Skocz do zawartości

Skarga na 3lu


MrTercio

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Zanim skomentujecie, proszę przeczytajcie wszystko.

 

Piszę skargę na 3lu nie z powodu, że mnie zbanował, bo bana dostałem słusznie, bo przeklnąłem, ale dlatego, że :

 

Po 1. Dyskryminuje

Po 2. Zachowuje się nieprofesjonalnie 

 

Kwestia braku profesjonalizmu :

 

Chciałem się go spytać za co dostałem bana ( mając na myśli, że uważam, iż niesłusznie dostałem ), tłumacząc, że zminimalizowałem grę na 10 sekund, aby odpisać na GG H@, bo rozmawialiśmy o provipie. Byłem afk tylko na te kilka sekund, żeby odpisać " tak " i dostałem bana na 3 godziny.

 

No i się go pytałem " za co " a on mi odpowiedział " za jajco synek, za jajco ;) " - dokładnie tak mi odpowiedział, to cytat

 

Może i zasłużyłem na tego bana za afk na 10 sekund, nie wiem, nie znam się, ale w jaki sposób on ze mną rozmawiał?  Co to ma być? To tylko urywek rozmowy.

 

Kiedy mu powiedziałem, że chyba mogę wiedzieć, za co dostałem bana, ten mi odpowiedział, że admin ma zawsze racje i nie musi się tłumaczyć i że go nie obchodzi to, że mi rozwalił nockę. Zaczął mnie ignorować. Wkurzyłem się i zacząłem przeklinać.

 

Kwestia dyskryminacji :

 

Nie czepiam się o to, że mnie zbanował, bo tym razem zasłużyłem na bana, bo przeklinałem, jednakże wkurzyło mnie coś innego... Nie byłem jedynym, co przeklinał, jego " adwokat " też zaczął przeklinać, jednakże tylko ja dostałem bana, jego " adwokat " nie dostał bana... Załączam filmik pokazujący, że oboje przeklinamy i SS z AMX, że tylko ja dostałem bana....

 

 

 

To nie jest pierwszy raz, jednakże pierwszy raz aż tak chamsko się zachowywał i pierwszy raz to nagrałem :)

 

FILMIK : ( polecam 720p wtedy widac co pisze ) 

SS załączam

 

 

Zrobicie coś z nim, żeby się ogarnął?

 

 

Mój nick Tercio

Jego nick 3lu

 

 

post-11522-0-54823500-1406153000_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze synek :) brak wzoru.