PIOTR_xD 375 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 @Ten Brzydki Znalezione 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 3 godziny temu, PIOTR_xD napisał: @Ten Brzydki Znalezione No dobra jest widze wszystko ok w porzadku no ale jest to w grze pod jakas komenda zeby bylo to zobaczyc ? jakias komenda nie wiem /resp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suicide Wolf 9 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) @Fox28081995 ale po co Ci? Nie zapamietasz tyle? Edytowane 7 Stycznia 2018 przez Suicide Wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreW_ 121 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 2 godziny temu, CreW_ napisał: Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi. To ustalic zasade 1:40-1:30a te 10 sekund dodane zeby naprawde zejsc z respa a jak nie to 30- juz slay ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promistrz 598 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Pomysl z mapka i komenda zeby mozna bylo zobaczyc dokad jest resp to swietny pomysl bo co serwer to inaczej z tym respem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobieski 11 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Myślę że bardzo przydałaby się opcja "/mute" ponieważ niektórzy gracze nie do końca chcą słuchać rozmów innych graczy między sobą jak na przykład "Wyjście do fryzjera" 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 W dniu 16.01.2018 o 12:04, Sobieski napisał: Myślę że bardzo przydałaby się opcja "/mute" ponieważ niektórzy gracze nie do końca chcą słuchać rozmów innych graczy między sobą jak na przykład "Wyjście do fryzjera" Wchodzisz w Esc Player List i mozesz zmutowac gracza . Bylo Przerabiane to juz tu gdzies w jakies stronie ale idzie sie pogubic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 W dniu 7.01.2018 o 22:10, CreW_ napisał: Juz wszyscy gracze kiedy sa na tt boją sie zbliżać do respa a ty chcesz zeby dodali komende /resp, to nic nie pomoze wedlug mnie. Po prostu przypominaj i w tym samym czasie daj slaya dla nowych graczy wtedy napewno bedzie wiedzial o co chodzi. Nie tylko nowi kampia starzy gracze co widze tez lubia sobie posiedzec na zasranym respie Niech sobie biwak na nim rozstawia i kampia do tych 0:30 sek puki mnie nie ma ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/ https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560 ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego /* AMX Mod script * * AntiCamping Advanced * by Homicide, original code by SpaceDude * * This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin. * I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin. * * The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping. * * The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'. * * Cvars: * anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4) * anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10) * anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1 * anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter * * note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins */ #include <amxmodx> #define SND_STOP (1<<5) new playercoord0[33][3] new playercoord1[33][3] new playercoord2[33][3] new playercoord3[33][3] new playercoord4[33][3] new campmeter[33] new bool:pausecounter[33] new bool:bombplanted new bool:de_map new camptolerancedefending = 180 new camptoleranceattacking = 200 public sqrt(num) { new div = num; new result = 1; while (div > result) { // end when div == result, or just below div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor result = num / div } return div; } public unpausecounter(parm[]) { new id = parm[0] pausecounter[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } public displaymeter(id) { if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) { if (campmeter[id] > 100) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 90) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 80){ set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 50 ) { set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 20 ) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } } return PLUGIN_HANDLED } public checkcamping(){ if (get_cvar_num("anticamping") == 0){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } new players[32] new numberofplayers new variance[3] new average[3] new variancetotal new standarddeviation new id new team new i new j get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) { ++i } if (i >= numberofplayers){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } id = players[i] for (j = 0; j < 3; ++j) { playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j] playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j] playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j] playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j] } get_user_origin(id, playercoord0[id], 0) for (j = 0; j < 3; ++j) { average[j] = (playercoord0[id][j] + playercoord1[id][j] + playercoord2[id][j] + playercoord3[id][j] + playercoord4[id][j]) / 5 variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) + (playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) + (playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) + (playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) + (playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4) } variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2] standarddeviation=sqrt(variancetotal) team = get_user_team(id) if (!de_map){ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") } else if (bombplanted){ if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] = 0 else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } else{ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } if (campmeter[id] < 80 ) { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM) } if (campmeter[id] < 0) { campmeter[id] = 0 } else if (campmeter[id]>100) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish")) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish")) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } campmeter[id] = 100 } else if (campmeter[id] > 90) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } else if (campmeter[id]>80){ switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } displaymeter(id) } set_task(2.