-
Postów
21 314 -
Dołączył
-
Wygrane w rankingu
748
Inne grupy
Dev
Właściciel
Właściciel forum oraz serwerów dostępnych na forum.
Ostatnia wygrana -_- w dniu 22 Listopada
Użytkownicy przyznają -_- punkty reputacji!
O -_-
- Urodziny 10.05.1997
Informacje o Profilu
-
Nick
-_-
-
Płeć
Mężczyzna
-
Gram na
[CS:GO] DeathMatch
[CS:GO] Diablo -
Lokacja
Nowa Sól / Warszawa
-
Zainteresowania
Życie
-
SteamID64
76561198046923597
Metody kontaktu
- Steam
-
Discord
qesik
-
Snapchat
zjemce
Osiągnięcia -_-
-
[CS 2] qCollectEvent - Zbieranie przedmiotów i tworzenie zestawów Aktualna wersja: 1.02 OPIS Plugin dodaje do gry event (komenda !event), który polega na zdobywaniu danych przedmiotów z zabójstwa, podłożenia bomby, rozbrojenia bomby, oczywiście z daną szansą na to i wymienianiu ich na zestawy, które to następnie wymieniamy na nagrody. Mamy do dyspozycji config, który pozwala nam samemu tworzyć te itemy i nazywać je w odpowiedni sposób, więc mamy pełny zakres działań jeśli chodzi o wygląd tegoż oto eventu. Po zebraniu danych przedmiotów możemy je wymienić na zestaw, a zestaw wymieniamy na nagrody, lecz opcja z menu nagród jest zrobiona pod API, więc w osobnym pluginie możemy napisać sobie to jak to ma działać (poniżej przykład z menu) Plugin już był testowany na moich super mocach jakieś parę miesięcy temu, ale teraz postanowiłem to rozbudowac właśnie oto API. Tak, mogę odpłatnie wykonać do tego nagrody public class CollectEventMenu : BasePlugin { public override string ModuleName => "qCollectEventMenu"; public override string ModuleVersion => "v1.0.0"; public override string ModuleAuthor => "-_- (Karol Skupien)"; public override string ModuleDescription => "Collect Event Menu"; public static PluginCapability<ICollectEventAPI> SharedPluginAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-plugin"); public static PlayerCapability<IPlayerCollectEventAPI> SharedPlayerAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-player"); private ICollectEventAPI? _pluginAPI; public override void Load(bool hotReload) { } public override void OnAllPluginsLoaded(bool hotReload) { // rejestrowanie api _pluginAPI = SharedPluginAPICapability.Get(); // rejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public override void Unload(bool hotReload) { // wyrejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public void OnMenuHandler(CCSPlayerController clientId) { var menuData = new CenterHtmlMenu("Wymień nagrodę na NIC", this); menuData.AddMenuOption("Wymień", (clientId, option) => { // pobieranie danych gracza IPlayerCollectEventAPI? playerApiData = SharedPlayerAPICapability.Get(clientId); if (playerApiData == null) { clientId.PrintToChat("BŁĄD"); return; } // sprawdzanie ile ma zestawów - w tym przypadku nie blokuje wykonania by pokazać że działa if (playerApiData.EventKit <= 0) { clientId.PrintToChat("Nie masz zestawu, ale tym razem pozwolę Ci to wymienić"); } clientId.PrintToChat("Wymieniłeś jeden zestaw na nic"); // zabieramy jeden zestaw playerApiData.EventKit--; clientId.PrintToChat($"Masz teraz {playerApiData.EventKit} zestawów"); MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.AddMenuOption("Nie wymieniaj", (clientId, option) => { MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.Open(clientId); } } API namespace qCollectEventAPI { // dane gracza public interface IPlayerCollectEventAPI { int EventKit { get; set; } // ilość zestawów Dictionary<string, int> ItemsData { get; } // słownik z przedmiotami gracza } public interface ICollectEventAPI { delegate void OnMenuCollect(CCSPlayerController clientId); void Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); void Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); } } CONFIG { // dane do bazy "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "DropChance": [ 10, 100 ], // szansa na drop: 1-100 <= 10 "LimitItems": 5, // limit posiadanego itemu danego typu // limity dla danych uprawnień "Limits": [ { "permission": "@qvip/vip", "limit": 0 // 0 = brak limitu } ], // tutaj podajemy jakie itemy się dropi żeby zebrać cały zestaw. Nie ma limitów przedmiotów "Items": [ { "code": "notebook", // oznaczenie przedmiotu (dla bazy oraz lang) "chance": 10 // szansa na dropniecie (sumuje wszystkie wartosci przedmiotów i tak losuje) }, { "code": "pen", "chance": 10 }, { "code": "pencilcase", "chance": 10 }, { "code": "backpack", "chance": 10 }, { "code": "book", "chance": 10 }, { "code": "sneakers", "chance": 10 } ] } KOMENDY css_event - menu eventu UPRAWNIENIA LISTA ZMIAN v1.0.2 (22.11.2024) 1. Dodano API 2. Zaktualizowano MysqlConnector CENNIK Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz do @ -_-
-
- 2
-
- qcollectevent plugin cs 2
- collect items event cs 2
- (i 2 więcej)
-
Plugin został przepisany na CS 2
-
Nie, przeniosłem się w całości na qRandomSkills
-
v1.0.4 (13.10.2024) 1. Dodano nowe rundy 1.1 Instakill 1.2 Podskok po trafieniu 1.3 Zmniejszone postaci 2. Poprawki trybów oraz usprawnienia ogólne
- 2 odpowiedzi
-
- 1
-
- qrandomrounds cs 2
- losowe rundy specjalne cs 2
- (i 3 więcej)
-
Jeżeli takie mamy zasady to należy je po prostu uszanować, a nie wyśmiewać. I dziwi mnie ta końcówka, bo albo udajesz, albo nigdy nie grałeś na serwerach społecznościowych To liczba banów u nas i zerknij sobie teraz od końca ile z tych kont ma już VAC. Uprzędzie, do około 50 strony raczej żadne konto nie będzie bez VAC, więc chyba jednak ludzie grają na odpale na społecznościówkach Połączyłem Ci też posty, bo spamujesz. Proszę Was o zapoznanie się z zasadami działu Ale pokazuje już, że miałeś już historię z odpalaniem się Przekazuję sprawę do @ rlyCebula
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
Liczy się PRIME z głównego konta. Jeżeli nie miałeś PRIME na tamtym koncie, a nie miałeś, bo tak wnioskuje po tym co napisałeś, to na UB nie ma szans
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
Przez chwilę miałem w głowie by się zgodzić na to UB i dać znać Offenowi, ale Ty teraz tak kręcisz, że mi nie widzę sensu Chłopie, siedzisz ciągle na TYM SAMYM adresie IP, a po Twoim banie mamy dwa konta które na to samo IP dostały bana https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=919181467&advType=steam https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=920351475&advType=steam I jak Cię tutaj brać na poważnie? Oba adresy są Twoje, a jedno konto nawet zvackowane, więc wbiłeś odjebany na JB podczas testów XDDD
-
Napisałem tam I nie odniosłeś się do tego, tylko napisałeś C, wiec zamknąłem temat. Prosiłbym oto byś dokładnie odniósł się do tej sytuacji
-
Zbanowałem go i poczekamy aż tutaj się wypowie, a potem opiekun wyda ostateczną decyzję
-
[CS 2] qWhVsAim - Wallhack vs Aim Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer z tym pluginem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Prosty tryb który terrorystom daje Wallhack, a AntyTerrorystom Aimbota. Aimbot działa tak jak w innych trybach czyli po trafieniu w gracza, zalicza to trafienie jako HS i zadaje mnożnik zgodny z atakiem w głowę. Nie ma w sumie tutaj nic specjalnego co miałbym opisywać, a tryb z tego pluginu nagrało już wielu twórców. LISTA ZMIAN
- 1 odpowiedź
-
- wallhack vs aim cs 2
- aimbot cs 2
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
-
Co? Omijasz bana i dziwi Cię że za omijanie bana jest perm? Tak to zrozumiałem i nie wiem czy dobrze rozumiem, że to jest Twoja linia obrony