Skocz do zawartości

Propozycje Only DD2


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, CreW_ napisał:

Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi.

To ustalic zasade 1:40-1:30a te 10 sekund dodane zeby naprawde zejsc z respa a jak nie to 30- juz slay ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że bardzo przydałaby się opcja "/mute" ponieważ niektórzy gracze nie do końca chcą słuchać rozmów innych graczy między sobą jak na przykład "Wyjście do fryzjera"

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2018 o 12:04, Sobieski napisał:

Myślę że bardzo przydałaby się opcja "/mute" ponieważ niektórzy gracze nie do końca chcą słuchać rozmów innych graczy między sobą jak na przykład "Wyjście do fryzjera"

Wchodzisz w Esc Player List i mozesz zmutowac gracza . Bylo Przerabiane to juz tu gdzies w jakies stronie ale idzie sie pogubic :D

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2018 o 22:10, CreW_ napisał:

Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi.

Nie tylko nowi kampia starzy gracze co widze tez lubia sobie posiedzec na zasranym respie Niech sobie biwak na nim rozstawia i kampia do tych 0:30 sek puki mnie nie ma ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem

https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560

ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego

 

 

 

/* AMX Mod script
*
* AntiCamping Advanced
* by Homicide, original code by SpaceDude
*
* This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin.
* I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin.
*
* The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping.
*
* The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'.
*
* Cvars:
* anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4)
* anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10)
* anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1
* anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter
*
* note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins
*/
#include <amxmodx>
#define SND_STOP (1<<5)
new playercoord0[33][3]
new playercoord1[33][3]
new playercoord2[33][3]
new playercoord3[33][3]
new playercoord4[33][3]
new campmeter[33]
new bool:pausecounter[33]
new bool:bombplanted
new bool:de_map
new camptolerancedefending = 180
new camptoleranceattacking = 200

public sqrt(num) {
new div = num;
new result = 1;
while (div > result) { // end when div == result, or just below
div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor
result = num / div
}
return div;
}
public unpausecounter(parm[]) {
new id = parm[0]
pausecounter[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
public displaymeter(id) {
if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) {
if (campmeter[id] > 100) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 90) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 80){
set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 50 ) {
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 20 ) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else {
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkcamping(){
if (get_cvar_num("anticamping") == 0){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
new players[32]
new numberofplayers
new variance[3]
new average[3]
new variancetotal
new standarddeviation
new id
new team
new i
new j
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) {
++i
}
if (i >= numberofplayers){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
id = players[i]
for (j = 0; j < 3; ++j) {
playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j]
playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j]
playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j]
playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j]
}
get_user_origin(id, playercoord0[id], 0)
for (j = 0; j < 3; ++j) {
average[j] = (playercoord0[id][j] +
playercoord1[id][j] +
playercoord2[id][j] +
playercoord3[id][j] +
playercoord4[id][j]) / 5
variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) +
(playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) +
(playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) +
(playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) +
(playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4)
}
variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2]
standarddeviation=sqrt(variancetotal)
team = get_user_team(id)
if (!de_map){
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else if (bombplanted){
if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] = 0
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else{
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
if (campmeter[id] < 80 ) {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}
if (campmeter[id] < 0) {
campmeter[id] = 0
} else if (campmeter[id]>100) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish"))
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish"))
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
campmeter[id] = 100
} else if (campmeter[id] > 90) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
} else if (campmeter[id]>80){
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
}
displaymeter(id)
}
set_task(2.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public damage_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new enemy = get_user_attacker(id)
if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) {
campmeter[id]=0
campmeter[enemy]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public new_round(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=false
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 )
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bartime_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:bar_time=float(read_data(1)+1)
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bomb_planted() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public got_bomb(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
de_map=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public round_end() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new players[32]
new numberofplayers
new id
new i
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
id=players[i]
pausecounter[id]=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("player/heartbeat1.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude")
register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0")
register_event("BarTime","bartime_event","b")
register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw")
register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat
register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp
register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment
register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
} 

 

Edytowane przez Miłosz
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka propozycji odnośnie serwera jeżeli ktoś proponował a była negatywna odpowiedź to z góry przepraszam

1) Dodanie spadochronu 

https://amxx.pl/topic/20496-spadochron-parachute/ 

2.Dodanie Anticheata (wiążę się to z masakryczną utratą graczy ale działa :) na Swoim serwerze który został sprzedany dziennie wyłapywał ogromną ilość odpałów a w rankingu byliśmy 1.4k  https://gyazo.com/7164a9ef156d52985b21a3661435e155

3.Dodanie odgłosów typu headshoot/multikill rampage 

https://amxx.pl/topic/1374-angielskie-ultimate-sound/

4. Dodanie odgłosu przelatujących kul gdy ktoś strzeli obok głowy

 https://amxx.pl/topic/2101-bullet-whizz/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za skinami broni na vipie moze by to zmotywowalo graczy do zakupu vipa, urozmaiciło by to gre tak sadze, a druga propozycja moze jakies reklamy na texturach z ip serwera lub napisami takimi no wiecie jak spreyem maluja po murach np o haśle Grywaj Tu czy cos w tym stylu :) Pozdrawiam 

Edytowane przez Fox28081995
Zmiana Decyzji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japierdo*e co wy macie z tymi skinami, nie dość że zmniejszają fpsy, to ani to nic do skilla nie daje. Każdy umie sobie skiny chyba wgrać i mieć je dla siebie, a jak nie to odsyłam do poradników na youtubie bo jest ich od cholery. Teraz jest mało klasycznych odd2. Każdy odd2 w dzisiejszych czasach jest zaje*any skinami. Spadochron temat był wałkowany nie raz, to nie jest FFA, tylko odd2 jedynie gdzie ci spadochron potrzebny, to jak skaczesz z gali na CT. Anticheat jest przecież wgrany. Odgłosy typu multikill, monster kill itp. były, ale po tygodniu czasu każdemu się znudziły i po prostu zaczęły  drażnić. A co do ostatniego, to wydaje mi się to zbędne. Ludzie zrozumcie po jaką cholerę zaśmiecać serwer niepotrzebnymi bajerami? Albo po prostu jestem maruda i nie lubię zmian.

  • Like 7
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna by bylo wgrac oryginalnego skina do noza, ale z podmieniona teksturka, gdzie byl by napis naszej sieci czy cos. Oczywiscie z mozliwoscia jego wylaczenia.

  • Like 2
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2018 o 13:14, Rapcore napisał:

Witam mam kilka propozycji odnośnie serwera jeżeli ktoś proponował a była negatywna odpowiedź to z góry przepraszam

1) Dodanie spadochronu 

https://amxx.pl/topic/20496-spadochron-parachute/ 

2.Dodanie Anticheata (wiążę się to z masakryczną utratą graczy ale działa :) na Swoim serwerze który został sprzedany dziennie wyłapywał ogromną ilość odpałów a w rankingu byliśmy 1.4k  https://gyazo.com/7164a9ef156d52985b21a3661435e155

3.Dodanie odgłosów typu headshoot/multikill rampage 

https://amxx.pl/topic/1374-angielskie-ultimate-sound/

4. Dodanie odgłosu przelatujących kul gdy ktoś strzeli obok głowy

 https://amxx.pl/topic/2101-bullet-whizz/

 

1 - Przerabianie już dość parę razy  jak dla mnie spadochron zbędny na dd2
2 - Coś w tym stylu jest na serwie .
3 - było po tygodniu każdemu się znudziło  i zostało wywalone 
4 - Jak dla mnie zbędne 
 

 

Edytowane przez Ten Brzydki
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2018 o 23:52, Miłosz napisał:

Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem

https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560

ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego

 

 

 


/* AMX Mod script
*
* AntiCamping Advanced
* by Homicide, original code by SpaceDude
*
* This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin.
* I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin.
*
* The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping.
*
* The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'.
*
* Cvars:
* anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4)
* anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10)
* anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1
* anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter
*
* note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins
*/
#include <amxmodx>
#define SND_STOP (1<<5)
new playercoord0[33][3]
new playercoord1[33][3]
new playercoord2[33][3]
new playercoord3[33][3]
new playercoord4[33][3]
new campmeter[33]
new bool:pausecounter[33]
new bool:bombplanted
new bool:de_map
new camptolerancedefending = 180
new camptoleranceattacking = 200

