NiE RoB Mi SsOw 58 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Imię: Łukasz Wiek: 17 Kontakt: gg 6661600 Twój nick na TS3: tanLey~ Dlaczego akurat u nas starasz się o stanowisko admina?: Cóż, jestem na tej serwerowni już dłuższy czas i od początku mojego pobytu tutaj wiele czasu spędzam na tsie. Myślę, że dosyć spora liczba osób mnie zna lub chociaż kojarzy i chyba jakoś specjalnie nikomu nie podpadłem. Składam podanie, ponieważ chcę się sprawdzić w tej roli, pomagać innym użytkownikom tsa i co nieco się nauczyć. Nie mam w tym doświadczenia, ale sądzę, że nie jest to takie trudne do nauczenia, a że znam się dobrze z BezImiennym i Shanell to raczej nie powinno być problemów z tym, aby mnie trochę poduczyli. Kontakt z administracją: (w skali 1-10): 7,5 Ile czasu spędzasz na TS3: W dni robocze 4-7h, dni wolne nawet do 12h dziennie. Czy posiadasz admina na innym TS3?: Nie Znajomość TeamSpeak`a (w skali 1-10): 5 Jakie posiadasz doświadczenie z TS3: Żadne Posiadasz sprawny mikrofon(Tak/Nie): Tak Czy przeszedłeś już mutację(Tak/Nie): Tak @-_-, warn zostanie odrobiony najpóźniej 29 stycznia, mam telefon na abonament i muszę jakoś skombinować wysłanie smsa, ale to da się załatwić. @@ Warn odrobiony. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez NiE RoB Mi SsOw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezImiennyy 240 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jestem na tak. Łukaszku, dużo no lajfisz na ts3 więc czemu nie ?;d tam nic trudnego nie ma do robienia, najtrudniej to tylko dawanie rang jak jest kilku typa bo syf robią xD. Kulturę też masz git i dogadujesz się z każdym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...