Senrox 869 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 W tym temacie proszę podawać propozycje zmian, co trzeba poprawiać itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElMystic 96 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Mozna poprawic zeby kazdy mial noz bo ja nigdy niemam a jakis gosciu dzisiaj zabil mnie z noza Edytowane 20 Stycznia 2015 przez -ToJestSkill- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senrox 869 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 a właśnie, sam to zauważyłem, w najbliższym czasie poprawie plugin mianowicie noży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniak 114 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 usuńcie awp bo się grać nie da, jak 2/3 ludzi na serwerze biega z awp albo kampi to masakra jakaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Tylko że DeathMatch to serwer na którym trenujemy, więc AWP zostaje na 100%, tak samo jak inne bronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier 443 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Skoro trenujemy też inne bronie proponuje dodać PM lub strzelby. Chętnie bym pozabijał z innych broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senrox 869 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) nie, tego nie dodam, to jest serwer treningowy na MM nikt praktycznie nie gra shotgunami a SMG nie dodam bo p90 było by zbyt op na taki serwer @@ DOWN Nie ma takiej opcji że to zostanie dodane Edytowane 10 Lutego 2015 przez careamsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmΘrE. ツ 5 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja jednak proponował bym udostępnić shotguny, może wiele osób nimi nie gra na MM lecz gdy ktoś chce ćwiczyć reakcje itp to wolny shot jest idealny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Lutego 2015 Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Okej, niedługo dodam je do listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Proponuję wydłużyć czas "kampienia" tzn, żeby ta otoczka co slapuje pojawiała się kilka sekund później. Zmienić kevlar+hełm na sam kevlar. Nie zmieni to obrażeń od granatów a przynajmniej z pistoletów będzie można postrzelać głowy. Zmniejszyć czas ochrony po odrodzeniu się. Można by dodać takie coś, że uzupełnienie amunicji następuje po zabiciu wroga poprzez trafienie w głowę a nie poprzez zabicie w dowolną cześć modelu. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Lutego 2015 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Proszę sprawdzić czy shotguny działają poprawnie AFK poprawiony Hełm usunięty Sprawdzę jeszcze tę ochronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Proszę sprawdzić czy shotguny działają poprawnie Nie ma wgl shotgunow. Można by też usunąć slapowanie a zostawić samą 'otoczkę' pojawiającą się przy kampieniu/afk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Jest problem ( wydaje mi się, że leży po stronie serwera ). Wchodzę na serwer, gram itp itd ... Problemy zaczynają się po wyjściu z serwera. Za każdym razem po wyjściu z serwera muszę sprawdzać spójność plików bo 1 plik ma nieprawidłowe działanie i znacznie spowalnia mi csa.Przypuszczam, że jeżeli po sprawdzę i spójności plików 1 plik jest uszkodzony to jest to wina serwera. Dodatkowo wspomnę, że na innych tak nie mam.Problem rozwiązany - był to problem z mojej strony związany z motd.//Co do propozycji:Można dorzucić jeszcze maga do shotgunów i zmniejszyć ochronę początkową o jakieś 0,3/4 sekundy bo często to przeszkadza gdy ktoś mnie zabija a ja nie jestem w stanie mu zadać obrażeń.Dodać mapę de_overpass - myślę, że będzie to ciekawe urozmaicenieDodać wybór noży ( !knife ). Nie urozmaici to rozgrywki ale wiele graczy z chęcią sobie pobiega z karambitem czy butterflyem./// Wszystko fajnie działa. Edytowane 23 Lutego 2015 przez rewoX* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdeK 31 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Zablokujcie zeby nie było mozna zabijac swoich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 6 Marca 2015 Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Przecież to deathmatch - Każdy na każdego Odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Do cyklu map została dodana mapa de_train. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Do cyklu map została dodana mapa de_nuke. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Propozycje ode mnie Skrócić czas rozgrywki o połowę z 30 min na 15, dynamiczny DM lepiej się gra. Skrócić czas limitu kampienia, pamiętam za czasów 1.6 na DM było fajnie ustawione, że jak ktoś kampił dłużej niż 10s to dostawał serię slapów @edit Może byc do 20 min bo 30 min to troszkę długo Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Destroyer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Skrót czasu do 15 min odpada bo gracze najczęściej wchodzą na 1/2 mapy postrzelać. Za każdym razem po 15 minutach ( przy zmianie mapy) polowa graczy by wychodziła i grając następna mapę trzeba by było czekać 5 min aż serwer się zapełni przez co pełna rozgrywka trwałaby około 10 min. Czas mapy mogę skrócić maksymalnie do 20/25 min, ale to zależy od opinii innych graczy serwera. @up Skrócenie czasu kampienia odpada. Teraz jest i tak dość mało (minimalnie więcej niż 10 sec, dużo graczy się skarży, że to i tak mało) Ok, czas mapy zmienię na 22 min jak będę miał czas. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez rewoX* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dałoby radę dodać coś takiego, że po odrodzeniu stajemy się na 5 sekund nietykalni? Bo teraz jak się zaloguje w trakcie gry, to nawet broni nie zdążę wybrać, bo już banię dostaję.. A jeśli coś takiego już jest, to oświadczam wszem i wobec, że nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 @up takie coś kompletnie odpada. To jest dm, nie ma opcji zeby była tak długa ochrona początkowa. Gdyby czas ochrony wynosił 5 sekund to działo by się tak, że pan X sobie biegnie a pan Y odradza się przy czym ma 5 sekund ochrony i bez problemu może zabić pana X a ten nie może mu zadać obrażeń bo jest ochrona początkowa. Teraz jest ustawiona poniżej 1 sekundy żeby nie dostawać glowy od razu po odrodzeniu się tylko żeby był czas na ogarnięcie sytuacji ( czas poniżej sekundy w zupełności wystarcza ). Odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Ok, jak chcesz. A czy na serwerze jest komenda !knife dostępna? #edit. No.1 Proszę o dodanie mapy de_lake [czy jakoś tak] do cyklu jeśli jest taka możliwość. Edytowane 20 Maja 2015 przez Evviva L'arte! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Komenda !knife buguje silnik deathmatch więc odpada. Co do mapy de_lake to w wolnym czasie założę hasło na serwerze i ją dokładnie przetestuje, zobaczę czy wszystkie spawny dobrze działają itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CamerDISCO 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Odgrzewam w sumie temat, ale chciałbym złożyć propozycję zapisywania statów, w tym sensie, że jeśli jesteśmy na serwerze, wyrzuci nas z jakiegoś powodu (np. slot czy crash cs'a) to po wejściu przywraca nam nasze staty jakie mieliśmy, według mnie taki plugin przydałby się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKardzio 668 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Dla mnie to jest niepptrzebne. Wchodzisz sie rozgrzac, no moze skylla trenowac. Moja propozycja - usunac mape Dust lub poprawic jej respy np. na bs A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi