Skocz do zawartości

Nowy, a zarazem ostatni sezon -> Czytaj


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Witam,
Niedługo odbędzie się reset lvl i dodam na niego NOWY, ostatni sezon. Sprawa będzie wyglądać następująco, na serwerze już nie będzie nowych sezonów, z każdym resetem będą poprawiane klasy/perki i inne drobiazgi, a nie robienie serwera od początku.

Opisu klas i perków nie robiłem ja, stworzył je Siwy, który będzie nowym opiekunem serwera. Chciałbym usprawnić troche pracę przy serwerach, więc teraz nie będzie czegoś takiego jak jedna osoba opiekująca się dwoma serwerami.

Oczywiście grzebałem troche przy opisach klas i perków, które mi się nie podobały.
Podaje wam tą listę byście mogli ocenić czy trzeba coś tutaj poprawiać lub dodać, oczywiście bez przesady, np: klas jest już dość dużo, więc ja bym je tylko poprawiał, a nie dodawał nowe. Nie ma tutaj premek, które nie zostały jeszcze zrobione, bo zostałem zmuszony do napisania od nowa silnik, ponieważ nie mam aktualnej wersji, a i tak trzeba było go napisać od nowa, poniewaz moja stara wersja według mnie nie była zbyt nieoptymalna.

 

 

To co udało mi się zrobić od soboty zostanie wam teraz przedstawione:

 

Klasy:

 

 

new const nazwa[]   = "Dezerter";
new const opis[]    = "Posiada UMP45[+250 DMG], mniejsza grawitacje[650/800] oraz 3 miny";


new const nazwa[]   = "Kamikadze";
new const opis[]    = "Posiada ak47[1/13], HE[1/3], szanse na detonacje po smierci[1/6], mniejsza widzialnosc[70/255]";


new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "Posiada AWP [1/2], UMP[+200 DMG] odbijanie pociskow [1/8] oraz multijump";


new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Posiada kose[1/2], USP[1/6], multijump, grawitacje[600/800] oraz widocznosc[65/255]";


new const nazwa[]   = "Robak";
new const opis[]    = "Posiada P90[1/13], Elite[1/6], dostaje magazynek za zabicie i jest slabiej widoczny[60/255]";


new const nazwa[]   = "Scouter";
new const opis[]    = "Posiada Scout[1/3], M3[1/6] mniejsza widocznosc na kosie[45/255] oraz szanse na odbicie pocisku[1/7]";


new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Posiada AWP[1/3], Deagle[1/5], HE[1/4] oraz dwa dodatkowe skoki";


new const nazwa[]   = "Szaleniec";
new const opis[]    = "Posiada Famasa[1/11], HE[1/2], mniejszy rozrzut z broni oraz odpornosc na HS";


new const nazwa[]   = "Szturmowiec";
new const opis[]    = "Posiada M4A1[1/13], 2 rakiety, ubranie wroga oraz mniejsza widzialnosc[80/255]";


new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]    = "Posiada Deagle[1/5], jest odporny na strzaly w plecy i ma zwinne palce";


new const nazwa[]   = "Wojownik";
new const opis[]    = "Posiada Galil[+250 DMG(%int)], AWP[1/2] ktore zamraza wroga na 2 sekundy oraz mniejsza widzialnosc [80/255]";


new const nazwa[]   = "Zabijaka";
new const opis[]    = "Posiada TMP[1/11], brak rozrzutu, szanse na oslepienie wroga [1/6]";


new const nazwa[]   = "Zawodowiec";
new const opis[]    = "Posiada XM1014[1/9], wieksze dmg z niego [+300 DMG(%int)] oraz jedna rakiete";


new const nazwa[]   = "Zielarz";
new const opis[]    = "Posiada MP5 [1/12], kose [1/2], szanse na odrodzenie [1/5]";


new const nazwa[]   = "Zolnierz ds. uzbrojenia";
new const opis[]    = "Posiada SG552[+220 DMG(%int)], mniejszy rozrzut";[/spoiler]

 

 

 

Klasy od LvL:

new const nazwa[]   = "Assassin [od 10k LvL]";
new const opis[]    = "Posiada kose[1/1], multijump, grawitacje[500/800] oraz widocznosc na kosie[40/255]";


new const nazwa[]   = "Iluzjonista [od 20k LvL]";
new const opis[]    = "Posiadasz MP5[1/10], Scout[1/2], widzialnosc[70/255], 3 skoki i widzisz wrogow na radarze";


new const nazwa[]   = "Kibol [od 30k LvL]";
new const opis[]    = "Posiadasz XM1014[1/6], Glock[1/6], widocznosc na kosie[30/255], szanse na odrodzenie[1/3]";


new const nazwa[]   = "Predator [od 40k LvL]";
new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], Famas[1/11], 3 miny i widzialnosc[55/255]";


new const nazwa[]   = "Mistrz broni [od 45k LvL]";
new const opis[]    = "Posiadasz M4A1[1/10], brak rozrzutu, widzialnosc[65/255] oraz nie otrzymujesz dmg w plecy";

 
Klasy Premium

new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "Posiada AWP[1/1], M4A1[1/11], 3 rakiety oraz widzialnosc[55/255]";


new const nazwa[]   = "Mistrz celu";
new const opis[]    = "Posiada AWP[1/1], Deagle[1/4] oraz widzialnosc podczas kucania[45/255]";


new const nazwa[]   = "Popeye";
new const opis[]    = "Posiada MP5[1/11 & +200 DMG] oraz Scout [1/2]";

 
Klasy Super Premium

new const nazwa[]   = "Zabojca";new const opis[]    = "Posiada XM1014[1/4], kose[1/1], 3 miny, mniejszy rozrzut oraz widzialnosc na nozu[40/255]";


new const nazwa[]   = "Diabel";
new const opis[]    = "Posiada M4A1 i P90[+300 DMG(%int)], brak rozrzutu, 3 rakiety, widzialnosc [55/255], odpornosc na HS";


new const nazwa[]   = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], M4A1[1/9]. widzialnosc podczas kucania[35/255],3 rakiety i 2 dodatkowe skoki";

 

 

 

Perki

 

 

new const nazwa[] = "Adrenalina";
new const opis[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowo 3500 expa i masz mniejsza grawitacje [600/800]";


new const perk_name[] = "Aim";
new const perk_desc[] = "Brak rozrzutu w broniach";


new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Mozesz postawic dwie apteczki, ktore lecza.";


new const perk_name[] = "AutoKampa";
new const perk_desc[] = "Posiada SG550[1/8] i multijump.";


new const nazwa[] = "Baniak";
new const opis[] = "Jestes odporny na obrazenia zadane w glowe.";


new const perk_name[] = "Bezlik Ammo";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";


new const perk_name[] = "Bron snajpera";
new const perk_desc[] = "Posiada natychmiastowe zabicie z AWP i multijump.";


new const perk_name[] = "Bron szalenca";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa[1/11] oraz masz mniejszy rozrzut.";


new const perk_name[] = "Bron taliba";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Deagle[1/3]";


new const nazwa[] = "Buty skoczka";
new const opis[] = "Posiada 3 dodatkowe skoki oraz jest slabiej widoczny[60/255]";


new const perk_name[] = "Duza dawka";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 15000 Zdrowia, 5000 inteligencji oraz 20000 kondycji.";


new const perk_name[] = "Eliksir celnosc";
new const perk_desc[] = "Posiadasz 1/3 szansy na ustrzelenie HS";


new const perk_name[] = "Jebak lesny";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M3[1/3]";


new const perk_name[] = "Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";


new const perk_name[] = "Kevlar";
new const perk_desc[] = "Odbijasz LW pociskow na runde";


new const perk_name[] = "Naboje zabijaka";
new const perk_desc[] = "Dostajesz rakiete i zadajesz wiecej DMG z broni[+200(int)].";


new const perk_name[] = "Puszka szpinaku";
new const perk_desc[] = "Dostajesz MP5[+200 DMG] oraz masz z niej 1/12 na zabicie przeciwnika.";


new const perk_name[] = "Ziolo";
new const perk_desc[] = "Widzisz wrogow na radarze i szybciej strzelasz";


new const nazwa[] = "Repliki";
new const opis[] = "Mozesz stawiac swoje repliki";


new const perk_name[] = "Samobojca";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 na wybuch po smierci.";


new const perk_name[] = "Sok z gumijagod";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 30000 Zdrowia oraz bezlik ammo";


new const perk_name[] = "Strzelba Kibola";
new const perk_desc[] = "Dostajesz XM1014[1/4] oraz multijump.";


new const nazwa[] = "Umiejetnosc diabla";
new const opis[] = "Nie dostajesz obrazen w plecy i masz 3 rakiety";


new const perk_name[] = "Zabojcza bron";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1[1/8], 5000 zdrowia oraz masz szanse na wyrzucenie broni wrogowi[1/8].";

new const nazwa[] = "Akumulator 24V"
new const opis[] = "Masz o LW procent wieksza szybkostrzelnosc"


new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz wieksze obrazenia [+75(int)]";


new const nazwa[] = "Sekret Ninji";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu i ma 1/1 z kosy.";


new const perk_name[] = "Srebrne naboje";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na oslepienie wroga"; 

 

 

 

 

Zmiany w silniku na teraz (jeszcze go nie skończyłem):

  1. Dodano czyszczenie starych danych z nvault starszych niż 45 dni. (czyszczenie kont nieużywanych od 45 dni)
  2. Dodano frakcje by Cypis
  3. Dodano HP w HUD
  4. Dodano 2 sloty na perk
  5. Dodano procentowy exp
  6. Poprawiono błąd z wartością perków
  7. Dodano limit na statystyki (powiększono go pod perki) oraz szybkie rozdawanie
  8. Dodano colorchat zamiast client_print.
  9. Dodano frakcje w opisie klas.
  10. Poprawiono HUD. Gdy żyjemy jest żółte i jest na górze, a gdy nie żyjemy to jest po lewej też żółte.
  11. Dodano monety do HUD
  12. Dodano blokadę na stawianie min, replik, itd w małych pomieszczeniach - BETA

 

 

Oczywiście chciałbym podziękować Papkowi za to, że przez długi czas opiekował się serwerem i dążył do tego by serwer stał jak najlepiej, a także siwemu, który pomógł mi z opisem tego nowego sezonu.

Edytowane przez -_-
Aktualizacja
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje klasy z kosa 1/1 PPM bo 1/2 nikt raczej nie chcialby grac, Talib moze mieć samego dgl 1/5? bo zwinne place z p90 + int to chyba przesada, Dezerter moze miec 3 miny bo 2 nie zabije o ile sie nie myle.

 

Z perków: Repliki nie będą blokowały przejść czy nie będzie można ich w nich stawiać?

Edytowane przez -_-
Blokowanie min, repik, itd w małych przejściach zostało dodane jako BETA
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Poprawiono

new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Posiada AWP[1/3], Deagle[1/5], HE[1/4] oraz dwa dodatkowe skoki";


new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Posiada kose[1/2], USP[1/6], multijump, grawitacje[600/800] oraz widocznosc[65/255]";


new const nazwa[]   = "Zawodowiec";
new const opis[]    = "Posiada XM1014[1/9], wieksze dmg z niego [+300 DMG(%int)] oraz jedna rakiete";


new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]    = "Posiada Deagle[1/5], jest odporny na strzaly w plecy i ma zwinne palce";
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Proszę nie robić z tego tematu dyskusji, zgłaszamy tutaj tylko poprawki.

 

Klasy od LvL:

new const nazwa[]   = "Assassin [od 10k LvL]";

new const opis[]    = "Posiada kose[1/1], multijump, grawitacje[500/800] oraz widocznosc na kosie[40/255]";

 


new const nazwa[]   = "Iluzjonista [od 20k LvL]";

new const opis[]    = "Posiadasz MP5[1/10], Scout[1/2], widzialnosc[70/255], 3 skoki i widzisz wrogow na radarze";

 


new const nazwa[]   = "Kibol [od 30k LvL]";

new const opis[]    = "Posiadasz XM1014[1/6], Glock[1/6], widocznosc na kosie[30/255], szanse na odrodzenie[1/3]";


 


new const nazwa[]   = "Predator [od 40k LvL]";

new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], Famas[1/11], 3 miny i widzialnosc[55/255]";

 


new const nazwa[]   = "Mistrz broni [od 45k LvL]";

new const opis[]    = "Posiadasz M4A1[1/10], brak rozrzutu, widzialnosc[65/255] oraz nie otrzymujesz dmg w plecy";

 

 

 

PREMIUM


new const nazwa[]   = "Kapral";

new const opis[]    = "Posiada AWP[1/1], M4A1[1/11], 3 rakiety oraz widzialnosc[55/255]";


 


new const nazwa[]   = "Mistrz celu";

new const opis[]    = "Posiada AWP[1/1], Deagle[1/4] oraz widzialnosc podczas kucania[45/255]";

 


new const nazwa[]   = "Popeye";

new const opis[]    = "Posiada MP5[1/11 & +200 DMG] oraz Scout [1/2]";





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za dużo tej niewidzialności, miny też są niepotrzebne. Serwer zgromadził pewną grupę osób, które nie lubią jak na codzie jest miliard min, rakiet, replik i tp. i tego serwer powinien się trzymać i nie wychodzić z tych ram. Premium i klasy od lvl są prawie tym samym, lekkie popadanie w skrajność, w ostatniej edycji były przesadzone(klasy premium), a teraz właściwie nie wiesz za co płacisz. Co się chwali nareszcie został zrobiony scout 1/1 dla klas nie premium. System perków generalnie ok, może za dużo tego multijumpa, gdy nie bd adminów txt będzie prawdziwą zmorą..

 

@ Może trochę nieskładnie, ale nie chce mi się poprawiać :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wszystko zależy od siwego, to samo mu mówiłem z tą niewidzialnością. Oczywiście wszystko jest stale pooprawiane.

new const nazwa[] = "Akumulator 24V"
new const opis[] = "Masz o LW procent wieksza szybkostrzelnosc"


new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz wieksze obrazenia [+75(int)]";


new const nazwa[] = "Sekret Ninji";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu i ma 1/1 z kosy.";


new const perk_name[] = "Srebrne naboje";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na oslepienie wroga";

Klasy Super Premium

 

new const nazwa[]   = "Zabojca";
new const opis[]    = "Posiada XM1014[1/4], kose[1/1], 3 miny, mniejszy rozrzut oraz widzialnosc na nozu[40/255]";


new const nazwa[]   = "Diabel";
new const opis[]    = "Posiada M4A1 i P90[+300 DMG(%int)], brak rozrzutu, 3 rakiety, widzialnosc [55/255], odpornosc na HS";


new const nazwa[]   = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], M4A1[1/9]. widzialnosc podczas kucania[35/255],3 rakiety i 2 dodatkowe skoki";
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Wszystko zależy od siwego, to samo mu mówiłem z tą niewidzialnością. Oczywiście wszystko jest stale pooprawiane
 
Klasy Super Premium


new const nazwa[]   = "Zabojca";
new const opis[]    = "Posiada XM1014[1/4], kose[1/1], 3 miny, mniejszy rozrzut oraz widzialnosc na nozu[40/255]";


new const nazwa[]   = "Diabel";
new const opis[]    = "Posiada M4A1 i P90[+300 DMG(%int)], brak rozrzutu, 3 rakiety, odpornosc na HS";

new const nazwa[]   = "Wyszkolony Snajper"; new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], M4A1[1/9]. widzialnosc podczas kucania[35/255],3 rakiety i 2 dodatkowe skoki";
 

 

 
 
Perki
new const nazwa[] = "Akumulator 24V"
new const opis[] = "Masz o LW procent wieksza szybkostrzelnosc"




new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz wieksze obrazenia [+75(int)]";




new const nazwa[] = "Sekret Ninji";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu i ma 1/1 z kosy.";




new const perk_name[] = "Srebrne naboje";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na oslepienie wroga";




new const perk_name[] = "Zlote Ak47";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Ak47[1/11 & +25 DMG(int)]";




new const perk_name[] = "Zlote AWP";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AWP[1/1]";


new const perk_name[] = "Zlote M4A1";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1[1/11 & +25 DMG(int)]";




new const perk_name[] = "Zloty Galil";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Galil[1/11 & +25 DMG(int)]";

new const perk_name[] = "Sekret Szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new const perk_name[] = "Zlote naboje";
new const perk_desc[] = "Masz 1/7 szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi.";


new const perk_name[] = "Zestaw granatnika";
new const perk_desc[] = "Co 15 sekund dostajesz He, ktre zadaje wiecej dmg[+200 DMG].";


new const nazwa[] = "Wyposazenie Wsparcia";
new const opis[] = "Masz 5 rakiety co runde";


new const perk_name[] = "Podczerwien";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych i dostajesz Scout[1/2].";


new const perk_name[] = "Notatki kapitana";
new const perk_desc[] = "Posiadasz zdolnosc odbicia pocisku[1/7].";


new const perk_name[] = "Zloty Galil";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Galil[1/11 & +25 DMG(int)]";
Edytowane przez -_-
NOWE PERKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak po drugie szkoda Oka Saurona ;>, to był naprawdę spoko perk na ludzi z niewidkami i szkoda go usuwać. Zresztą nie ma sensu zmieniać nazw perków, które mają takie same zastosowanie. Takie niepotrzebne mieszanie. :)

Edytowane przez B4shy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Perki skończone, zostały tylko XXL premki.

Co do nazw i zmian to tutaj nie ja się tym zajmowałem, ja byłem od robienia tego wszystkiego.

Poprawiono też parę klas z niewidką, usuwając im ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

PREMKI XXL

 

new const nazwa[]   = "General";
new const opis[]    = "Posiada AWP[1/1],kose[1/1],HE[1/1], respawn u wroga[1/3] i widzialnosc na kose[35/255]";
 
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Posiadasz Scout[1/1], M4A1[1/9], HE[1/1], 3 skoki, grawitacje[600/800]";

 

 

Wykupujesz XXL Premium, masz all klasy XXL premium, kupujesz Premium, masz all z premium, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.

 

Powód: http://forum.cs-classic.pl/topic/26260-propozycje/

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności