Skocz do zawartości

Jak odzyskać steam


Vetell

Rekomendowane odpowiedzi

Co będzie potrzebne?

 

CD-key, a najlepiej oryginalna karta. Jeśli nie posiadamy - CZYTELNIE przepisać DRUKOWANYMI literami na zwykła kartę papieru.

Konto na oficjalnej stronie supportu valve -> https://support.steampowered.com/

Chociażby minimum cierpliwości - bo od tego zależy, czy odzyskacie swoje utracone konto

 

 

 

 

Tak więc zaczynamy!

 

 

1. Założenie konta na stronie supportu

 

Wchodzimy na stronę https://support.steampowered.com/ , jeśli chcemy, to na samym dole strony zmieniamy język na polski(polish). Poradnik będzie opisany na podstawie języka polskiego, więc polecam jego zmianę:

 

 

 

Aby założyć konto klikamy na samej górze na Utwórz konto:

 

 

 

Po czym wyskakuje takie okno:

 

 

 

uzupełniamy je prawdziwymi danymi, nie zaznaczamy pola "Czy jesteś właścicielem kafejki internetowej?", klikamy na

 

 

 

Po rejestracji wyskakuje takie okno:

 

 

 

Czyli dalsze procedury wypełniacie sami - są to standardowe procedury typu "Zarejestruj się i aktywuj konto przez link który wysłaliśmy na maila, aby móc korzystać z serwisu".

 

 

2. Odzyskanie konta

 

Logując się na poprzednio zarejestrowanym loginie i podanym haśle po czym wchodzimy na stronę główną i klikamy na duży napis STEAM.

 

 

 

I klikamy po prawej strony na taki obrazek:

 

 

 

I wypełniamy formularz następująco:

 

1) Product - Counter Strike lub jakakolwiek inna gra znajdująca się na koncie lub której posiadamy CD-Keya.

2) Kategoria - Account Questions -> Hijacked or stolen account

3) Dodatkowe informacje - te informacje nie są obowiązkowe lecz żeby obejść się bez komplikacji i zbędnych pytań zalecane jest uzupełnienie tych pól, tak więc:

Steam Account Login Name - nazwa naszego konta, login, dane nazwy konta, przez które się logujemy do aplikacji (do steama).

CD Key - CD-Key z karteczki, maila czy jakiejkolwiek innej formy zakupu.

Operating System - W sumie nie wiem po co jest ta opcja, no ale wybieramy swój system operacyjny z listy.

 

 

3. Dodanie załącznika jako dowodu (uwierzytelnienie własności konta)

 

Gdy już wypełniliśmy nasze dane, nasz ticket powinien już wyglądać mniej więcej taK:

 

 

 

Na zdjęciu zaznaczyłem, w jaki sposób dodajemy załącznik, lecz najpierw opiszę, co ma się w nim znajdować.

Posiadając oryginalny klucz wraz z pudełkiem robimy zdjęcie całej karteczki, ale tak, żeby wyraźnie był widoczny cd-key. Jeśli mamy zbyt słaby aparat (o uchowaj nas panie) to robimy zdjęcie samego cd-keya. Plik(w tym przypadku zdjęcie) musi być w jednym z podanych niżej formatów, a waga nie może przekroczyć 10mb:

 

 

*.jpg

*.jpeg

*.gif

*.png

 

 

 

 

Klikamy Dołącz i zależnie od prędkości naszego internetu czekamy, aż plik się załaduje.

Po wgraniu załącznika klikamy na przycisk

 

 

 

Który znajduje się po prawej stronie pod listą, w której wybieraliśmy nasz system operacyjny.

 

4. Możliwe pytania od strony supportu

 

Może się zdarzyć, że Support poprosi nas o zrobienie zdjęcia CD-keya wraz z ticket-id number.

Ticket-id number jest to nic innego jak poprostu numer identyfikacyjny naszego zapytania, który jest zapisany w formie XXXX-YYYY-ZZZZ.

No dobra, ale skąd go wezmę?

Po wysłaniu naszego zapytania wchodzimy w zakładkę Twoje pytania, który znajduje się w tym samym miejscu, co przycisk Wyloguj.

 

 

 

Na obrazku zaznaczyłem ticket-id number. Co z nim zrobić? Przepisać wyraźnie na oddzielną kartkę, położyć na lub obok kartki z cd-keyem i zrobić JEDNO WSPÓLNE zdjęcie, oddzielne nie będą akceptowane, po czym wracamy z powrotem do punktu trzeciego.

 

Przepraszam jesli popełnilem błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności