Skocz do zawartości

Ciao


Ciaolin

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, jestem baaardzo początkujący, staram się jak mogę. Chcę spytać o wasze zdanie na temat tego, co udało mi się już zrobić i ewentualnie jak sprawić, aby prace były jeszcze lepsze :D

 

Borderlands

 

khd4.png

 

Ronaldo

 

hb38.png

 

Cris

 

7h45.png

 

Zrobiłem jeszcze jedną pracę, ale uważam, że to tragedia :/

 

d0ds.png

 

Wiem że muszę dużo ćwiczyć, żeby prace wychodziły jako tako, bedę się starał jak tylko mogę :D

 

Bez hejtów plz, dopiero zaczynam :/

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ty tutaj od siebie zrobiłeś?

Sam napis według mnie dodałeś, jakoś do dup#, ostatnia sygnatura ściągnięta i tylko zmieniłeś wymiary na jakieś dziwne bo teraz grubo wygląda ten typek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody nie czepiaj się. :) On dopiero zaczyna i nie dodawał tylko napisów, bo sama mu radziłam jak ma robić prace i widać, że się stara. Pozmieniał krycie warstw, dodał tekstury, więc nie wiem o co ci chodzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Everdeen dziękuję Ci za to, że masz siłę użerać się ze mną i tłumaczyć, bo jestem 'tępy', jak to ja :D

 

Młody haha :D po to zeskalowałem gościa żeby loga nie było, to zwykły render zapożyczony z materiałów Kudłatego ;) jak widać dodałem przyciemniony ogień w tło i siwy dym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje oczy nie dostrzegają nałożonych 2 c4d, tekstur, warstw rozjaśniających. Przyjrzyj się dokładnie a potem mów. Ponadto efekt iluzji. Pozdrawiam. Na tą fotę którą podałeś nałożyłem 11 różnorakich warstw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz :) chodzi o efekt końcowy, o to żeby wyszedł zajebisty :D Najtrudniej jest dobrać odpowiednie materiały które się użyje do danej pracy :P

 

Dojde do wprawy i będę robił coraz lepsze ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość