NoisyBoy 5 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) 1. Nick: Ahmed ---> OdPaLaj ! 2. Imię: Karol 3. Wiek: 18 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): dobre 7/10 5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Vip- Slesh 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Ahmed%20---%3E%20OdPaLaj%20%21/193.33.176.64:27015/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mam na imię Karol pochodzę z województwa Podlaskiego mam 18 lat moją największą pasją jest sport Ćwiczę od 3 lat workout i chodze na siłownę . Czemu akurat ja ? Jestem bardzo często na serwerze i myślę , że jestem dość lubiany i szanowany na codzie. Jestem doświadczonym adminem i takich chyba wam najbardziej potrzeba:) 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Niestety w tym momencie nie posiadam ale jeżeli będzie on wymagany to postaram się zakupić . 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 3-4h 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): W weekendy od 9 rano do 23 . W dni robocze od 18,19 do 23. 12. Staż w grze counter strike 1.6 : 4 lata z różnymi przerwami które trwały max 1 miesiąc 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ) : Tak wiele razy przez cały mój staż gry w Csa Mam nadzieje, że was do siebie przekonałem i pozytywnie rozpatrzycie moje podanko Pozdrawiam Wymagania : Ukończone 15 lat + Przynajmniej 20 godzin spędzonych na serwerze + Zachowanie kultury na serwerze + Przynajmniej 10 sensownych postów na forum + Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń) + Posiadanie mikrofonu + Składka za admina 7,38 zł SMS (istnieją wyjątki. Wystarczy napisać do opiekuna) + Ps. Zakupiłem vipa - Slesh i czy będzie mnie obowiązywała składka ? Edytowane 25 Grudnia 2014 przez NoisyBoy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...