public sqrt(num) {
new div = num;
new result = 1;
while (div > result) { // end when div == result, or just below
div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor
result = num / div
}
return div;
}
public unpausecounter(parm[]) {
new id = parm[0]
pausecounter[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
public displaymeter(id) {
if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) {
if (campmeter[id] > 100) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 90) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 80){
set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 50 ) {
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 20 ) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else {
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkcamping(){
if (get_cvar_num("anticamping") == 0){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
new players[32]
new numberofplayers
new variance[3]
new average[3]
new variancetotal
new standarddeviation
new id
new team
new i
new j
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) {
++i
}
if (i >= numberofplayers){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
id = players[i]
for (j = 0; j < 3; ++j) {
playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j]
playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j]
playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j]
playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j]
}
get_user_origin(id, playercoord0[id], 0)
for (j = 0; j < 3; ++j) {
average[j] = (playercoord0[id][j] +
playercoord1[id][j] +
playercoord2[id][j] +
playercoord3[id][j] +
playercoord4[id][j]) / 5
variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) +
(playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) +
(playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) +
(playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) +
(playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4)
}
variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2]
standarddeviation=sqrt(variancetotal)
team = get_user_team(id)
if (!de_map){
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else if (bombplanted){
if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] = 0
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else{
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
if (campmeter[id] < 80 ) {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}
if (campmeter[id] < 0) {
campmeter[id] = 0
} else if (campmeter[id]>100) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish"))
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish"))
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
campmeter[id] = 100
} else if (campmeter[id] > 90) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
} else if (campmeter[id]>80){
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
}
displaymeter(id)
}
set_task(2.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public damage_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new enemy = get_user_attacker(id)
if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) {
campmeter[id]=0
campmeter[enemy]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public new_round(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=false
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 )
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bartime_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:bar_time=float(read_data(1)+1)
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bomb_planted() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public got_bomb(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
de_map=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public round_end() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new players[32]
new numberofplayers
new id
new i
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
id=players[i]
pausecounter[id]=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("player/heartbeat1.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude")
register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0")
register_event("BarTime","bartime_event","b")
register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw")
register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat
register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp
register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment
register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
} 

 

Dam znać zajmę się tym jak będę miał więcej czasu sobota/niedziela 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proponuje zwiekszyc max ilosc graczy na 32 bo wedlug mnie 26 jest troche za malo, zmienianie na 32 mysle ze bedzie wiecej osob wbilo na naszym serwerze. Im wiecej graczy tym lepsza gra wedlug mnie.

Prosze napisac za?czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, CreW_ napisał:

Witam, proponuje zwiekszyc max ilosc graczy na 32 bo wedlug mnie 26 jest troche za malo, zmienianie na 32 mysle ze bedzie wiecej osob wbilo na naszym serwerze. Im wiecej graczy tym lepsza gra wedlug mnie.

Prosze napisac za?czy nie?

rozmawiałem już na ten temat z właścicielem  jak na ten czas zwiększenie ilości slotów nie wchodzi w grę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2018 o 23:52, Miłosz napisał:

Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem

https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560

ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego

 

 

 


/* AMX Mod script
*
* AntiCamping Advanced
* by Homicide, original code by SpaceDude
*
* This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin.
* I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin.
*
* The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping.
*
* The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'.
*
* Cvars:
* anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4)
* anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10)
* anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1
* anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter
*
* note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins
*/
#include <amxmodx>
#define SND_STOP (1<<5)
new playercoord0[33][3]
new playercoord1[33][3]
new playercoord2[33][3]
new playercoord3[33][3]
new playercoord4[33][3]
new campmeter[33]
new bool:pausecounter[33]
new bool:bombplanted
new bool:de_map
new camptolerancedefending = 180
new camptoleranceattacking = 200

public sqrt(num) {
new div = num;
new result = 1;
while (div > result) { // end when div == result, or just below
div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor
result = num / div
}
return div;
}
public unpausecounter(parm[]) {
new id = parm[0]
pausecounter[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
public displaymeter(id) {
if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) {
if (campmeter[id] > 100) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 90) {
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 80){
set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 50 ) {
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else if (campmeter[id] > 20 ) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
} else {
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id])
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkcamping(){
if (get_cvar_num("anticamping") == 0){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
new players[32]
new numberofplayers
new variance[3]
new average[3]
new variancetotal
new standarddeviation
new id
new team
new i
new j
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) {
++i
}
if (i >= numberofplayers){
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
id = players[i]
for (j = 0; j < 3; ++j) {
playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j]
playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j]
playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j]
playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j]
}
get_user_origin(id, playercoord0[id], 0)
for (j = 0; j < 3; ++j) {
average[j] = (playercoord0[id][j] +
playercoord1[id][j] +
playercoord2[id][j] +
playercoord3[id][j] +
playercoord4[id][j]) / 5
variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) +
(playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) +
(playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) +
(playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) +
(playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4)
}
variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2]
standarddeviation=sqrt(variancetotal)
team = get_user_team(id)
if (!de_map){
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else if (bombplanted){
if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] = 0
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
else{
if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT
campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
else
campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
}
if (campmeter[id] < 80 ) {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}
if (campmeter[id] < 0) {
campmeter[id] = 0
} else if (campmeter[id]>100) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish"))
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish"))
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
campmeter[id] = 100
} else if (campmeter[id] > 90) {
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
} else if (campmeter[id]>80){
switch(get_cvar_num("anticamping")) {
case 1: {
user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10)
}
case 2: {
set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10)
}
case 3: {
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
}
displaymeter(id)
}
set_task(2.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public damage_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new enemy = get_user_attacker(id)
if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) {
campmeter[id]=0
campmeter[enemy]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public new_round(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=false
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 )
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bartime_event(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
pausecounter[id]=true
campmeter[id]=0
new Float:bar_time=float(read_data(1)+1)
new parm[1]
parm[0]=id
set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public bomb_planted() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
bombplanted=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public got_bomb(id) {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
de_map=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public round_end() {
if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
new players[32]
new numberofplayers
new id
new i
get_players(players, numberofplayers, "a")
for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
id=players[i]
pausecounter[id]=true
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_sound("player/heartbeat1.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude")
register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0")
register_event("BarTime","bartime_event","b")
register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw")
register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat
register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp
register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment
register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent
set_task(1.0,"checkcamping",1)
return PLUGIN_CONTINUE
} 

