Skocz do zawartości

Komendy


Mr.H3@D

Rekomendowane odpowiedzi

Masz tutaj komendy wybierz sobie coś :P 

 

changeteam - Zmiana drużyny
cl_allowdownload - Ustala czy można ściągać od ciebie pliki kiedy ty grasz
cl_observercrosshair - Włącza wyświetlanie celownika w trybie obserwatora
cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników
cl_showfps - Pokazuje FPSy
clear - Czyści konsolę
con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB)
crosshair - Pokazywanie celownika
drawradar - Pokazuje radar
exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg
exit/quit - Wyłącza grę
fakelag - Symuluje lagi.Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione
fastsprites - Zmienia jakość dymu z granatów
fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę
gl_picmip - Zmienia jakość tekstur w OpenGL
gl_playermip - Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL
gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy)
gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy)
hideconsole - Chowa konsolę
hideradar - Wyłancza radar
hisound - Zmienia jakość dźwięku
hud_centerid - Wyświetla imiona widzianych graczy na środku ekranu
hud_fastswitch - Szybkie przełączanie pomiędzy broniami
kick - Wykopanie gościa z gry np. kick pełna_nazwa_gościa
lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń
loadas8bit - Zmniejsza jakość dźwięku do 8 bitów
map - Załadowanie nowej mapy np. map cs_xxx
max_shells - Zmienia maksymalną ilość widocznych łusek
max_smokepuffs - Zmienia maksymalną ilość dymków od uderzeń kul
mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera
mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilości graczy
mp_buytime - Określa czas na kupno broni od rozpoczęcia rundy
mp_c4timer - Czas od podłożenia do wybuchu bomby
mp_chasecam - Używanie tylko trybu trzecioosobowego w trybie obserwatora
mp_decals - Maksymalna ilość wyświetlanych dziur po kulach
mp_fadetoblack - Ekran zaciemnia się kiedy gracz umiera
mp_flashlight - Zezwolenie na używanie latarki
mp_footsteps - Ustawia słyszenie kroków lub nie
mp_forcechasecam - Ogranicza tryb obserwatora tylko do własnej drużyny
mp_freezetime - Czas na początku rundy podczas którego można tylko kupować
mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu
mp_hostagepenalty - Maksymalna ilość zakładników jaką można zabić
mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników
mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi
mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomości do pliku tekstowego
mp_maxrounds - Maksymalna ilośc rund przed automatyczną zmianą mapy
mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy
mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry
vmp_timelimit - Zmienia czas gry
mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekają 1 runde po zabiciu swojego
mp_winlimit - Zmienia mapę na następną z mapcycle.txt po osiągnięciu tego limitu
playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.dem
r_drawviewmodel - Pokazywanie broni
reconnect/retry - Prubuje ponownie podłaczyć się do serwera
record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema
restart - Restartuje mapę
sensitivity - Czułość myszki
serverinfo - Pokazuje informacje o serwerze
snapshot - Robi screenshota
stop - Zatrzymuje nagrywanie dema
sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podczas gry
sv_gravity - Przyciąganie ziemskie
sv_restartround - Restartuje gre
writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg
 
Wydajność czyli jak najwiecej FPS, ale jakość grafiki mniejsza:
 
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 0
cl_shadows 0
cl_minmodels 1
cl_identiconmode 0
cl_particlefx 0
cl_weather 0
cl_corpsestay 1
 
gl_keeptjunctions 0
gl_clear 0
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 0
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 4
gl_picmip 3
gl_playermip 3
gl_max_size 128
 
r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 1
r_decals 1
 
violence_ablood 0
violence_hblood 0
violence_agibs 0
violence_hgibs 0
 
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1
 
fastsprites 2
d_spriteskip 2
 
ati_npatch 0
ati_subdiv 0
 
hpk_maxsize 1
max_wallpuffs 1
max_rubble 1
max_shells 1
max_smokepuffs 1
mp_decals 1
 
 
Jakość czyli jeśli posiadasz zajebisty sprzęt i chcesz się czieszyc jak najlepszą grafiką.
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 3
cl_corpsestay 900
 
gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 0
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512
 
r_detailtextures 1
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
r_decals 999
 
violence_ablood 1
violence_hblood 1
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
 
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 1
voice_dsound 1
 
fastsprites 0
d_spriteskip 0
 
ati_npatch 1
ati_subdiv 2
 
hpk_maxsize 5
max_wallpuffs 999
max_rubble 999
max_shells 999
max_smokepuffs 999
mp_decals 999
 
 
A to orginalne komendy, które są od początku:
Kod:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 0
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 1
cl_particlefx 1
cl_weather 1
cl_corpsestay 1
 
gl_keeptjunctions 0
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 0
gl_spriteblend 0
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 2
gl_picmip 1
gl_playermip 1
gl_max_size 256
 
r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 300
r_decals 300
 
violence_ablood 1
violence_hblood 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 0
 
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1
 
fastsprites 1
d_spriteskip 1
 
ati_npatch 0
ati_subdiv 1
 
hpk_maxsize 4
max_wallpuffs 300
max_rubble 300
max_shells 300
max_smokepuffs 300
mp_decals 300
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności