Skocz do zawartości

Podanie na Admina


kubaaa

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: kubaaa
2. Imię:Jakub 
3. Wiek: 18 lat 
4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 9
5. Mikrofon(Tak/Nie) Tak
6. Składka(Tak/Nie): Tak
7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.87:27051/top_players/?query=kubaaa&Search=Szukaj
8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Chcę, zostać Adminem, ponieważ wiem na czym to polega, również podoba mi się sam serwer, jest spokojny i idzie pograć a to jest rzadkie. Lubie grać na tym serwerze oraz znam regulamin i wiem, że za byle co się nie banuje no i że się nie wywyższa byciem Adminem. Bardzo lubie jak jest przestrzegany regulamin no i tak samo nie będzie problemu z płaceniem składek. Po za tym, jestem technikiem elektrykiem i lubie się uczyć, lubie się dowiadywać coś nowego i jak mnie ktoś upomina to nawet dziekuje mu za to, bo ja sam nie jestem idealny. 
9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): nie, lecz jeśli będę musiał to go będe miał 
10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: 5-2 h
11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**:  codziennie od pod wieczora do późnej nocy 
12. Staż w grze Counter Strike 1.6:  5 lat 
13. Czy byłeś już adminem? tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego tak mało, ponieważ grałem wcześniej na FFA MAPCYCLE i dlatego. Tak wiem i rozumiem co myślicie ale zależy mi na objęciu tej funkcji, tym bardziej, że jest nabór. Ja nie mam zamiaru olać was i tego Admina jakbym dostał, będę i chce grać dalej bo im się podoba na tym serwerze i dogadać się można a nie to co na innych... :/ przyjmę waszą decyzje bo to wy tutaj jesteście dłużej no i jak nie teraz to kiedy indziej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach