Szybki ^^ 5 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) 1. Nick:Szybki ^^ 2. Imię:Patryk. 3. Wiek:15 lat (no można liczyć 16 ;P,lecz moim zdaniem wiek nie powinien o wszystkim decydować) 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):6/7 5. Mikrofon(Tak/Nie):Nie,w kazdej chwili mogę iśc i kupic. 6. Składka (Tak/Nie):Tak 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Szybki%20%5E%5E/193.33.177.166:27015/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:Mam na imię Patryk,aktualnie chodzę do 3'ciej klasy gimnazjum.Gram w cs'a od 5'ciu lat,głowie dlatego że starszy brat mnie wciągnoł i jakoś się uczyłem,ąz do dziś. Interesuję się głownie informatyka,ale głownie gram w gry takie jak "cs/lol itp...W wolnym czasie chodzę na siłownie,no i wiadomo pobiegać poruszać się .Chciałbym pomoc przy administracji serwera,miałem już do czynienia z rangą jaką jest "administrator" i wiem o co chodzi(miałem admina na ZM).Na serwerze głownie jest tak że jak admin jest potrzebny to go nie ma,ludzie skanuja,wyzywają się,przeklinają itp.Jako gracz wiem że to psuję grę i chciał się tego pozbyć,doskonale wiem że to nieraz może zdenerwować jak ktoś wejdze do "kampy" innego gracza.Sam miałem takie przypadki i też się denerwowałem,aniołkiem nie jestem też zdaży mi ise przeklnąc na serwerze.lecz staram się unikac konfliktow.Z graczami porozumiewam się bardzo dobrze,wiadomo nie każdy mósi mnie lubić .Ale każdy powinien każdego szanować. 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak:Nie 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:4/6h (dzennie,w weekendy więcej) 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**:Zazwyczaj 14/17-18/23,nieraz dłużej tak do 24/1:00.(Dni robocze) W weekendy jest trochę gorzej,turnieje itp, zazwyczaj 19/23. 12. Staż w grze counter strike 1.6:5 lat 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**:Tak ** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Edytowane 1