Moje propozycje:
* Zmiana ustawienie 2 mapcyklów jednego w ciagu dnia ze standardowymi duzymi mapami i drugiego w godzinach mniejszej aktownosci graczy z miniejszymi mapami jak aim_map wiocha itp. By uniknac sytuacji że jest full serwer a mapa poprzez vot zostaje wybrana wiocha gdzie respawnow nie ma na taka ilosc graczy i w druga strone jak jest 4 graczy na servie bez sensu jest grać wielka mape.
* Kolejna sprawa sklepik od początku jak gram zdażyło mi sie kilka razy kupic przypadkiem item wyrzucając jakiś dobry komende wszscy znamy /sklep wybieramy 2 gdzie mozna kupic monety sprzedac item kupic exp itp. Niestety pod dwujka jest kup item i czasami zdarza mi sie w szykiej rozgrywce na szybko chcac kupic monety kliknac podwujnie 2 albo jakis lag bug sie pojawi i znowu wiec milo by bylo w sklepiku przesunac kup monety pod dwujke a kup item pod 4 bo czesciej kupuijemy monety niz item wiadomo mozna zrobic bindy ale jak ktos gra na wiekszej ilsoci modow bez sensu (/sklep 1he amo itp 2exp item itp 3umiejetnosci dodatki, klikamy 2 i mamy liste 1 kup exp 2 kup item 3 sprzedaj item 4 kup monety)
*dodanie komendy /item na wiekszosci modowych serwerow cs1.6 jest to standardowa komenda niech beda 2 /item i /perk
*dodanie nowych map
*bardzo istotna sprawa duża liczba cziterow aim wh to standard na serwerze i co wejde to conajmniej kliku odpalonych
*mniej istotna sprawa przenikanie graczy jest to wygodne nikt cie nie blokuje ale czasami spotykam sie z tym ze w jednym rogu siedzi zkampionych na sobie 3, 4 graczy ktorzy maja dosyc silna sile ognia:P
*fleshe to co irytuje kazdego skoro juz usprawnilismy rozgrywke o przenikanie to blagam zabierzcie im te fleshe rzucaja swoim albo troluja nie patrza na to wiekoszsc i tak z tego nie korzysta albo nie umiejetnie z tego korzysta
Co do muzyczek, klas itp to taka kosmetyka jest zajmijmy sie usprawnieniem rozgrywki by bylo latwiej szybciej i wygodniej dla graczy zamiast upiekrzać to co nie do końca działa dobrze. 2 ostatnie sprawy jak przenikanie czy fleshe to nic istotnego bardzije temat do przedyskutowania czy jest sens to zmieniac to na luzno rzucone ale powyzej sa istotne sprawy ktore trzeba rozwiazac Jak zajmiemy sie tymi problemami przejdzmy do dodania muzyczek jakiejs nowej klasy ktorych tak jest duzo wiec bardziej bym byl przy zedytowaniu klasy ktora nie jest wybierana kilku nowych itemow jak np dodatkowe HP czy max HP co dodaje 250HP takich klasycznych itemow z popularnych modow