Skocz do zawartości

Propozycje zmian/dodanie poprawek


Senrox

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Tylko że DeathMatch to serwer na którym trenujemy, więc AWP zostaje na 100%, tak samo jak inne bronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, tego nie dodam, to jest serwer treningowy na MM nikt praktycznie nie gra shotgunami a SMG nie dodam bo p90  było by zbyt op na taki serwer 

 

 

@@ DOWN

Nie ma takiej opcji że to zostanie dodane 

Edytowane przez careamsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuję wydłużyć czas "kampienia" tzn, żeby ta otoczka co slapuje pojawiała się kilka sekund później.

 

Zmienić kevlar+hełm na sam kevlar. Nie zmieni to obrażeń od granatów a przynajmniej z pistoletów będzie można postrzelać głowy.

 

Zmniejszyć czas ochrony po odrodzeniu się.

 

Można by dodać takie coś, że uzupełnienie amunicji następuje po zabiciu wroga poprzez trafienie w głowę a nie poprzez zabicie w dowolną cześć modelu. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Proszę sprawdzić czy shotguny działają poprawnie

AFK poprawiony

Hełm usunięty 

Sprawdzę jeszcze tę ochronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę sprawdzić czy shotguny działają poprawnie

 Nie ma wgl shotgunow.

 

Można by też usunąć slapowanie a zostawić samą 'otoczkę' pojawiającą się przy kampieniu/afk

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem ( wydaje mi się, że leży po stronie serwera ). Wchodzę na serwer, gram itp itd ... Problemy zaczynają się po wyjściu z serwera. Za każdym razem po wyjściu z serwera muszę sprawdzać spójność plików bo 1 plik ma nieprawidłowe działanie i znacznie spowalnia mi csa.
Przypuszczam, że jeżeli po sprawdzę i spójności plików 1 plik jest uszkodzony to jest to wina serwera. Dodatkowo wspomnę, że na innych tak nie mam.


Problem rozwiązany - był to problem z mojej strony związany z motd.

//
Co do propozycji:
Można dorzucić jeszcze maga do shotgunów i zmniejszyć ochronę początkową o jakieś 0,3/4 sekundy bo często to przeszkadza gdy ktoś mnie zabija a ja nie jestem w stanie mu zadać obrażeń.
Dodać mapę de_overpass - myślę, że będzie to ciekawe urozmaicenie
Dodać wybór noży ( !knife ). Nie urozmaici to rozgrywki ale wiele graczy z chęcią sobie pobiega z karambitem czy butterflyem.

///

Wszystko fajnie działa.

Edytowane przez rewoX*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Propozycje ode mnie

 

Skrócić czas rozgrywki o połowę z 30 min na 15, dynamiczny DM lepiej się gra.

Skrócić czas limitu kampienia, pamiętam za czasów 1.6 na DM było fajnie ustawione, że jak ktoś kampił dłużej niż 10s to dostawał serię slapów 

@edit

Może byc do 20 min bo 30 min to troszkę długo ;)

Edytowane przez Destroyer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrót czasu do 15 min odpada bo gracze najczęściej wchodzą na 1/2 mapy postrzelać.

Za każdym razem po 15 minutach ( przy zmianie mapy) polowa graczy by wychodziła i grając następna mapę trzeba by było czekać 5 min aż serwer się zapełni przez co pełna rozgrywka trwałaby około 10 min.

Czas mapy mogę skrócić maksymalnie do 20/25 min, ale to zależy od opinii innych graczy serwera.

 

@up

Skrócenie czasu kampienia odpada. Teraz jest i tak dość mało (minimalnie więcej niż 10 sec, dużo graczy się skarży, że to i tak mało)

 

Ok, czas mapy zmienię na 22 min jak będę miał czas.

Edytowane przez rewoX*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dałoby radę dodać coś takiego, że po odrodzeniu stajemy się na 5 sekund nietykalni? Bo teraz jak się zaloguje w trakcie gry, to nawet broni nie zdążę wybrać, bo już banię dostaję.. A jeśli coś takiego już jest, to oświadczam wszem i wobec, że nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up takie coś kompletnie odpada. To jest dm, nie ma opcji zeby była tak długa ochrona początkowa. Gdyby czas ochrony wynosił 5 sekund to działo by się tak, że pan X sobie biegnie a pan Y odradza się przy czym ma 5 sekund ochrony i bez problemu może zabić pana X a ten nie może mu zadać obrażeń bo jest ochrona początkowa. Teraz jest ustawiona poniżej 1 sekundy żeby nie dostawać glowy od razu po odrodzeniu się tylko żeby był czas na ogarnięcie sytuacji ( czas poniżej sekundy w zupełności wystarcza ).

 

Odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jak chcesz. A czy na serwerze jest komenda !knife dostępna?

 

 

#edit. No.1

Proszę o dodanie mapy de_lake [czy jakoś tak] do cyklu jeśli jest taka możliwość.

Edytowane przez Evviva L'arte!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komenda !knife buguje silnik deathmatch więc odpada.

 

Co do mapy de_lake to w wolnym czasie założę hasło na serwerze i ją dokładnie przetestuje, zobaczę czy wszystkie spawny dobrze działają itp.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odgrzewam w sumie temat, ale chciałbym złożyć propozycję zapisywania statów, w tym sensie, że jeśli jesteśmy na serwerze, wyrzuci nas z jakiegoś powodu (np. slot czy crash cs'a) to po wejściu przywraca nam nasze staty jakie mieliśmy, według mnie taki plugin przydałby się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności