szoguun 1 568 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 AWP i Poolday nie dawać ale na innych tak bo to dwie mapy gdzie raczej rash to rzecz powszechna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcio 167 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 awp indie moim zdaniem trzebac objąc!to ma byc zabijanie na dystans a nie z 5 metrow:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaveli. 2 153 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ale często zdarza się że zostaje np. 2x1 czy 1x1 i zanim się znajdą minie tydzień. Moim zdaniem niech rashują ile chcą. I tak głównie ci co rashują padają pierwsi :x @rewoX* też na początku nie mogłem oczu oderwać ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Awp_india i pool_day bez linii raszu... Jak ktos dobry snajper to i z bliska ubije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiToL 580 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Tak jak up, india i pool niech zostanie z raszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n0pe 11 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jeśli znajdę troszkę więcej wolnego czasu to edytuję kod pluginu 'mala mapa' aby na mniejszych mapach działało rtv. Oczywiście kod będzie ogólnodostępny. Przydałoby się zablokować lub usunąć napis na spawnie informujący o długości trwania osłonki, bądź przesunąć go trochę niżej. Na małych mapach napis zasłania celownik i pomimo tego że jest w tym czasie włączony godmode to strasznie utrudnia to grę. Jeśli chodzi o granice rashu to ja wgrałbym jest wyłącznie na mapy aim_map_usp oraz aim_map. Na reszcie nie jest to w ogóle potrzebne, bądź jest banalne do obejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jeśli znajdę troszkę więcej wolnego czasu to edytuję kod pluginu 'mala mapa' aby na mniejszych mapach działało rtv. Oczywiście kod będzie ogólnodostępny. Przydałoby się zablokować lub usunąć napis na spawnie informujący o długości trwania osłonki, bądź przesunąć go trochę niżej. Na małych mapach napis zasłania celownik i pomimo tego że jest w tym czasie włączony godmode to strasznie utrudnia to grę. Jeśli chodzi o granice rashu to ja wgrałbym jest wyłącznie na mapy aim_map_usp oraz aim_map. Na reszcie nie jest to w ogóle potrzebne, bądź jest banalne do obejścia. Jeżeli uda Ci się zmodyfikować w taki sposób, jaki ja miałem zamiar, będę, choć pewnie nie tylko ja.. bardzo Ci wdzięczny. Co do napisu, nie wiem czy byłeś dzisiaj na serwerze, ale około godziny 12:00 zmodyfikowałem go, by napis nie był w ogóle wyświetlany. Osłona trwa 3sekundy. Przytrzymam się zdania większości zdań administracji. Mapy, które będą objęte pluginem: aim_map fy_snow aim_map_usp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luffy 103 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Dobra czas na m oje zdanie. Linie raszuh ma być wszędzie oproócz fy_snow i awp_indii. Shadow jest dobrym tymczasowym opiekunem i usznaujcie to. Young wil and & free 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Na fy_pool_day tez nie powinno być linii raszu. Moze by tak przedłużyć czas mapy do 20 min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luffy 103 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 za rewoxem nakoniec świata pójdę, na tak jestem zaws\ze. Wejdź na steam btw. fajna sygna, laska mi sie podoba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Na fy_pool_day tez nie powinno być linii raszu. Moze by tak przedłużyć czas mapy do 20 min? Linia rush'u będzie tylko na trzech mapach, które wypisałem w poprzednim poście. Według mnie obecny czas map jest w sam raz. Czekam na inne opinie. za rewoxem nakoniec świata pójdę, na tak jestem zaws\ze. Wejdź na steam btw. fajna sygna, laska mi sie podoba Nie spamuj.... pisz tego typu rzeczy na PW jeżeli nie masz żadnej propozycji dotyczącej serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zauważyłem, że gdy wczoraj zmieniłem mapę aim_map_usp na de_dust2 mapcycle nie przeskoczył tylko dd2 było 2 razy. @S}{aDoW Luffy to moja największa fanka dlatego offropuje xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zauważyłem, że gdy wczoraj zmieniłem mapę aim_map_usp na de_dust2 mapcycle nie przeskoczył tylko dd2 było 2 razy. @S}{aDoW Luffy to moja największa fanka dlatego offropuje xD Możliwe, że ustawiłeś aim_map_usp zamiast mapy de_train po której następuje jeszcze raz de_dust2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venix 16 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Te linie rashu sie bardzo przydaja ; ) bo z respa jak maja odrazu zabijac to bez sensu grac Na aim_map i aim_map_usp najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolar91 44 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Daloby rade zmienic zeby nie wpisywac calosci /resetscore tylko /rs ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 To tylko zaśmiecanie serwera pluginami a można zbindować sobie /resetscore na jakiś klawisz. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Daloby rade zmienic zeby nie wpisywac calosci /resetscore tylko /rs ... To tylko zaśmiecanie serwera pluginami a można zbindować sobie /resetscore na jakiś klawisz. Nie było potrzeby wgrywania oddzielnego pluginu. Udało mi się go zmodyfikować, by wszystkie formy do resetowania statystyk, czyli: /rs /resetscore /restartscore były dostępne na serwerze. / Dodane. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcio 167 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Można byłoby zrobic informajce"Pamiętaj,masz 5 sekund na danie infa swojemu teamowi".jak nie raz widze ze kurde gracze padają jak muchy i 0 ifna a to mnie szlak trafia,albo po prostu nie wiedzą ze jest info po smierci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaRRanT 4 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Proponuje aby dodac takie cos ze jak skanujemy widac zadawany dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczekkkkkkkkkk 1 807 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Nie będzie dmg ze skanowania. Trudniej nam wyłapać później czita. Było kiedyś na serwerze, ale zostało usunięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Można byłoby zrobic informajce"Pamiętaj,masz 5 sekund na danie infa swojemu teamowi".jak nie raz widze ze kurde gracze padają jak muchy i 0 ifna a to mnie szlak trafia,albo po prostu nie wiedzą ze jest info po smierci:) Rozumiem, że Wy to robicie specjalnie, prawda? Bym miał więcej do roboty ? Jest to serwer FFA, nie TeamPlay. Nikt nie ma obowiązku dawania informacji po śmierci. Z resztą.. te osoby, które będą chciały to zrobić i tak napiszą lub powiedzą, gdzie zostali zabici. Proponuje aby dodac takie cos ze jak skanujemy widac zadawany dmg Nie będzie dmg ze skanowania. Trudniej nam wyłapać później czita. Było kiedyś na serwerze, ale zostało usunięte. Tak jak napisał Polaczek. Dla mnie to również odpada. Spróbuj nasłuchiwać przeciwników czy otrzymują skany, a nie iść na łatwiznę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Jak wiecie, nastał wrzesień i nawet w weekendy nie wiele osób ma czas by grać do 2:00 na FFA. Zauważyłem, że od godziny ~ 1:00 do 9:00 bywa już maksymalnie 10 osób na serwerze i za każdym razem jeżeli nie ma Administratora muszą wpisywać komendę "mała mapa". Znalazłem ciekawy plugin, który pozwoli dodać "Cykl Map Nocnych", dzięki któremu w pewnym przedziale godzin będą grane tylko małe mapy. Oczywiście w takiej sytuacji proponowałbym również wgranie innych, ciekawszych małych mapek typu fy/aim/awp. Dajcie znać co myślicie o tym pomyśle. Jeżeli odbierzecie to pozytywnie (myślę by stworzyć później nowy temat / ankietę z propozycjami dotyczącymi małych map), spróbuję go wgrać na serwer. Wszystko zależy od tego czy faktycznie uda mi się go zmodyfikować w taki sposób, jaki mam zamiar. Zmiany od 7.09. Mapa: de_mirage_32 nazywa się: de_mirage (do Damiana: pliki de_mirage zostały usunięte, a wszystkie de_mirage_32 zostały nazwane de_mirage, ze względów estetycznych. Mapa: cs_italy została usunięta z wyboru konsoli amx (nie należy już ona do cyklu. Do Damiana: Plików .bsp / ztmp nie ruszałem) Mapa: De_mirage została dodana do wyboru w konsoli amx (wcześniej jej nie było. Do Damiana: Dopisałem nazwę mapy w plikiu .ini) *Kolejność map w konsoli amx została ustalona tak, jak jest w mapcycle (Do Damiana: Zmieniłem kolejność w pliku .ini) *Jeżeli Administrator będzie chciał zmienić mapę z dużej na inną, również typu de_, proszę by sprawdził jaka będzie kolejna po następnej, tzn: W przypadku zmiany z de_dust2 proszę nie zmieniać na de_nuke, ponieważ będzie trwać wtedy dwie mapy. Dla jasności: De_Dust2 | Przy zmianie, zastępujemy kolejną mapę, w tym przypadku de_mirage. Po mirage jest nuke, dlatego też jeżeli zmienimy mirage na nuke, de_nuke wystąpi dwa razy. De_Mirage De_Nuke De_Westwood De_Tuscan De_Inferno De_Train Edytowane 7 Września 2014 przez Damian? NL/PL Widze ze szybko ogarniasz temat :) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fudro17 3 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Skoro był konkurs na najlepszego admina FFA może zrobić również konkurs na admina najgorszego. Fajnie było by gdyby na serwerze wyskakiwał komunikat o takim adminie. Pozdrawiam :act-up: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolar91 44 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Skoro był konkurs na najlepszego admina FFA może zrobić również konkurs na admina najgorszego. Fajnie było by gdyby na serwerze wyskakiwał komunikat o takim adminie. Pozdrawiam :act-up: jaja chyba sobie robisz , dla mnie ogarnieta jest ekipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaRRanT 4 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Nie będzie dmg ze skanowania. Trudniej nam wyłapać później czita. Było kiedyś na serwerze, ale zostało usunięte. No to lipa bo takie cos zajebiste np na Only dd2 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi