TSUNAMI 12 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 1. Serwer: DD2 2. Nick: TSUNAMI 3. Imię: Łukasz 4. Wiek: 16 5. Znajomość Amxx(0/10): 9/10 6. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 7. Składka(Tak/Nie): Tak 8. Czas spędzony na forum: Mało ponieważ (kupiliście ten serwer i ja się przeniosłem razem z nim). 9. Opisać siebie: Łukasz 16 lat ciemne włosy 100 kg ważę no to chyba tyle ćwiczę box i czasem mma. 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Ponieważ gardze chiterami ^^ byłem adminem do póki nie kupiliście serwa na tym serwie gram od 2 lat lecz na różnych nickach ^^ 11. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; Perma -Gdy ktoś nadużywa micro; amx_mute "nick" jeżeli to nie pomoże na next mapie (Ban na 30 min). -Nadużywa Kultury na serwerze; Zależy Kick, Ban 5 min. Jak mocno obraża do 3 dni. 12. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Steam oczywiście. ^^ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
presto xd 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 na tak Kolego, proszę o argumenty. Tutaj panują inne zasady. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErGoo. 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jestem na TAK ! Ponieważ : -wzorowo spełniam obowiąznki admina na serwie -miły, kulturalny, pomocny jednym słowem ogarnięty -Napewno dobrze spełni się w roli admina - posiada STEAM Z mojej strony to chyba byloby na tyle 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gofer 11 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jak dla mnie to TAK Jest Czesto a adminów mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...