 

Quatraa nie ma już, więc Weronika chcąc czy nie chcąc MUSISZ odpuścić kwestie tego typu czy mnie lubisz czy nie, bo w tym momencie... albo od dłuższego czasu robi się to śmieszne. Już wystarczająco pobawiłaś się sytuacją na serwerze, bo porobiły się przez ciebie pewnie ugrupowania na serwerze, których nie kontrolujesz i raczej starasz się nic z tym nie zrobić.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Miłosz napisał:

Quatraa nie ma już, więc Weronika chcąc czy nie chcąc MUSISZ odpuścić kwestie tego typu czy mnie lubisz czy nie, bo w tym momencie... albo od dłuższego czasu robi się to śmieszne. Już wystarczająco pobawiłaś się sytuacją na serwerze, bo porobiły się przez ciebie pewnie ugrupowania na serwerze, których nie kontrolujesz i raczej starasz się nic z tym nie zrobić.

Jeżeli masz już jakiś problem do mnie, pisz skargę albo do Karola że nic nie robię na serwerze, i przeze mnie są jakieś ugrupowania. 

Jeżeli chodzi o sprawę z kampieniem, załatwię to jak będę miała więcej czasu ;)  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że to ty masz problem do mnie, nie mam ochoty się tak bawić w skagi, to Karol przyjął Cie na stanowisko i raczej powinien kontrolować w jakimś stopniu twoje ruchy po sieci ;] Jeżeli tego nie robi jego sprawa, jego serwer. , ale ty  z jego wyboru powinnaś trzymać jakikolwiek poziom i nie mieć w dupie graczy twojego serwera, tym sposobem zachowujesz się jak głupiutki dzieciak, a raczej tego głupiutkiego dzieciaka nie przyjmował pare mies wstecz na opiekuna, a kilka dni temu na admina TS3, więc ogarnij się!

A idąc w kierunku propozycji, przeanalizuj (nie wiem czy masz dostęp do FTP, jak nie to do Karola) plugin na antycheat i wskażcie 'mądre' czasy banów, a niektóre z powodów powinny wylecieć bo za dużo tego się sypie

@Miłosz

Jeżeli coś jeszcze masz do powiedzenia, zapraszam na pw, chętnie z Tobą porozmawiam kogo niby mam w dupie z graczy na serwerze, serio ;)
Zaciekawiłeś mnie bardzo. 

 

Edytowane przez Wercia.
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim z tego co wiem to odpowiedzi graczy nie powinny byc edytowane przez administracje. Jest to naruszenie praw gdyz kazdy moze administrator cos dopisac od siebie i robia sie problemy. A za w/w naruszenie sa paragrafy 😉

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Fox28081995 napisał:

Moze by dodac vipa na 2,3 mapy losowe dziennie cos takiego zaraz hejtty poleca xdd

Nie wiem jak to mam zrozumieć, jeżeli chodzi o vipa testowego to za mojej kadencji dawałem chętnym osobom taką opcje, maksymalnie na godzinę. Chyba że coś na bazie tego pluginu co teraz jest na serwerze, to wydaje mi się że vip na 2/3 mapy byłby trudny do zrobienia bez dodatkowego pluginu, a ten o którym myśle zarządza dużą ilością komend i jego możliwości są spore, ale jest ciężki i na pewno serwer to odczuje.

 

@Wercia.

Serio ciekawi Cie to? Po tym jak skasowałaś mi post chciałem się dowiedzieć czemu, Kasia powiedziała że nie podałaś powodu ukrycia mojego postu! Ignorujesz sytuacje, mimo wszystko potem chciałem się dowiedzieć dlaczego, wszedłem na ts i czekałem na ciebie w twoim kanale, znowu ignorowałaś mnie. A teraz Cie ciekawi kogo z graczy masz w dupie? KŁAMIESZ W OCZY

Szkoda że forum przeglądałaś byłaś z dala od kompa, przed tą sytuacją na forum (jakiś tydz/2 wstecz) to samo, zlewanie mnie na samym początku. Nie utrudniaj tego

Edytowane przez Miłosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności