Pomoc 43 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Kompilacja lokalna1. Lokalna?Nie będę tłumaczył samego zagadnienia kompilacji - chodzi o zrobienie z pliki .sma pliku .amxx, który jest wykorzystywany przez serwer. Lokalna oznacza, że przeprowadzamy ją na swoim komputerze. Webcompiler sprawdza się znakomicie w przypadku pojedynczego pliku .sma. Większe pluginy są często podzielone na fragmenty tak, aby praca z ich kodem była przyjemniejsza - stąd oprócz .sma dostajemy pliku .inl lub .inc..inl - te pliki trafiają do tego samego folderu co .sma.inc - te natomiast do scripting/include/Są wyjątki, ale taka zasada obowiązuje w większości przypadków. Tak czy inaczej pliki te są dołączane do .sma w trakcie kompilacji dyrektywami #include, więc zmiana w .inl czy .inc po kompilacji będzie odczuwalna w .amxx.2. ProcesMusimy zaopatrzyć się w AMXX-Studio: Podstawowe pliki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , w dniu pisania tutka byłby to plik: Cytat AMX Mod X Studio* v1.4.3 Uruchom studio.Należy wskazać położenie kompilatora amxxpc.exe (znajdziesz go w paczce Base amxmodx/scripting/) i określić miejsce tworzenia pliku .amxx. Całkiem możliwe, że już przy pierwszym uruchomieniu ścieżka do kompilatora będzie poprawna, wtedy ustaw tylko folder wyjściowy.dalej Compiler -> Compiler SettingsTeraz otwórz plik .sma (File->Open) i naciśnij F9. Jeżeli nie otrzymasz żadnych błędów tylko coś jak to:w podanym wcześniej folderze powinieneś odnaleźć skompilowany kod w pliku .amxx.3. PosłowieKażdy programista pluginów sobie poradzi, ten tekst skierowany jest głównie do ludzi zajmujących się Pawnem okazjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.