SuperFrankie 5 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 1. Nick: SuperFrankie2. Imię: Kacper3. Wiek: 154. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): Bardzo dobre/8/105. Mikrofon(Tak/Nie) Posiadam.6. Składka(Tak/Nie): Tak7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/SuperFrankie/193.33.177.166:27015/8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Dlatego, że jestem osobą aktywną, nie wchodzącą w niepotrzebne kłótnie między graczami. Nie przeklinam, nie narzekam, ani nie obrażam.9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): Owszem - STEAM_0:1:5382093710. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: Dwie godziny w dni powszednie, trzy do czterch godzin w weekendy.11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: Poniedziałek/Wtorek/Środa/Czwartek/Piątek/Sobota/Niedziela 11/13/14/16/17/20/21/22/2312. Staż w grze Counter Strike 1.6: W C.S.'a gram już od jakiś 4 lat. Na serwerze ZM gram jakieś pięć do sześciu miesięcy.13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków): Tak. Byłem już adminem, więc komendy znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre 459 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Tak godziny składka wiek @Edit Coś mi się chyba zbugowało i pisało 22 minuty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilonez 779 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Na zm grasz od kwietnia, a nie 5-6 miesięcy, chyba że pod innym nickiem. Jakie 22 minuty? Jest ponad 40 h. Jestem na tak, tym bardziej, że mało kiedy teraz są admini, a gracz wydaje się ogarnięty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...