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } public damage_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new enemy = get_user_attacker(id) if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) { campmeter[id]=0 campmeter[enemy]=0 } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public new_round(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=false pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0 new parm[1] parm[0]=id set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 ) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bartime_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:bar_time=float(read_data(1)+1) new parm[1] parm[0]=id set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bomb_planted() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public got_bomb(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { de_map=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public round_end() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new players[32] new numberofplayers new id new i get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { id=players[i] pausecounter[id]=true return PLUGIN_CONTINUE } } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("player/heartbeat1.wav") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude") register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0") register_event("BarTime","bartime_event","b") register_event("ResetHUD", "new_round", "b") register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL") register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw") register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4") register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } Edytowane 1 Lutego 2018 przez Miłosz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapcore 0 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam mam kilka propozycji odnośnie serwera jeżeli ktoś proponował a była negatywna odpowiedź to z góry przepraszam 1) Dodanie spadochronu https://amxx.pl/topic/20496-spadochron-parachute/ 2.Dodanie Anticheata (wiążę się to z masakryczną utratą graczy ale działa na Swoim serwerze który został sprzedany dziennie wyłapywał ogromną ilość odpałów a w rankingu byliśmy 1.4k https://gyazo.com/7164a9ef156d52985b21a3661435e155 3.Dodanie odgłosów typu headshoot/multikill rampage https://amxx.pl/topic/1374-angielskie-ultimate-sound/ 4. Dodanie odgłosu przelatujących kul gdy ktoś strzeli obok głowy https://amxx.pl/topic/2101-bullet-whizz/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Jestem za skinami broni na vipie moze by to zmotywowalo graczy do zakupu vipa, urozmaiciło by to gre tak sadze, a druga propozycja moze jakies reklamy na texturach z ip serwera lub napisami takimi no wiecie jak spreyem maluja po murach np o haśle Grywaj Tu czy cos w tym stylu Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2018 przez Fox28081995 Zmiana Decyzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonsky 220 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Japierdo*e co wy macie z tymi skinami, nie dość że zmniejszają fpsy, to ani to nic do skilla nie daje. Każdy umie sobie skiny chyba wgrać i mieć je dla siebie, a jak nie to odsyłam do poradników na youtubie bo jest ich od cholery. Teraz jest mało klasycznych odd2. Każdy odd2 w dzisiejszych czasach jest zaje*any skinami. Spadochron temat był wałkowany nie raz, to nie jest FFA, tylko odd2 jedynie gdzie ci spadochron potrzebny, to jak skaczesz z gali na CT. Anticheat jest przecież wgrany. Odgłosy typu multikill, monster kill itp. były, ale po tygodniu czasu każdemu się znudziły i po prostu zaczęły drażnić. A co do ostatniego, to wydaje mi się to zbędne. Ludzie zrozumcie po jaką cholerę zaśmiecać serwer niepotrzebnymi bajerami? Albo po prostu jestem maruda i nie lubię zmian. 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR_xD 375 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Mozna by bylo wgrac oryginalnego skina do noza, ale z podmieniona teksturka, gdzie byl by napis naszej sieci czy cos. Oczywiscie z mozliwoscia jego wylaczenia. 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TenBrzydki 237 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 5.02.2018 o 13:14, Rapcore napisał: Witam mam kilka propozycji odnośnie serwera jeżeli ktoś proponował a była negatywna odpowiedź to z góry przepraszam 1) Dodanie spadochronu https://amxx.pl/topic/20496-spadochron-parachute/ 2.Dodanie Anticheata (wiążę się to z masakryczną utratą graczy ale działa na Swoim serwerze który został sprzedany dziennie wyłapywał ogromną ilość odpałów a w rankingu byliśmy 1.4k https://gyazo.com/7164a9ef156d52985b21a3661435e155 3.Dodanie odgłosów typu headshoot/multikill rampage https://amxx.pl/topic/1374-angielskie-ultimate-sound/ 4. Dodanie odgłosu przelatujących kul gdy ktoś strzeli obok głowy https://amxx.pl/topic/2101-bullet-whizz/ 1 - Przerabianie już dość parę razy jak dla mnie spadochron zbędny na dd2 2 - Coś w tym stylu jest na serwie . 3 - było po tygodniu każdemu się znudziło i zostało wywalone 4 - Jak dla mnie zbędne Edytowane 6 Lutego 2018 przez Ten Brzydki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TenBrzydki 237 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 1.02.2018 o 23:52, Miłosz napisał: Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/ https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560 ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego /* AMX Mod script * * AntiCamping Advanced * by Homicide, original code by SpaceDude * * This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin. * I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin. * * The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping. * * The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'. * * Cvars: * anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4) * anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10) * anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1 * anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter * * note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins */ #include <amxmodx> #define SND_STOP (1<<5) new playercoord0[33][3] new playercoord1[33][3] new playercoord2[33][3] new playercoord3[33][3] new playercoord4[33][3] new campmeter[33] new bool:pausecounter[33] new bool:bombplanted new bool:de_map new camptolerancedefending = 180 new camptoleranceattacking = 200 public sqrt(num) { new div = num; new result = 1; while (div > result) { // end when div == result, or just below div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor result = num / div } return div; } public unpausecounter(parm[]) { new id = parm[0] pausecounter[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } public displaymeter(id) { if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) { if (campmeter[id] > 100) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 90) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 80){ set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 50 ) { set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 20 ) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } } return PLUGIN_HANDLED } public checkcamping(){ if (get_cvar_num("anticamping") == 0){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } new players[32] new numberofplayers new variance[3] new average[3] new variancetotal new standarddeviation new id new team new i new j get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) { ++i } if (i >= numberofplayers){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } id = players[i] for (j = 0; j < 3; ++j) { playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j] playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j] playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j] playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j] } get_user_origin(id, playercoord0[id], 0) for (j = 0; j < 3; ++j) { average[j] = (playercoord0[id][j] + playercoord1[id][j] + playercoord2[id][j] + playercoord3[id][j] + playercoord4[id][j]) / 5 variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) + (playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) + (playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) + (playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) + (playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4) } variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2] standarddeviation=sqrt(variancetotal) team = get_user_team(id) if (!de_map){ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") } else if (bombplanted){ if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] = 0 else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } else{ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } if (campmeter[id] < 80 ) { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM) } if (campmeter[id] < 0) { campmeter[id] = 0 } else if (campmeter[id]>100) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish")) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish")) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } campmeter[id] = 100 } else if (campmeter[id] > 90) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } else if (campmeter[id]>80){ switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } displaymeter(id) } set_task(2.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } public damage_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new enemy = get_user_attacker(id) if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) { campmeter[id]=0 campmeter[enemy]=0 } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public new_round(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=false pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0 new parm[1] parm[0]=id set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 ) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bartime_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:bar_time=float(read_data(1)+1) new parm[1] parm[0]=id set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bomb_planted() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public got_bomb(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { de_map=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public round_end() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new players[32] new numberofplayers new id new i get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { id=players[i] pausecounter[id]=true return PLUGIN_CONTINUE } } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("player/heartbeat1.wav") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude") register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0") register_event("BarTime","bartime_event","b") register_event("ResetHUD", "new_round", "b") register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL") register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw") register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4") register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } Dam znać zajmę się tym jak będę miał więcej czasu sobota/niedziela 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreW_ 121 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam, proponuje zwiekszyc max ilosc graczy na 32 bo wedlug mnie 26 jest troche za malo, zmienianie na 32 mysle ze bedzie wiecej osob wbilo na naszym serwerze. Im wiecej graczy tym lepsza gra wedlug mnie. Prosze napisac za?czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TenBrzydki 237 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 2 godziny temu, CreW_ napisał: Witam, proponuje zwiekszyc max ilosc graczy na 32 bo wedlug mnie 26 jest troche za malo, zmienianie na 32 mysle ze bedzie wiecej osob wbilo na naszym serwerze. Im wiecej graczy tym lepsza gra wedlug mnie. Prosze napisac za?czy nie? rozmawiałem już na ten temat z właścicielem jak na ten czas zwiększenie ilości slotów nie wchodzi w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 W dniu 1.02.2018 o 23:52, Miłosz napisał: Kampienie na respie jest gorsze niż wcześniej, co kiedyś prawie wgl tego nie było a teraz siedzą rodzinami na respie TT , bany nie pomagają więc trzeba coś innego zdziałać - plug, na test/do edycji . Radzę w tej kwestii się skontaktować z Karolem https://amxx.pl/topic/117903-furien-anti-camp-100-27082013/ https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=156560?p=156560 ten jest zdecydowanie do edycji, bo jego forma mi się nie podoba ale trudno znaleźć w sieci coś innego /* AMX Mod script * * AntiCamping Advanced * by Homicide, original code by SpaceDude * * This script is a modification to SpaceDude's anti-camping plugin. * I used Spacedude’s method for determine camping then added some nice features to the plugin. * * The main feature I added was the heartbeat method of discouraging camping. * * The features include the ability to set punishment, camping time, healthpunish, and toggle 'the campmeter'. * * Cvars: * anticamping 1-4 0=disables, 1=slap, 2=health reduction, 3=heartbeat | default: 1 (4) * anticamping_time n Sets the speed at which the camp meter increases | default: 20 (10) * anticamping_healthpunish n Sets the amount of health a player losses if anticamping is set to 1(slap) or 2(health reduction) | default: 1 * anticamping_meter 0/1 0=disable campmeter, 1=enable campmeter * * note: this plugin is best used without any other anti-camp plugins */ #include <amxmodx> #define SND_STOP (1<<5) new playercoord0[33][3] new playercoord1[33][3] new playercoord2[33][3] new playercoord3[33][3] new playercoord4[33][3] new campmeter[33] new bool:pausecounter[33] new bool:bombplanted new bool:de_map new camptolerancedefending = 180 new camptoleranceattacking = 200 public sqrt(num) { new div = num; new result = 1; while (div > result) { // end when div == result, or just below div = (div + result) / 2 // take mean value as new divisor result = num / div } return div; } public unpausecounter(parm[]) { new id = parm[0] pausecounter[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } public displaymeter(id) { if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) { if (campmeter[id] > 100) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 90) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 80){ set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 50 ) { set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else if (campmeter[id] > 20 ) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } else { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(id,"Campmeter: %i%",campmeter[id]) } } return PLUGIN_HANDLED } public checkcamping(){ if (get_cvar_num("anticamping") == 0){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } new players[32] new numberofplayers new variance[3] new average[3] new variancetotal new standarddeviation new id new team new i new j get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) { ++i } if (i >= numberofplayers){ set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } id = players[i] for (j = 0; j < 3; ++j) { playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j] playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j] playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j] playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j] } get_user_origin(id, playercoord0[id], 0) for (j = 0; j < 3; ++j) { average[j] = (playercoord0[id][j] + playercoord1[id][j] + playercoord2[id][j] + playercoord3[id][j] + playercoord4[id][j]) / 5 variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) + (playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) + (playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) + (playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) + (playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4) } variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2] standarddeviation=sqrt(variancetotal) team = get_user_team(id) if (!de_map){ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime") } else if (bombplanted){ if (team == 1) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] = 0 else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } else{ if (team==2) // Team 1 = Terro, Team 2 = CT campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") else campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime") } if (campmeter[id] < 80 ) { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM) } if (campmeter[id] < 0) { campmeter[id] = 0 } else if (campmeter[id]>100) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish")) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish")) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } campmeter[id] = 100 } else if (campmeter[id] > 90) { switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 5) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } else if (campmeter[id]>80){ switch(get_cvar_num("anticamping")) { case 1: { user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_health punish") / 10) } case 2: { set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10) } case 3: { emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } } displaymeter(id) } set_task(2.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } public damage_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new enemy = get_user_attacker(id) if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) { campmeter[id]=0 campmeter[enemy]=0 } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public new_round(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=false pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0 new parm[1] parm[0]=id set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1 ) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bartime_event(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { pausecounter[id]=true campmeter[id]=0 new Float:bar_time=float(read_data(1)+1) new parm[1] parm[0]=id set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public bomb_planted() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { bombplanted=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public got_bomb(id) { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { de_map=true return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public round_end() { if (get_cvar_num("anticamping") != 0) { new players[32] new numberofplayers new id new i get_players(players, numberofplayers, "a") for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) { id=players[i] pausecounter[id]=true return PLUGIN_CONTINUE } } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("player/heartbeat1.wav") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("AntiCamping Advanced","1.01","Homicide- original code by SpaceDude") register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0") register_event("BarTime","bartime_event","b") register_event("ResetHUD", "new_round", "b") register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL") register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_ rounddraw") register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4") register_cvar("anticamping","1",0) //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat register_cvar("anticamping_camptime","20",0) //Amount of time allowed to camp register_cvar("anticamping_healthpunish","10" ,0) //Amount of health taken due to punishment register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent set_task(1.0,"checkcamping",1) return PLUGIN_CONTINUE } Quatraa nie ma już, więc Weronika chcąc czy nie chcąc MUSISZ odpuścić kwestie tego typu czy mnie lubisz czy nie, bo w tym momencie... albo od dłuższego czasu robi się to śmieszne. Już wystarczająco pobawiłaś się sytuacją na serwerze, bo porobiły się przez ciebie pewnie ugrupowania na serwerze, których nie kontrolujesz i raczej starasz się nic z tym nie zrobić. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s t a r g i r l 3 949 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 55 minut temu, Miłosz napisał: Quatraa nie ma już, więc Weronika chcąc czy nie chcąc MUSISZ odpuścić kwestie tego typu czy mnie lubisz czy nie, bo w tym momencie... albo od dłuższego czasu robi się to śmieszne. Już wystarczająco pobawiłaś się sytuacją na serwerze, bo porobiły się przez ciebie pewnie ugrupowania na serwerze, których nie kontrolujesz i raczej starasz się nic z tym nie zrobić. Jeżeli masz już jakiś problem do mnie, pisz skargę albo do Karola że nic nie robię na serwerze, i przeze mnie są jakieś ugrupowania. Jeżeli chodzi o sprawę z kampieniem, załatwię to jak będę miała więcej czasu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Mi się wydaje że to ty masz problem do mnie, nie mam ochoty się tak bawić w skagi, to Karol przyjął Cie na stanowisko i raczej powinien kontrolować w jakimś stopniu twoje ruchy po sieci ;] Jeżeli tego nie robi jego sprawa, jego serwer. , ale ty z jego wyboru powinnaś trzymać jakikolwiek poziom i nie mieć w dupie graczy twojego serwera, tym sposobem zachowujesz się jak głupiutki dzieciak, a raczej tego głupiutkiego dzieciaka nie przyjmował pare mies wstecz na opiekuna, a kilka dni temu na admina TS3, więc ogarnij się! A idąc w kierunku propozycji, przeanalizuj (nie wiem czy masz dostęp do FTP, jak nie to do Karola) plugin na antycheat i wskażcie 'mądre' czasy banów, a niektóre z powodów powinny wylecieć bo za dużo tego się sypie @Miłosz Jeżeli coś jeszcze masz do powiedzenia, zapraszam na pw, chętnie z Tobą porozmawiam kogo niby mam w dupie z graczy na serwerze, serio Zaciekawiłeś mnie bardzo. Edytowane 14 Lutego 2018 przez Wercia. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreW_ 121 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Temat proponuje zeby byl otwarty (rekrutacja na opiekuna) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Discus 254 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Przede wszystkim z tego co wiem to odpowiedzi graczy nie powinny byc edytowane przez administracje. Jest to naruszenie praw gdyz kazdy moze administrator cos dopisac od siebie i robia sie problemy. A za w/w naruszenie sa paragrafy 😉 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox28081995 50 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Moze by dodac vipa na 2,3 mapy losowe dziennie cos takiego zaraz hejtty poleca xdd 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) 9 godzin temu, Fox28081995 napisał: Moze by dodac vipa na 2,3 mapy losowe dziennie cos takiego zaraz hejtty poleca xdd Nie wiem jak to mam zrozumieć, jeżeli chodzi o vipa testowego to za mojej kadencji dawałem chętnym osobom taką opcje, maksymalnie na godzinę. Chyba że coś na bazie tego pluginu co teraz jest na serwerze, to wydaje mi się że vip na 2/3 mapy byłby trudny do zrobienia bez dodatkowego pluginu, a ten o którym myśle zarządza dużą ilością komend i jego możliwości są spore, ale jest ciężki i na pewno serwer to odczuje. @Wercia. Serio ciekawi Cie to? Po tym jak skasowałaś mi post chciałem się dowiedzieć czemu, Kasia powiedziała że nie podałaś powodu ukrycia mojego postu! Ignorujesz sytuacje, mimo wszystko potem chciałem się dowiedzieć dlaczego, wszedłem na ts i czekałem na ciebie w twoim kanale, znowu ignorowałaś mnie. A teraz Cie ciekawi kogo z graczy masz w dupie? KŁAMIESZ W OCZY Szkoda że forum przeglądałaś byłaś z dala od kompa, przed tą sytuacją na forum (jakiś tydz/2 wstecz) to samo, zlewanie mnie na samym początku. Nie utrudniaj tego Edytowane 17 Lutego 2018 przez Miłosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi