Chcesz Lyzeczke Tranu ? 7 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Cześć i czołem wszystkim zapaleńcom tej pięknej oraz pomalutku wyginającej gry jaką jest Counter-Strike 1.6 (cs) . Jak wiadomo , jestem w dziale przywitaj się , więc wypadało by się przywitać i powiedziec coś o sobie . Chyba. Więc : Cześć Kociaki ! <3 To teraz coś o sobie : Jestem Piotruś , dla znajomych Pipka . Latek mam 15 , chodzę do gim. Dokładniej to idę do 3. Tak wiem co teraz sobie myślicie : Lecz nie każdy gimbus zachowuje się jak gimbus. Ja np , jestem mądrym gimbusem . I mogę nawet to potwierdzić . Jestem programistą , a dokładniej byłym . Gdyż już się w to nie bawię , teraz zajmuję się kulturystyką .. Tak jakby . Lecz gdyby H@ potrzebował jakieś pomocy od strony Technicznej , to może śmiało walić. Może znajdę chwilę dla niego. Jadąc dalej : Nie trawie noobów / dzieciów / mało rozwiniętych ludzi. Nie trawie kogoś kto nie umie napisać który , kto popełnia błędy w najprostszych zdaniach. Będziecie mogli mnie zobaczyć na serwerach : Zombie / DD2 / DR . Do zobaczenia aniołki ! ,3 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Właściciel Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Siema Jedno z lepszych przywitań, masz "Lajka"Poprawiłeś mi humor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Siema gimbusie xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...