Skocz do zawartości

Regulamin Team Speak 3


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Regulamin serwera Team Speak 3

 

 

 

§ Informacje

  1. Nasz serwer Team Speak 3 jest darmowy i każda osoba może z niego korzystać.
  2. Każda osoba korzystająca z naszego serwera Team Speak 3 akceptuje regulamin panujący na nim.
  3. By otrzymać rangę wejdź na kanał "Chcesz rangę?", pomoc możesz uzyskać na kanale "Pytania do admina", a prośbę o kanał możesz zgłosić na kanale "Chcesz kanał ? Wejdź"
  4. Regulamin serwera TS3 może w każdej chwili ulec zmianie..
  5. Aby odwołać się od kary nałożonej przez admina, wejdź w dział "[TS3] Skargi" i zastosuj się do wzoru.
  6. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 6 rang na serwerze. Nie tyczy się właściciela.
  7. Nie ponosimy odpowiedzialność za przerwy w działaniu serwera. Jeżeli jednak będziemy wiedzieć o takowych przerwach, poinformuje o tym na forum.
  8. Każdy błąd na serwerze należy zgłosić do właściciela (Root) serwera.
  9. Serwer głosowy należy do właściciela sieci @-_-, który w pełni za niego odpowiada i zajmuje się jego prowadzeniem.
  10. Zakaz kopiowania regulaminu i używania go bez zgody jego twórcy.
  11. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jednego HCA (tyczy się to kanałów prywatnych, własnej strefy oraz strefy dla S.VIP)

 

 

§ Kanały prywatne

  1. Kanały prywatne mogą posiadać maksymalnie dwa podkanały.
  2. Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału. Zmiana ta grozi usunięciem kanału.
  3. Brak numeru kanału lub zmiana go, grozi usunięciem kanału.
  4. Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych i takich które zostały wymienione w Netykiecie. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
  5. Osoba posiadająca swój własny kanał jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera Team Speak 3.
  6. Za atmosferę na kanałach prywatnych (należących do danej osoby niezwiązanej z administracją) odpowiada Head Channel Admin, a nie admin serwera Team Speak 3.
  7. Każdy kanał nie posiadający hasła, staje się kanałem publicznym do którego może wejść każdy.
  8. Strefy przeznaczone dla gildii lub danych grup mają swoich właścicieli i to oni odpowiadają za to co się na nich dzieje, co oznacza, że właściciel danej strefy odpowiada też regulaminowi kanałów prywatnych. Może być maksymalnie dwóch właścicieli strefy.

 

§ Kanały publiczne

  1. Zakaz nagrywania rozmów na kanałach publicznych bez zgody osób, które na nim przesiadują. Nie tyczy się to kanałów, które posiadają zgodę na nagrywanie w opisie.
  2. Kanały publiczne są podzielone na te z limitem osób oraz na takie, które tego limitu nie posiadają.
  3. Łamanie zasad regulaminu na kanałach publicznych skutkuje interwencją admina i wyrzuceniem danej osoby z kanału lub serwera zgodnie z Taryfikatorem banów.
  4. Kanały publiczne są przeznaczone dla osób korzystających z serwera Team Speak 3. Głównie dla osób nie posiadających własnych kanałów.

 

 

§ Kanały S.VIP

  1. Kanały S.VIP są zwolnione z aktualizowania topicu i wpisywania w nim dat.
  2. Kanały S.VIP mogą posiadać 4 podkanały.
  3. Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału. Zmiana ta grozi usunięciem kanału.
  4. Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych i takich które zostały wymienione w Netykiecie. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
  5. Kanały S.VIP powinny zawierać hasło, w innym przypadku kanał staje się publiczny i ma do niego dostęp każdy użytkownik.
  6. Kanały S.VIP są przeznaczone dla osób, które aktywnie spędzają czas na naszym serwerze lub posiadają rangę S.VIP, spadek tej aktywność kończy się usunięciem kanału. (nie tyczy się kanałów, które wykupiły sobie miejsce).
  7. Kanał S.VIP może zostać usunięty w przypadku gdy nie została opłacona ranga S.VIP, chyba że dany użytkownik posiada sporą aktywność na swoim kanale.

 

 

§ Kanały pomocnicze i administracyjne

  1. Kanały pomocnicze służą do pomocy osobom korzystającym z serwera Team Speak 3.
  2. Kanały pomocnicze nie służą do luźnych rozmów z adminami. Wchodzenie na nie bez celu i gadanie o byle czym, kończy się wydaleniem z serwera.
  3. Zakazane jest puszczanie muzyki, nagrywanie i krzyczenie na wyżej wymienionych kanałach.
  4. Kanały pomocnicze służą do kontaktu z adminami, znajdują się on w strefie "Centrum Pomocy". 
  5. Zakazane jest żartowanie sobie z administracji, wyśmiewanie ich, obrażanie bez potrzeby pomocy.
  6. Zakazane jest bezsensowne skakanie po kanałach pomocniczych.
  7. Zakazuje się wchodzenia na kanały i pod kanały administracyjne bez zgody.

 

 

§ Zasady ogólne

  1. Zabronione jest używanie nazw: 
    a) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich, nieetycznych;
    b) Zawierających ciąg tych samych znaków bądź krótszych niż 3 znaki;
    c) TeamSpeakUser (domyślnej nazwy);
    d) Podszywających się pod osoby z wyższej administracji serwera Team Speak 3 oraz sieci cs-classic.pl.
  2. Zabronione jest używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie, nieetyczne bądź obraźliwe.
  3. Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych, serwerów gier, stron internetowych, for, itd.
  4. Zabronione jest nagminne zmienianie nazw użytkownika.
  5. Zabronione jest używanie tagów przed nazwą użytkownika, zwłaszcza tych zarezerwowanych dla grup.
  6. Zabronione jest podszywanie się pod kogoś, posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu.
  7. Zabronione jest wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje.
  8. Zabronione jest używanie czatu ogólnego. Nie tyczy się właściciela serwera.
  9. Zabronione jest spamowanie poke'ami bądź whisper'ami.
  10. Na serwerze staramy się pisać zgodnie z zasadami zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla osób przebywających na serwerze.
  11. Zabronione jest podszywanie się pod admina.
  12. Zabronione jest ustawianie sobie dziwnych prefiksów bądź przedrostków, które są używane przy danej grupie rang.
  13. Nadużywanie VIP'a lub S.VIp'a  (wchodzenie na kanały, przeszkadzanie, kickowanie itd) kończy się utratą rangi.
  14. Nazwy kanału mogą mieć maksymalnie 18 znaków.
  15. Na serwerze zabronione jest posiadanie multikonta (kont z tym samym IP) stworzonego na innym UID POZA botami muzycznymi.  Wchodzenie na aktywnym banie też jest zabronione.
  16. Administrator ma prawo wyrzucić bota danego użytkownika gdy ten blokuje slota.

 

 

§ Administracja

  1. Właściciel (Root) ma prawo do odebrania rangi adminowi bądź innemu użytkownikowi TS3 bez podania powodu.
  2. Decyzja właściciela (Root) jest niepodważalna, nie ma od niej odwołania.
  3. Właściciel (Root) ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika na serwerze.
  4. Administrator jest zobowiązany do wypełniania swoich obowiązków na serwerze i musi być na bieżąco z zasadami panującymi na serwerze.
  5. Administrator musi znać regulamin i go przestrzegać. Powinien świecić przykładem, być osobą kulturalną, pomocną, opanowaną, zrównoważoną, obiektywną w podejmowanych działaniach.
  6. Administrator nie jest zobowiązany do tłumaczenia się z każdego działania, chyba że wymaga od niego tego właściciel.
  7. Zadaniem administratora jest czuwaniem nad bezpieczeństwem użytkownika i dbanie o kulturę na serwerze.
  8. Administrator ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika gdy łamie on regulamin.
  9. Administrator jest zobowiązany do podania jasnego i konkretnego powodu podczas wyrzucenia gracza z serwera.
  10. Administrator jest zobowiązany do nałożenia kary na graczu według taryfikator kar w regulaminie.
  11. Administrator ma prawo przydzielić rangę ze strefy "KARNE" osobie, która przeszkadza w rozmowie na kanale publicznym, pomocniczym.
  12. Właścicielem (Root) serwera jest -_-. Jego decyzja jest niepodważalna.

 

 

 

§ Taryfikator banów

  1. Podszywanie się pod członków administracji serwera bądź sieci - ban permanentny
  2. Obrażanie bądź wyśmiewanie innego użytkownika - pouczenie / kick / ban do 1 dnia
  3. Piszczenie bądź krzyczenie na kanałach - kick / ban do 1 godziny
  4. Nick niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 1) - kick / ban do 3 godzin
  5. Spamowanie bądź floodowanie - pouczenie / ban do 3 godzin
  6. Reklamowanie innych serwerów, for, stron internetowych, itd - ban permanentny
  7. Skakanie po kanałach (bezmyślne chodzenie z kanału na kanał) - pouczenie / kick / ban do 5 godzin
  8. Bezmyślne marnowanie czasu administracji, wyzywanie i żartowanie (trollowanie) - kick / ban do 5 godzin
  9. Nagminne zmienianie nicku bez większej potrzeby - pouczenie / kick / ban do 3 godzin
  10. Awatar niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 2) - kick / ban do 3 godzin
  11. Nagrywanie bądź puszczanie muzyki w kanałach gdzie jest to zabronione - pouczenie / kick / ban do 2 godzin
  12. Używanie programów modyfikujących głos (Nie tyczy się kanałów prywatnych i VIP) - kick / ban do 3 godzin
  13. Podszywanie się pod admina lub korzystanie z dziwnych prefiksów - ban od tygodnia do bana permanentnego
  14. Korzystanie z bota (Dozwolone tylko na swoich kanałach) lub multikonta - ban na tydzień
  15. Wchodzenie na kanały i pod kanały administracyjne bez zgody - ban na dzień / ban na tydzień
  16. Wchodzenie na aktywnym banie - ban permanentny

 

 

Copyright by -_- dla serwera Team Speak 3: "[TS3] Cs-Classic.pl [Darmowe Kanały] [Bezpieczny]"

ZAKAZ KOPIOWANIA!

  • Like 28
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Właściciel

Regulamin jest tak popularny, że jego kopie znajdują się na wielu forach. Trochę niemiłe, że wiele osób nie potrafiło nawet napisać w tej sprawie. 

Dobrze chociaż wiedzieć, że regulamin Wam się podoba, skoro tak często jest on kopiowany jeden do jednego (1:1).

  • Like 25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności