OrBiToL z Ariki 4 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Witam, dostałem dzisiaj bana od pana Dame bardzo uprzejmy admin.. Ale do rzeczy. Po 1 zacznijmy od tego że żadnych cheatów nie miałem a zabiłem go na Egzie i kampiłem na celowniku w to miejsce cały czas, a że cały czas wychodził z stamtąd to jego problem. No i wstawiłbym ss ale ich nie mam. Rozumiem że możecie to uznać że miałem cheaty i nie chce się przyznać ale gwarantuje że tak nie jest. Wiec jeśli by dało się jakoś jeszcze raz wysłać. Nie znam się na tym za bardzo ale odrazu mówie patrzyłem po folderach cs strike itp.. Wiem że jest to robione przez automat ale naprawdę nie mam tego nigdzie. Mogę wysłać foldery ss CS wszystko nie mam nic do ukrycia Proszę bana Dame także od danie kilku sensownych faktów dlaczego myśli że mam te cheaty? Czekam na odpowiedz i sprawiedliwe rozpatrzenie sytuacji. Z góry dziękuje! [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Jestes zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : OrBiTeK z Afriki <3 [AMXBans] Powod : ' Wstaw screeny na cs-classic.pl ' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.cs-classic.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_ID_LAN ' [AMXBans] Twoje IP : ' 83.4.198.65 ' [AMXBans] =============================================== No detail texture mapping file: maps/de_dust_detail.txt Kicked : Zostales ZBANOWANY. Sprawdz swo OrBiTeK z Afriki <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...