Kakuś 277 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Proponuje zmienić wygląd zombie żeby sie odróżniali np. big zombie wolny z dużym hp mógłby być gruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaFen 105 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 To o czym mówisz zwykle występuje na BaseBuilder MOD. Gruby Zombie (Tank), zwykły Zombie, szybki Zombie i skoczny (?) Zombie. Jak znajdę skiny i download to zedytuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lamisz! 29 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Nie znam się, ale czy to nie "zlaguje" jeszcze bardziej serwera? Darowalbym sobie takie zmiany, ponieważ raczej są zbędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iss9 119 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Troche by mogly fps sie zmienic ale to minimalnie Mam gdzies na kompie strony ze skinami na zm jak bede jutro to zapodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaFen 105 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Laagi serwera (z tego co pamiętam) pochodzą od rozpieprzonego FTP (za dużo wgranych, zbędnych pluginów, brak usuwania tych nieużywanych) i z hosta. FPS ucierpieć? Ludzkie oko nie dostrzega różnicy między 60 a 100 na 50Hz (takie ma chyba 90% populacji) więc raczej FPS nie ucierpią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
___KOKA___ 33 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Zbędne są skiny zombi, prawię większość wybiera klasę raptor więc i tak więcej było by jednolitych skinów a tylko by był nie potrzebny plugin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...