Skocz do zawartości

Dymy.


irestaff

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam pytanie do adminow ,dlaczego na serverze ffa smoki maja wieksza grawitacje i czy nie lepiej by bylo to ustawic tak jak jest normalnie?

 

a druga sprawa to przenikanie przez postaci. Tez by to mozna bylo zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przenikanie według mnie jest bardzo przydatne. Po pierwsze nie ma opcji na przeszkadzanie innemu graczowi nawet podczas wejścia mu pod celownik. Po drugie wyklucza opcje zabaw w podsadzanie w miejsca niedostępne.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłbym za usunięciem przenikania, to pasuje bardziej do "4Fun-owego" serweru.

 

@up

Mi np. przeszkadza jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg. Praktycznie codziennie jak rzucam granat ktoś w tej samej chwili we mnie wejdzie i granat odbija się od jego głowy.. Jak ktoś przejdzie przed tobą to widać przez granaty dymne, co jest takim oszustwem. I co jest złego w podsadzaniu?

 

Skoro jesteśmy już tak przy usuwaniu, to ja bym usunął możliwość podpowiadania po śmierci. To jest trochę lamerskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób podpowiadanie po śmierci może być "lamerskie"? Przecież to FFA, więc mogą być jakieś elementy gry drużynowej. Nie wyobrażam sobie usunięcia tego pluginu.

 

Zastanówmy się:

 

25osób na serwerze, 12 w jednej drużynie.

Starasz się szybko przejść na b przez trupa na mapie dd2. Co się dzieje bez przenikania? Zostajesz blokowany na respie ponieważ przy tej ilości graczy na serwerze jest po prostu ciasno. W górnym trupie to samo, chcesz wejść z innymi osobami na B ? Pewnie minimum 2 razy zostaniesz zablokowany przez inne osoby.

Grałem na serwerze Only De_Dust2 i bez przenikania na prawdę bardzo ciężko się gra, szczególnie z osobami, które nie wiedzą co mają robić i tylko blokują w różnego rodzaju przejściach.

Wielki plus dla przenikania.

 

Oczywiście minusem jest widzenie przez smoka jeżeli spojrzymy przez inną osobę, ale szczerze powiedziawszy.. jak bardzo nam się to przydaje w trakcie gry?

Minus dla przenikania.

 

Zostawanie granatów lub ich dziwne zachowanie przy kontakcie z innym graczem: Przy dużej ilości osób, również miałbyś problemy z jego rzuceniem..

-\+ dla przenikania.

 

Według mnie przenikanie powinno zostać.

 

Jak to "smoki maja wieksza grawitacje"? To znaczy, że lecą krócej i bliżej ziemi?

 

 

PS: Zajęliśmy się propozycją dotyczącą przenikania, a nie zauważyliśmy pytania :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawanie granatów lub ich dziwne zachowanie przy kontakcie z innym graczem: Przy dużej ilości osób, również miałbyś problemy z jego rzuceniem..

-\+ dla przenikania.

 

 

Sory, ale według mnie bzdura. Jak ktoś przeze mnie nie przeniknie w momencie rzucania nie ma opcji aby się od niego odbiło, chyba, że się nie umie rzucać granatem i rzucasz w plecy kumpla. Gdyby nie było przenikania granat odbiłby się jedynie gdyby ktoś mnie wyprzedził i zasłonił, co byłoby bardzo bardzo trudne do zrobienia.

 

Przy dużej ilości osób

 

 

32 sloty to jest dużo, a nie 25

 

jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg

 

Minus dla przenikania

o tym zapomniałeś wspomnieć

 

 

btw.

Wzajemne blokowanie się - i dobrze. Drużyna, która grać potrafi i się nie będzie blokować wygra. Tak to już jest, że lepsi wygrywają.

 

Z resztą nie ma co dalej gdybać, bo i tak tego przenikania nie usuniecie. Skoro tak bardzo wam przeszkadzają inni gracze, może od razu dodajmy takie coś, że fleshe sojuszników na nas nie działają - przecież to jest ten sam poziom co z blokowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 sloty to jest dużo, a nie 25 - DD2 nie zawsze jest zapełniony po brzegi, tylko najczęściej jest 25-26 osób, co można już porównać do FFA.

jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg - a bez przenikania jak ktoś Ci wejdzie pod celownik, to co się dzieje?...
 

Wzajemne blokowanie się - i dobrze. Drużyna, która grać potrafi i się nie będzie blokować wygra. Tak to już jest, że lepsi wygrywają. - Może zapomniałeś, że jest to FFA (Free For All) a nie TP (TeamPlay).

Z resztą nie ma co dalej gdybać, bo i tak tego przenikania nie usuniecie. Skoro tak bardzo wam przeszkadzają inni gracze, może od razu dodajmy takie coś, że fleshe sojuszników na nas nie działają - przecież to jest ten sam poziom co z blokowaniem.

Eudus, może uwzględnisz w swoich wypowiedziach również innych graczy, a nie tylko siebie?

Oczywiście można wprowadzić: same mapy esl, friendlyfire oraz zmniejszenie ilości slotów, tylko pytanie - ile osób wtedy na taki serwer wbije by sobie na spokojnie bez nerwów pograć?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności