Zostań Moją Kortney 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) 1. Serwer: FFA , global Offensive2. Nick: Zostań Moją Kortney lub O RANY RANY SŁEG POSYPANY3. Imię: Damian4. Wiek: 195. Znajomość sm(0/10): mialem admina w 1.6 wiele razy takze wiem ocb w tym calym zamieszaniu, wiec komendy to ogarne szybciutko na razie to 3/10 Nie mialem admina w globalu, ale chcialbym zaczac adminowac walsnei tutaj, gdyz spoko jest tu klimat 6. Ilość czasu na forum: podobno nie jest az tak wazne ale obiecuje ze poprawi sie 7. Mikrofon: Mam 8. Opisać siebie: Jak juz wspomnialem mam na imię Damian, ogolnei na codzien zajmuje sie muzyka, gram na klawiszach + produkuje bity w fl studio w csa gram juz łooooooo od 7/8 lat ? jakos tak zaczynalem grac w 1.5 na kafejce internetowej z ziomeczkami.9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Gdyz nie mialem jeszcze admina w globalu a chcialbym zasmakowac owoca z tego drzewa bang bang oraz jakos wpisac sie w historie tej sieci jako admin, dobry admin ktory dba o graczy ktorzy sa na rowni z nim jezeli chodzi o wolnosc chce rowneiz aby postrzegano mnie jako wyslannika sprawiedliwosci spolecznej ;D10. Kontakt: steam play4me12311. Steam ID: podam pozniej jak cos12. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy: wysylam ich do poradni psychologiczno-pedagogicznej zajmujacej sie narkomania wsrod mlodziezy, a tak serio to robie ssy ( nie znam sie na globalu wiec nie wiem jeszcze jak dziala ten caly system) i banuje permanentnie -Gdy ktoś nadużywa micro: upominam, mutuje (o ile jest taka komenda dla admina ) lub banuje na 30 minut ( nie stosuje kicka bo to gowno daje szczerze mowiac, tylko jeszcze bardziej prowokuje ) -Nadużywa Kultury na serwerze: wtedy takiego incydenta zdzielam upomnieniem a nastepnie banem na 30 minut ( nie stosuje kicka bo to gowno daje szczerze mowiac, tylko jeszcze bardziej prowokuje ) Jezeli bedziecie sie wahac co do moich umiejetnosci jestem otwarty na jakis kurs z obslugi admina na serwerze w glob