Skocz do zawartości

Rozmowa między NS/S


Agacia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ponownie ;)

 

Kolejną moją propozycją jest wgranie modułu voice transcoder, który umożliwi swobodną rozmowę między platformą NonSteam a Steam, którego mi osobiście bardzo brak, a większość graczy siedzi na nonsteam.

 

Instalacja jest banalnie prosta i nie obciąża strasznie serwera a daje dużo przyjemności.

 

 

Potrzebne będzie: Moduł oraz dproto w wersji 0.9.356 które załączam w linku poniżej.

https://www.dropbox.com/sh/u80o6ptla87uaa2/OifyWEK6s3

 

Ścieżka dproto: /cstrike/addons/dproto/dproto_i386.so

Ścieżka VoiceTranscoder: /cstrike/addons/vtc/vtc.so

 

Trzeba będzie dopisać linie w plugins.ini metamoda, ścieżka: /cstrike/addons/metamod/plugins.ini

linux addons/vtc/vtc.so

Dodajemy jako ostatni wiesz w pliku.

 

Potrzebna też będzie zmiana w server.cfg, ścieżka: /cstrike/server.cfg

sv_voicevolume_speex "5"
sv_voicevolume_silk "5"
sv_voicefloodms "0"
sv_voicecodec voice_speex
sv_voicequality 5

Cała zabawa zajmie 15 minut ;)

 

Pozdrawiam

Agacia *:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie czytaliście nic o tym dodatku.

 

Po 1, on podczas gry konwertuje kodeki ze steam na ns i na odwrót. Co to oznacza? To że na serwerze będą mega lagi, jeżeli będą mówić dwie osoby to ok, jeszcze będą lekkie (niezwaużalne) ścinki ale jak będzie gadać od 3  osób to już zacznie was lagować, dojdzie do tego że pukawka będzie wyłączać serwer przez przeciążenie go. 
Zombie mod strasznie dużo żre CPU, a chcecie bym dodał dodatek który bierze tyle co zombie przy 3 osobach, a co dopiero będzie gdy na serwerze będzie każdy gadał.

JA nic nie poradzę na to iż Steam poprawił kodeki, niestety to gracze Steam muszą wgrać stare kodeki do cs'a, nie dodam tego dodatku bo albo lagi byłyby przeogromne, albo pukawka sama blokowałaby serwer z powodu przeciążenia. 

 

 

Polecam poczytać o tym na różnych forach typu amxx lub GHT

 

 

"Instalacja jest banalnie prosta i nie obciąża strasznie serwera a daje dużo przyjemności."
A to jest jednym wielkim kłamstwem, jak dodatek który ciągle konwertuje z jednego na drugi kodek może być "nieobciążający" ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój facet używał tego na całej swojej sieci, łącznie 6 serwerów hostowanych na pukawce i nie miał za dużych problemów z ich wydajnością. Jedyną zmienną jest to iż on nie posiadał serwera ZM, zapytam go jak z tym jest jak wróci z pracy ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie widzę większego sensu. Możliwe jest rozmowa NS-NS, S-S, a poza tym jak wbijają znajomi i tak często siedzą na ts'ach bądź innych programach komunikacyjnych. Poza tym może będzie to mobilizacja do kupienia konta Steam, które drogi nie jest. Po co dokładać zbędne obciążenie serwerów, nawet nieduże, lepiej zostawić miejsce na bardziej przydatne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałam sprawnie chodziło na GunGame 32 sloty, lecz jak to powiedział mój luby ZM bardziej "jedzie" serwer niż inne mody i potrzeba by sobie po prostu przetestować jak to ze stabilnością.

 

Sama już nie jestem pewna czy to jednak taki dobry pomysł, ale zawsze można spróbować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.

 

Powód: To zamykam na razie.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności