ajmi1 105 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 1. Nick: ajmi 2. Imię: Dawid 3. Wiek: 17 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 7/10 5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Nie 7. Link do swojego GT**: 1 - http://www.gametracker.com/player/ajmi/31.186.82.184:27691/ 2 - http://www.gametracker.com/player/Podpaska%20morderca/31.186.82.184:27691/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Nazywam się Dawid, z zawodu jestem HLTV na FFA, wydaje mi się że jestem ogarniętą osobą która zna się na rzeczy. Miałem już admina i uważam że dawałem sobie rade a było wiele sytuacji kiedy byłem sam i był spam na u@ / steam. Chcę zostac adminem ponieważ znam się na cziterach, często zgłaszam że na serwerze biega jakiś odpał a nie mogę sam dac bana. 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: STEAM_0:1:1209201 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 2-4 h 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): W dni robocze 8-12 i 17-22 w weekendy to tak jak teraz w wakacje w każdych godzinach po trochu. 12. Staż w grze counter strike 1.6. 10-9 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ): Tak 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N4talijAA 2 695 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Ohh, tyle czekałam na takie podanko. TAG, -wiek -super wykrywacz czitow -aktywnosc na forum -aktywnosc na serwerze -kulturka pelna parą -jest super -sympatyczny -amx -steam -mikro -szanowany i lubiany na serwerze Nie patrzecie, ze miał "porachunki", jak narazie wina nie została mu udownodniona, wiec jak najabardziej na TAK. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...