zastosować się do A nie umieściłeś w nazwie tematu "Druga opcja"
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
Nie ma reakcji @ Areczunio więc zamykam
-
[CS 2] Prophunt - Hunters vs Props Wersja 1.1.0 OPIS Tryb Prophunt łączy elementy chowanego z poszukiwaniem ukrytych graczy zamienionych w dane obiekty. Gracze dzielą się na dwie drużyny: łowców (Hunters) i ukrywających się (Props). Każdy z graczy ma możliwość załączenia trzecioosobowego trybu przez komendę !tp Ukrywający się (Props) mogą zmieniać się w obiekty z menu !prop (np. krzesła, beczki, stoły) i muszą znaleźć miejsce, aby się ukryć. Ich celem jest przetrwanie rundy, nie dając się znaleźć łowcom. Mają oni do dyspozycji opcje zamrożenia się i odmrożenia pod przyciskiem E. Dodatkowo mogą obracać obiektem, którym są pod przyciskiem R. Łowcy (Hunters) mają za zadanie odnaleźć ukrywających się. Muszą jednak uważać, bo strzelanie do niewłaściwych obiektów obniża ich życie. Jeżeli jednak trafią ukrywającego się, zabijają go po jednym trafieniu, Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Info po stronie Chowających się (Terroryści) Informacje po stronie Szukających (AntyTerroryści) Przykład jak wygląda gracz jako obiekt CONFIG { "StartTime": 240, // po jakim czasie szukający mają już szukać "BlindCt": true, // czy oślepiać szukających "MissingHitDamage": 5.0, // ile obrażenia zadawać szukającym po nietrafionym uderzeniu "Prop": [ { "name": "kubek z napojem", // nazwa w menu "path": "models/props_junk/garbage_sodacup01a.vmdl", // lokalizacja modelu "height": 1.1 // o ile zwiększyć wysokość obiektu } ] } LISTA ZMIAN v1.0.1 (25.09.2024) 1. Zaktualizowano do v266 v1.0.2 (05.10.2024) 1. Zaktualizowano do v271 v1.0.7 (19.11.2024) 1. Zaktualizowano do v286 2. Poprawienie kodu 3. Dodano configu 4. Dodano freeze na klawiszach przez x sekund 5. Dodano blind na klawiszach przez x sekund v1.0.8 (21.11.2024) 1. Poprawiono efekt blind v1.0.9 (03.12.2024) 1. Dodano info w centerHTML z informacjami oraz odliczaniem v1.1.0 (11.12.2024) 1. Dodano opcje zadawania obrażeń jeśli szukający nie trafi
-
- 3
-
- prophunt cs 2
- fun mods cs 2
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@ offen bo dostał na JB i zapewne też tam chce grać, więc zdecyduj proszę
-
[CS 2] Murder - Znajdź mordercę Aktualna wersja: 1.0 OPIS Tryb Murder koncentruje się na dedukcji, ukrywaniu się i współpracy. Każda runda rozpoczyna się od losowego przypisania graczom ról: mordercy, świadka z bronią lub zwykłych świadków (niewinnych). Zadaniem mordercy jest wyeliminowanie wszystkich graczy. Dysponuje on nożem, którym może atakować z bliska lub rzucać(PPM). Jeśli nie zabije nikogo w określonym czasie, zostaje "ujawniony" (widoczny efekt czarnego dymu). Zadaniem świadka z bronią jest zidentyfikowanie i zabicie mordercy. Posiada on rewolwer, który pozwala mu bronić siebie i innych świadków. Po każdym strzale musi przeładować broń, jeżeli zastrzeli niewinną osobę, wypada mu broń, a inni świadkowie mogą ją podnieść. Zadaniem reszty świadków jest przetrwanie i pomoc w zidentyfikowanie mordercy. Rozgrywka kończy się, gdy morderca zostanie zlikwidowany lub gdy uda mu się zabić wszystkich pozostałych graczy. Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Kroki jakie pozostawia po sobie świadek, a widzi je morderca Dym wokół mordercy gdy nie zabije kogoś przez dłuższy czas CONFIG { "Database": { // dane do bazy dla karmy "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Reveal_Murderer_After": 180.5, // Po ilu sekundach ujawniać mordercę, jeżeli kogoś nie zabije (każde zabicie przez morderce, restartuje licznik i od nowa odlicza te X sekund) "Murderer_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 mordercy "BystanderWithWeapon_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 świadka z bronią "Karma_Enabled": false, // czy włączyć system karmy "Karma_Default": 1000, // ile karmy na start "Karma_Bystaner_Kill_Bystander": -2, // Ile karmy dodać/zabrać za zabójstwo świadka przez świadka? (domyślnie zabieramy 2 pkt karmy) "Karma_Bystaner_Kill_Murderer": 2, // Ile karmy za zabicie mordercy (domyślnie dodajemy 2 pkt karmy) "Assignment_KillTargetFirst_KarmaReward": 2, // Nagroda X pkt karmy dla mordercy za wykonanie zlecenia (Zabij X jako pierwszego) "names": [ // nicki graczy "Alfa", "Bravo" ] } LISTA ZMIAN
-
- 2
-
- murder garrys mod
- murder cs 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
v2.4.6 (23.11.2024) 1. Poprawiono kolory w glow (wallhack) by były lepiej widoczne 2. Zoptymalizowano działanie glow (wallhack) 3. Poprawiono glow by nie wykazywał już Assertion Failed in function SetupModel() ... 4. Zablokowano używania kradzieży super mocy gdy gracz nie żyje 5. Poprawiono replikę 6. Dodano nową super moc 6.1 Trujący Smoke 6.2 Ulepszony Hegrenade 6.3 Uzdrawiające obrażenia 6.4 Szansa na odzyskanie granatów
- 74 odpowiedzi
-
- qrandomskills sourcemod csgo
- losowe skille sourcemod csgo
-
(i 15 więcej)
Oznaczone tagami:
- qrandomskills sourcemod csgo
- losowe skille sourcemod csgo
- super moce sourcemod csgo
- random skill sourcemod csgo
- losowe tryby sourcemod csgo
- cheat mode csgo sourcemod
- losowe super skille csgo sourcemod
- losowe super moce cs 2
- random skills cs
- cs2 supermoce plugin
- losowe skille cs 2
- losowe rundy w cs 2
- random rounds cs 2
- round skills cs 2
- super rundy w cs 2
- tryb z losowymi mocami w cs 2
- tryb z losowymi rundami w cs 2
-
[CS 2] qCollectEvent - Zbieranie przedmiotów i tworzenie zestawów Aktualna wersja: 1.02 OPIS Plugin dodaje do gry event (komenda !event), który polega na zdobywaniu danych przedmiotów z zabójstwa, podłożenia bomby, rozbrojenia bomby, oczywiście z daną szansą na to i wymienianiu ich na zestawy, które to następnie wymieniamy na nagrody. Mamy do dyspozycji config, który pozwala nam samemu tworzyć te itemy i nazywać je w odpowiedni sposób, więc mamy pełny zakres działań jeśli chodzi o wygląd tegoż oto eventu. Po zebraniu danych przedmiotów możemy je wymienić na zestaw, a zestaw wymieniamy na nagrody, lecz opcja z menu nagród jest zrobiona pod API, więc w osobnym pluginie możemy napisać sobie to jak to ma działać (poniżej przykład z menu) Plugin już był testowany na moich super mocach jakieś parę miesięcy temu, ale teraz postanowiłem to rozbudowac właśnie oto API. Tak, mogę odpłatnie wykonać do tego nagrody public class CollectEventMenu : BasePlugin { public override string ModuleName => "qCollectEventMenu"; public override string ModuleVersion => "v1.0.0"; public override string ModuleAuthor => "-_- (Karol Skupien)"; public override string ModuleDescription => "Collect Event Menu"; public static PluginCapability<ICollectEventAPI> SharedPluginAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-plugin"); public static PlayerCapability<IPlayerCollectEventAPI> SharedPlayerAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-player"); private ICollectEventAPI? _pluginAPI; public override void Load(bool hotReload) { } public override void OnAllPluginsLoaded(bool hotReload) { // rejestrowanie api _pluginAPI = SharedPluginAPICapability.Get(); // rejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public override void Unload(bool hotReload) { // wyrejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public void OnMenuHandler(CCSPlayerController clientId) { var menuData = new CenterHtmlMenu("Wymień nagrodę na NIC", this); menuData.AddMenuOption("Wymień", (clientId, option) => { // pobieranie danych gracza IPlayerCollectEventAPI? playerApiData = SharedPlayerAPICapability.Get(clientId); if (playerApiData == null) { clientId.PrintToChat("BŁĄD"); return; } // sprawdzanie ile ma zestawów - w tym przypadku nie blokuje wykonania by pokazać że działa if (playerApiData.EventKit <= 0) { clientId.PrintToChat("Nie masz zestawu, ale tym razem pozwolę Ci to wymienić"); } clientId.PrintToChat("Wymieniłeś jeden zestaw na nic"); // zabieramy jeden zestaw playerApiData.EventKit--; clientId.PrintToChat($"Masz teraz {playerApiData.EventKit} zestawów"); MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.AddMenuOption("Nie wymieniaj", (clientId, option) => { MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.Open(clientId); } } API namespace qCollectEventAPI { // dane gracza public interface IPlayerCollectEventAPI { int EventKit { get; set; } // ilość zestawów Dictionary<string, int> ItemsData { get; } // słownik z przedmiotami gracza } public interface ICollectEventAPI { delegate void OnMenuCollect(CCSPlayerController clientId); void Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); void Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); } } CONFIG { // dane do bazy "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "DropChance": [ 10, 100 ], // szansa na drop: 1-100 <= 10 "LimitItems": 5, // limit posiadanego itemu danego typu // limity dla danych uprawnień "Limits": [ { "permission": "@qvip/vip", "limit": 0 // 0 = brak limitu } ], // tutaj podajemy jakie itemy się dropi żeby zebrać cały zestaw. Nie ma limitów przedmiotów "Items": [ { "code": "notebook", // oznaczenie przedmiotu (dla bazy oraz lang) "chance": 10 // szansa na dropniecie (sumuje wszystkie wartosci przedmiotów i tak losuje) }, { "code": "pen", "chance": 10 }, { "code": "pencilcase", "chance": 10 }, { "code": "backpack", "chance": 10 }, { "code": "book", "chance": 10 }, { "code": "sneakers", "chance": 10 } ] } KOMENDY css_event - menu eventu UPRAWNIENIA LISTA ZMIAN v1.0.2 (22.11.2024) 1. Dodano API 2. Zaktualizowano MysqlConnector CENNIK Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz do @ -_-
-
- 2
-
- qcollectevent plugin cs 2
- collect items event cs 2
- (i 2 więcej)
-
Plugin został przepisany na CS 2
- 9 odpowiedzi
-
- 1
-
- qrandomcheats csgo sourcemod
- random cheats csgo sourcemod
- (i 6 więcej)
-
Nie, przeniosłem się w całości na qRandomSkills
-
v1.0.4 (13.10.2024) 1. Dodano nowe rundy 1.1 Instakill 1.2 Podskok po trafieniu 1.3 Zmniejszone postaci 2. Poprawki trybów oraz usprawnienia ogólne
- 2 odpowiedzi
-
- 1
-
- qrandomrounds cs 2
- losowe rundy specjalne cs 2
- (i 3 więcej)