irestaff 0 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam mam pytanie do adminow ,dlaczego na serverze ffa smoki maja wieksza grawitacje i czy nie lepiej by bylo to ustawic tak jak jest normalnie? a druga sprawa to przenikanie przez postaci. Tez by to mozna bylo zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guli Wer 17 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Przenikanie według mnie jest bardzo przydatne. Po pierwsze nie ma opcji na przeszkadzanie innemu graczowi nawet podczas wejścia mu pod celownik. Po drugie wyklucza opcje zabaw w podsadzanie w miejsca niedostępne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eudus 10 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Ja też byłbym za usunięciem przenikania, to pasuje bardziej do "4Fun-owego" serweru. @up Mi np. przeszkadza jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg. Praktycznie codziennie jak rzucam granat ktoś w tej samej chwili we mnie wejdzie i granat odbija się od jego głowy.. Jak ktoś przejdzie przed tobą to widać przez granaty dymne, co jest takim oszustwem. I co jest złego w podsadzaniu? Skoro jesteśmy już tak przy usuwaniu, to ja bym usunął możliwość podpowiadania po śmierci. To jest trochę lamerskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szoguun 1 568 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Piszemy to w propozycjach dotyczących serwera nigdzie więcej http://forum.cs-classic.pl/topic/7878-propozycje-odno%C5%9Bnie-serwera/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczekkkkkkkkkk 1 807 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Przenikanie nie zostanie usunięte. Podpowiadanie jest lamerskie? Nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 W jaki sposób podpowiadanie po śmierci może być "lamerskie"? Przecież to FFA, więc mogą być jakieś elementy gry drużynowej. Nie wyobrażam sobie usunięcia tego pluginu. Zastanówmy się: 25osób na serwerze, 12 w jednej drużynie. Starasz się szybko przejść na b przez trupa na mapie dd2. Co się dzieje bez przenikania? Zostajesz blokowany na respie ponieważ przy tej ilości graczy na serwerze jest po prostu ciasno. W górnym trupie to samo, chcesz wejść z innymi osobami na B ? Pewnie minimum 2 razy zostaniesz zablokowany przez inne osoby. Grałem na serwerze Only De_Dust2 i bez przenikania na prawdę bardzo ciężko się gra, szczególnie z osobami, które nie wiedzą co mają robić i tylko blokują w różnego rodzaju przejściach. Wielki plus dla przenikania. Oczywiście minusem jest widzenie przez smoka jeżeli spojrzymy przez inną osobę, ale szczerze powiedziawszy.. jak bardzo nam się to przydaje w trakcie gry? Minus dla przenikania. Zostawanie granatów lub ich dziwne zachowanie przy kontakcie z innym graczem: Przy dużej ilości osób, również miałbyś problemy z jego rzuceniem.. -\+ dla przenikania. Według mnie przenikanie powinno zostać. Jak to "smoki maja wieksza grawitacje"? To znaczy, że lecą krócej i bliżej ziemi? PS: Zajęliśmy się propozycją dotyczącą przenikania, a nie zauważyliśmy pytania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Free 10 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Grzechu co ty tam gadasz mi przenikanie nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajmi1 105 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Shadow z grawitacją chodzi o to że szybciej spadają na ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eudus 10 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Zostawanie granatów lub ich dziwne zachowanie przy kontakcie z innym graczem: Przy dużej ilości osób, również miałbyś problemy z jego rzuceniem.. -\+ dla przenikania. Sory, ale według mnie bzdura. Jak ktoś przeze mnie nie przeniknie w momencie rzucania nie ma opcji aby się od niego odbiło, chyba, że się nie umie rzucać granatem i rzucasz w plecy kumpla. Gdyby nie było przenikania granat odbiłby się jedynie gdyby ktoś mnie wyprzedził i zasłonił, co byłoby bardzo bardzo trudne do zrobienia. Przy dużej ilości osób 32 sloty to jest dużo, a nie 25 jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg Minus dla przenikania o tym zapomniałeś wspomnieć btw. Wzajemne blokowanie się - i dobrze. Drużyna, która grać potrafi i się nie będzie blokować wygra. Tak to już jest, że lepsi wygrywają. Z resztą nie ma co dalej gdybać, bo i tak tego przenikania nie usuniecie. Skoro tak bardzo wam przeszkadzają inni gracze, może od razu dodajmy takie coś, że fleshe sojuszników na nas nie działają - przecież to jest ten sam poziom co z blokowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irestaff 0 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Ale smoki by się przydalo naprawic/zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 32 sloty to jest dużo, a nie 25 - DD2 nie zawsze jest zapełniony po brzegi, tylko najczęściej jest 25-26 osób, co można już porównać do FFA. jak ktoś mi wejdzie pod celownik, dodatkowo zadajemy mniej dmg - a bez przenikania jak ktoś Ci wejdzie pod celownik, to co się dzieje?... Wzajemne blokowanie się - i dobrze. Drużyna, która grać potrafi i się nie będzie blokować wygra. Tak to już jest, że lepsi wygrywają. - Może zapomniałeś, że jest to FFA (Free For All) a nie TP (TeamPlay). Z resztą nie ma co dalej gdybać, bo i tak tego przenikania nie usuniecie. Skoro tak bardzo wam przeszkadzają inni gracze, może od razu dodajmy takie coś, że fleshe sojuszników na nas nie działają - przecież to jest ten sam poziom co z blokowaniem. Eudus, może uwzględnisz w swoich wypowiedziach również innych graczy, a nie tylko siebie? Oczywiście można wprowadzić: same mapy esl, friendlyfire oraz zmniejszenie ilości slotów, tylko pytanie - ile osób wtedy na taki serwer wbije by sobie na spokojnie bez nerwów pograć? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian? NL/PL 1 043 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Przenikanie zostaje. A granaty spróbuję naprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi