Vetell 21 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Co będzie potrzebne? CD-key, a najlepiej oryginalna karta. Jeśli nie posiadamy - CZYTELNIE przepisać DRUKOWANYMI literami na zwykła kartę papieru. Konto na oficjalnej stronie supportu valve -> https://support.steampowered.com/ Chociażby minimum cierpliwości - bo od tego zależy, czy odzyskacie swoje utracone konto Tak więc zaczynamy! 1. Założenie konta na stronie supportu Wchodzimy na stronę https://support.steampowered.com/ , jeśli chcemy, to na samym dole strony zmieniamy język na polski(polish). Poradnik będzie opisany na podstawie języka polskiego, więc polecam jego zmianę: Aby założyć konto klikamy na samej górze na Utwórz konto: Po czym wyskakuje takie okno: uzupełniamy je prawdziwymi danymi, nie zaznaczamy pola "Czy jesteś właścicielem kafejki internetowej?", klikamy na Po rejestracji wyskakuje takie okno: Czyli dalsze procedury wypełniacie sami - są to standardowe procedury typu "Zarejestruj się i aktywuj konto przez link który wysłaliśmy na maila, aby móc korzystać z serwisu". 2. Odzyskanie konta Logując się na poprzednio zarejestrowanym loginie i podanym haśle po czym wchodzimy na stronę główną i klikamy na duży napis STEAM. I klikamy po prawej strony na taki obrazek: I wypełniamy formularz następująco: 1) Product - Counter Strike lub jakakolwiek inna gra znajdująca się na koncie lub której posiadamy CD-Keya. 2) Kategoria - Account Questions -> Hijacked or stolen account 3) Dodatkowe informacje - te informacje nie są obowiązkowe lecz żeby obejść się bez komplikacji i zbędnych pytań zalecane jest uzupełnienie tych pól, tak więc: Steam Account Login Name - nazwa naszego konta, login, dane nazwy konta, przez które się logujemy do aplikacji (do steama). CD Key - CD-Key z karteczki, maila czy jakiejkolwiek innej formy zakupu. Operating System - W sumie nie wiem po co jest ta opcja, no ale wybieramy swój system operacyjny z listy. 3. Dodanie załącznika jako dowodu (uwierzytelnienie własności konta) Gdy już wypełniliśmy nasze dane, nasz ticket powinien już wyglądać mniej więcej taK: Na zdjęciu zaznaczyłem, w jaki sposób dodajemy załącznik, lecz najpierw opiszę, co ma się w nim znajdować. Posiadając oryginalny klucz wraz z pudełkiem robimy zdjęcie całej karteczki, ale tak, żeby wyraźnie był widoczny cd-key. Jeśli mamy zbyt słaby aparat (o uchowaj nas panie) to robimy zdjęcie samego cd-keya. Plik(w tym przypadku zdjęcie) musi być w jednym z podanych niżej formatów, a waga nie może przekroczyć 10mb: *.jpg *.jpeg *.gif *.png Klikamy Dołącz i zależnie od prędkości naszego internetu czekamy, aż plik się załaduje. Po wgraniu załącznika klikamy na przycisk Który znajduje się po prawej stronie pod listą, w której wybieraliśmy nasz system operacyjny. 4. Możliwe pytania od strony supportu Może się zdarzyć, że Support poprosi nas o zrobienie zdjęcia CD-keya wraz z ticket-id number. Ticket-id number jest to nic innego jak poprostu numer identyfikacyjny naszego zapytania, który jest zapisany w formie XXXX-YYYY-ZZZZ. No dobra, ale skąd go wezmę? Po wysłaniu naszego zapytania wchodzimy w zakładkę Twoje pytania, który znajduje się w tym samym miejscu, co przycisk Wyloguj. Na obrazku zaznaczyłem ticket-id number. Co z nim zrobić? Przepisać wyraźnie na oddzielną kartkę, położyć na lub obok kartki z cd-keyem i zrobić JEDNO WSPÓLNE zdjęcie, oddzielne nie będą akceptowane, po czym wracamy z powrotem do punktu trzeciego. Przepraszam jesli popełnilem błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi