Skocz do zawartości

[Poradnik] ZombieMod - dla początkujących


Ilonez

Rekomendowane odpowiedzi

W tym poradniku, w poszczególnych akapitach zajmę się informacjami ogólnymi, klasami, menu, misjami na serwerze 

#4 [ZombieExpMod 4.3]Cs-Classic.pl[MISJE]

 

 

 

 

 

 

1. Rzeczą podstawową jest to, że na serwerze aby zdobyć kolejne, lepsze bronie, należy expić i wbijać levele. W jaki sposób? Jako zombie należy zarażać humanów, a jako human zabijać zombie. Oczywiście z każdym levelem robi się coraz trudniej i trzeba na niego zapracować. Maksymalny lv to 24. Liczba expa oraz level pokazane są w lewym górnym rogu, dla przykładu:

 

 

 

bf0p7y.jpg

 

 

 

 

 

 

 

2. Tak prezentują się bronie na dany poziom:

 

I pierwsza broń

1. Glock 18C (Poziom 0)

2. USP 45 ACP Tactical (Poziom 1)

3. P228 Compact (Poziom 2)

4. FiveseveN (Poziom 3)

5. Desert Eagle. 50 AE (Poziom 4)

6. Dual Elite Berettas (Poziom 5)

 

II broń (1 strona)

1. Schmidt TMP (Poziom 6)

2. Ingram MAC-10 (Poziom 7)

3. UMP 45 (Poziom 8)

4. ES P90 (Poziom 9)

5. MP5 Navy (Poziom 10)

6. Scout (Poziom 11)

7. AWP Magnum Sniper (Poziom 12)

 

(2 strona)

1. IMI Galil (Poziom 13)

2. Famas (Poziom 14)

3. M3 Super 90 (Poziom 15)

4. Steyr AUG A1 (Poziom 16)

5. M4A1 Carabine (Poziom 17)

6. AK-47 (Poziom 18)

7. M249 Para Machinegun (Poziom 19)

 

(3 strona)

1. SG-552 Commando (Poziom 20)

2. SG-550 Auto-Sniper (Poziom 21)

3. XM1014 M4 (Poziom 22)

4. G3SG1 Auto-Sniper (Poziom 23)

 

 

3. Menu otwieramy za pomocą klawisza "m". Rzeczy do kupienia za AP znajdują się  w tym menu pod numerem 2. Teraz czym są AP? Można powiedzieć, że walutą za która w dość prosty sposób możemy ułatwić sobie grę. Zdobywamy je albo za zabicia albo za określoną liczbę zadanych obrażeń z broni. Na start każdej mapy dostajemy 10 AP.

 

Otwarcie sklepu:

 

vra62f.jpg

 

 

pgt4co.jpg

 

 

Teraz omówię poszczególne rzeczy do kupienia na obrazku powyżej:

1) NightVision - pozwala na lepszą widoczność podczas jednej rundy.

 

Efekt przed:

9tblxk.jpg

 

Efekt po:

s1e85h.jpg

 

2) Napalm Nade - kupujemy granat zapalający

3) Frost nade - kupujemy granat zamrażający

4) Flare - kupujemy granat, który oświetla część terenu

5) Anti-Infection Armor - max możemy go mieć 400, aby zombie nas zaraziło, musi zniszczyć nam cały armor (wyjątek stanowi paka, która zaraża natychmiastowo mimo armoru)

6) LaserMines - można to kupić również za pomocą wpisania na czacie "/lm"

Bindy potrzebne dla lm:

-założenie: bind p +"setlaser"

-zdjęcie: bind o +"dellaser"

 

Poniżej przedstawię sposób prawidłowego kładzenia lasera na środku, bo wiele osób ma z tym problem:

Najpierw zaczynamy ładować laser na podłożu: 

axlbyj.jpg

 

Teraz kierujemy celownik tam gdzie chcemy aby był umiejscowiony laser:

mkars9.jpg

 

Czekamy aż całkiem się naładuje i gotowe:

albtrh.jpg

 

7) Bazooka - zadaje około 800 obrażeń:

 

785jvg.jpg

 

Druga strona menu sklepu:

 

0vskjq.jpg

 

1) Pipe Bomb - po rzuceniu przyciąga zombie i zadaje około 2000 obrażeń:

 

bfci48.jpg

 

2) Unlimited Clip - daje nieskończoność ammo bez przeładowania na jedną rundę

3) No Recoil - brak odrzutu broni na jedną rundę

4) Multijump - daje jednorazowe użycie podwójnego skoku

 

4. Serwer oferuje wybór klasy zombie. Poniżej przedstawię opis każdej z nich:

 

mf3xtn.jpg

 

1) Classic Zombie - posiada 3800 hp oraz zwykłą prędkość

2) Raptor Zombie (najczęściej wybierany) - posiada 3000 hp oraz większą prędkość

3) Poison Zombie - posiada 3000 hp oraz skacze wyżej

4) Big Zombie - posiada 5000 hp, ale jego zmniejszona prędkość jest dużą wadą

5) Leech Zombie - posiada 3000 hp oraz dostaje 300 hp za każdą infekcje 

 

5. Sklep dla zombie:

 

u7m90d.jpg

 

1) T-Virus Antidote - z zombie stajemy się humanami

2) Zombie Madnees - daje nam całkowitą ochronę na kilka sekund i zmienia ekran na czerwony:

 

sfztyi.jpg

 

 

3) Infection Bomb - bomba, która zaraża w określonym obszarze wszystkie osoby, które się tam znajdują (pierwszy zombie dostaje tą bombę na starcie):

eps62x.jpg

 

4) Mental Shield - bardzo niedoceniania rzecz (pewnie dlatego, że większość nie wie do czego służy), daję ochronę przed Pipe Bombami, to znaczy nie przyciąga nas jako zombie

5) Knife Blink - po kupieniu i użyciu prawym lub lewym przyciskiem myszy na humana przyciąga nas do niego

6) 1000 HP - daje nam dodatkowo 1000 hp więcej

 

 

6. Paczuszki

 

mu89ya.jpg

 

Wylatują po zabiciu zombie. Mogą je zebrać zarówno humani jak i zombie. Można w nich dostać między innymi:

- antidotum

- aure (jasną poświatę wokół postaci)

- noktowizor

- 1000 hp więcej dla zombie, dla humana 25

- 1000 hp mniej dla zombie, dla humana 25

- większą grawitacje

- T-virus - zamianę w zombie

- więcej AP

 

 

 

 

 

W tym temacie znajduje się dokładny opis trybów granatów: http://forum.cs-classic.pl/topic/19683-poradnik-tryby-granat%C3%B3w-na-zombiemodzie/

 

 Mam nadzieję, że chociaż części osób ten poradnik pomógł i się przydał, bo był dosyć czasochłonny :turtle: ;).

  • Like 21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny poradnik lajk poleciał , ale małe sprostowanie w paczce dla zombie można otrzymać 1k hp lub -500 hp (a nie 1k:P , wiem przyczepny jestem xD) i dla humana 50 hp a nie 25 hp ^^w paczce można otrzymać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności