lubelak 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Sory niewiem gdzie to napisa wiec napisze tutaj Kupiłem VIP'A w sklepiku na 30 dni lecz przyszła mi odpowiedz taka : Błedna wiadomoś. Sprawdz pierwsze słowo i numer na jaki wysyłasz. Sprubuj jeszcze raz . Ok ale zabrało mi 11 zl z konta a nie dostałem kodu i jeszcze mam wysłac raz wiadomośc ..... ? Jakieś wyjasnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Takie że wpisałeś zła treść smsa dlatego nie dostałeś kodu? [email protected] -> złoż reklamacje pod tym adresem to czy dostaniesz kod czy nie zależy od usługodawcy = cashbill'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian? NL/PL 1 043 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Jaka tresc wpisales pod jaki numer? Jesli popelniles blad przy wpisywaniu, to nie wina cs-classic. Mamy 20 vipow I nikt nie mial problemow. Nie rozumiem jak mam to załatwić. Moze jakos Rybak bedzie mogl to zrobic. Ja Ci Vipa nie dodam bo nie moge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian? NL/PL 1 043 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Vip sie pojawil w sklepiku Close Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi