kolorek98 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Cześć mam na imię Klaudiusz. Gram na serverze zombie mod juz od 6 miesięcy. Mam mini vip na serverze kupiłęm go już 2 razy. Mam 15 lat. Posiadam GG i Skype. Spędzam na serverze około 10h. Znam pluginy i komędy prawie wszystkie. Na serverze mam paru kumpli z którymi nagrywam na YouTube z tego servera. Uwielbiam ten server więc chce pomagać w rozwijaniu servera. Mój nick na zombie mod to kisiel pytania ip do gg i skype skype:Klaudiusz.kurowski1 gg:49904358 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 ymmm? co to ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Spr!Nt^^ 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 brak wzoru -.- ,widać świeżak nigdy podania nie składał i admina też nigdy nie miał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soot 306 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Oooo pierwszy raz widze takie poodanie . Oczywiście jestem na NIE -BRAK WZORU -BRAK REKLAM -KONTO NA FORUM TYLKO DLA PODANIA - .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlet 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 JESTEM NA TAK,CHE ROZWIJAĆ SERVER I NIE TYLKO OBY WIĘCEJ TAKICH JAK ON. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lafiryndo 7 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Po pierwsze primo masz wzór od tego, po drugie primo nie masz reklam ani aktywności na forum po trzecie primo ultimo! moim zdaniem adma nie ogarniesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...