Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie UmciaaGumcia <3 #3


Umciaak *

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:UmciaaGumcia <3

 

2.Imię:Kacper

 

3.Wiek:15lat

 

4.Znajomość Amx (średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie (0/10): 7/10

 

5.Mikrofon (Tak/Nie):Tak

 

6.Składka (Tak/Nie): Tak

 

7.Link do swojego GT**:http://www.gametrack....176.143:27015/

 

8.Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mam na imię Kacper, chodzę do klasy 2 gimnazujm ;). Jestem uczniem sumiennym, inteligentnym, ale również osobą agresywną (nie jeden uczeń dostał tzw."bułe na morde"), dochodzę swoich racji.Interesuję się głowie motocyklami, typu np.Ktm smc 960, yamaha yzf r125.Gram na tym serwerze ponad 1 rok, ale miałem bardzo długa przerwe. Gram często z różnymi graczami którzy, np.skracają, wyzywają innych graczy (nie będę cytować, ponieważ idzie się  domyślić), duchy, wchodzą na txt i inne tego typu sprawy ;). Tacy gracze są uciążliwi i denerwują innych, spokojnych graczy, którzy normalnie grają.

 

9.Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie) podaj STEAM_ID jeśli tak:Nie.

 

10.Ile czasu możesz poświecić na serwerze?:Jak wymieniłem wyżej mam 15lat wiec chodzę do gimnazjum, ale resztę popołudnia poświęcam na tym serwerze, nie gram na innych,  (teraz będą też ferie więc w ferie od rana do późnego popołudnia)

 

11.W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze(1/2/3h), weekendy(1/2/3h, przeważnie w godzinach 8-20).

 

12.Staż w grze Counter-Strike 1.6: Jest to około 5 lat.

 

13.Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków!): Tak byłem z 2 lata temu, było to dość dawno, ale chcę spróbować  znów swoich sił w byciu administratorem.

Edytowane przez UmciaaGumcia
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorry ale powtarzasz ten sam schemat, który wypomniałem Ci w poprzednim podaniu: Poprzednie podanie
Czemu na nie?
-Kupiuj wklej poprzedniego podania, kolorki pozmieniałeś, zaprezentowałeś się suabo.