SHOKE 473 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 A więdz tak jak w temacie chciał bym żebyście naprawili klasy a mianowicie aż 2 . 1) Jest To klasa Premium za 23zł - Wojak ma w opisie 1/9 mp5 tak. To nie prawda te 1/9 ledwo co działa. Lebsza od tej klasy premium jest normalna pacyfikat która ma 1/12 i częściej wchodzi. Wojak też ma w opisie chyba 3 skoki a ma 2. 2)To też jest klasa Premium za 23zł - Aniol w opisie jest napisane 1/10 m4 + 1/2 he. A dostaje z 1/15 z m4 bo jeszcze nikogo prawie z tego nie zabilem ;D. A zamiast HE dostaje scout wtf? a i zamiast 3 skokow to ma 2. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikotyna 77 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Te premki o których napisałeś najprawdopodobniej będą zmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHOKE 473 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 To dobrze . Tylko żeby były podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikotyna 77 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Możliwe zobaczymy co -_- wymysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHOKE 473 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 To dobrze. No to czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Listopada 2013 Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 W aniele był bug nie miał w ogóle 1/x bo miał zamiast tego 1/10 z AUG ^^PoprawiłemWojak ma 1/9 choć tej klasy na 90% nie będzie if(weapon == CSW_GALIL && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_MP5NAVY && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi