Skocz do zawartości

DIABLO


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

1. Nowe itemy

[CSC] Fakel | NDM: ale pamietaj o tych statystykach zeby je zmienic na max 4 pkt do statystyk
[CSC] Fakel | NDM: i lvl zmienic na max 100
 

Item: Zbroja Barbarzyncy
Efekt: Masz 1/5 szans na odbicie ataku wroga.

Item: Latarka Maga
Efekt: Posiadasz Latarke Maga, mozesz nia naswietlac niewidzialnych graczy ( Uzycie: F )

Item: Dlugie Skoki
Efekt: Dostajesz 5 long jumpow paladyna, uzycie ctrl+spacja

Item: Aura Cienia
Efekt: Uzyj aby wlaczyc aure, ktora daje 50 procent wiecej zycia niz posiadasz.

Item: Moc TSUNAMI
Efekt: Szansa na zatrzesienie ekranem rywala.

Item: Moc KRWI
Efekt: Szansa na zakrwawienie ekranu rywala.

Item: Destroyer Enemy
Efekt: Szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi.

Item: Oko Zoom'a
Efekt: Posiadasz zooma do wszystkich broni ( uzycie E )

Item: Levitation Enemy
Efekt: Szansa na wyrzucenie przeciwnika w gore

Item: Assassin Suit
Efekt:
- Widocznosc zredukowana do 100
- Nie slychac twoich krokow
- Zredukowana Grawitacja

Item: Critical Shoot
Efekt: Masz szanse na krytyczne obrazenia.

Item: SpeCiaL Cs-ClaSSiC.pl
Efekt:
- Biegasz szybciej o 20%
- DMG większe o 20%
- Gracze zadaja Ci mniej DMG o 20%
- Masz wiecej zycia o 20%

Item: Cedrowe Oko
Efekt: Widzisz niewidzialnych !

Item: Cs-ClaSSiC.pl Dragon Arch Wings
Efekt:
- Grawitacja zredukowana o 8, uzyj bedac w powietrzu, aby szybko spasc i zadac wrogom obrazenia
- Dodatkowe 2 skoki

Item: Stalowe Plecy
Efekt: Jesli nie widzisz przeciwnika nie zada ci on dmg.

Item: Pocisk Shoots
Efekt: Masz aima, masz 25% szans na trafienie glowy.

Item: Anty Latarka
Efekt: Odpornosc na naswietlajaca latarke.

Item: Rakieta

Efekt: Masz samonaprowadzajaca rakiete, ktora mozna uzywac co 10 sekund. ( Uzycie E )

Item: Boots Arabian
Efekt: Ma 1/4 - 1/7 szans aby ukrasc wrogu 750$. Uzyj aby zamienic 1000$ na 20 HP

Item: Medicine Nekrusa
Efekt: Na E mozesz wskrzeszac umarlych.

2. Przywrócenie komendy /wymien
3. Przywrócenie Itemu: Pergamin do sklepu za złoto.

4. Udostępnienie nowych run, ktore zostaly zrobione juz dawno.

5. Rozwinięcie Menu Kamieni, edycja sklepu za kamienie

Sklep za kamienie ma teraz wyglądac tak, dodac punkty:


1. Runy EXPA ( są one już zrobione ale tylko trzeba zrobic punkt 1. i je tu wrzucic )
2. Ruletka [ Koszt: 100 Kamieni ]
W Ruletce mozna wygrac 1000 expa badź 800 expa stracic.
W Ruletce mozna wygrac 10 many bądź 10 many stracic
W Ruletce mozna wygrac 20 zlota badź 20 zlota stracic
W Ruletce mozna wygrac 50 kamieni bądź 30 stracic.
3. Mikstury - Na samym dole ma byc informacja , ze sa one na jedna mape, a mozna na mape maxymalnie aktywowac dwie mikstury

1. Mikstura Regeneracji - Co 5 sekund regeneruje nam sie 5 HP [ Koszt 100 Kamieni]
2. Mikstura Pospiechu - Dostajemy +25% do szybkosci [ Koszt: 120 Kamieni ]
3. Mikstura Zaradnosci - Otrzymujemy o 25% wiecej pieniedzy na start rundy [ Koszt: 130 Kamieni ]
4. Mikstura Redukcji - Otrzymujemy o 25% mniejsze obrazenia [ Koszt: 140 Kamieni ]

5. Mikstura Zycia - Otrzymujemy o 25% wiecej zycia na start rundy [ Koszt: 150 Kamieni ]


6. Rozwinąc rozwijanie expa w gildi za kamienie ( Zrobic poziomy )
Aktualnie pod komenda /gildie mamy menu z gildiami
Aktualnie Pod numerkiem mamy:
6. Rozdaj Punkty
I W tym mamy:
1. Podwojny Exp Gildi [2000 kamieni] - to jest nie prawda bo za 2k kamieni mamy +5 expa od fraga.
Zamienic / rozwinac to na:
6. Rozwijanie Expa
1. Poziom 1 ( +5 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )
1. Poziom 2 ( Kolejne +5 expa czyli będzie +10 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )
1. Poziom 3 ( Kolejne +5 expa czyli będziemy mieli +15 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )

Z poczatku status oczywiscie byl by nierozwiniete, a jesli bysmy rozwineli by sie zmienial na Rozwiniete.
Poziom 1 koszt - 2000 Kamieni
Poziom 2 koszt - 2800 Kamieni
Poziom 3 koszt - 4000 Kamieni

7. Gildie: Dodac mozliwosc oddania lidera gildii komu innemu.



10. Gildie maja teraz byc od 50 POZIOMU

11. Jesli dana osoba napisze cos na sayu i jest np na klasie barbarzynca i ma 10 lvl to przed nickiem niech sie wyswietla:
[barbarzynca - 10] Lato ( NICK )


12. Punkty Wspanialych - zrobic menu pod komenda /pw ( punkty wspanialych ) i co 5 lvli dostajemy jeden punkt wspanialych do rozdania tak jak statystyki, ktore dostajemy co jeden poziom do rozdania w hp itd. lecz te punkty będą do czego innego.
Pod komenda /rpw resetujemy punkty wspanialych i mozemy je ponownie rozdac
Co 5 poziomow dostajemy jeden punkt wspanialych
5 - 10 - 15 - 20 - 25 - 30 - 35 - 40 - 45 - 50 - 55 I TAK DALEJ
Jesli wbijemy 5 badz 10 badz 15 itd poziom to ma sie nam wyswietlic informacja ze dostalismy punkt wspanialych i ma sie wyswietlic menu z tym punktem do rozdania.
Co kazde 5 lvli ma sie tak wyswietlac:
Zdobyles Punkt Wspanialych, wbiles poziom dzielny przez 5. Gratuluje ! Mozesz teraz rozdac Punkt w wybrana umiejetnosc.

Menu Punkty Wspanialych
Co Chcialbys ulepszyc?
1. Statystyki
[podmenu 1]
tutaj będzie możliwość dodawania punktów, które zwiększą poszczególne statystyki o 3/6/10%, informacje o procentach wyszczególnić w info nad podmenu wyboru; niech przy statsach będą numerki ile punktów gdzie już wbite. obliczanie wartości przed dodaniem bonusów z itemów tj. "figurka lata

1.1. Ulepszanie Sily [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]
1.2. Ulepszanie Zwinnosci [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]
1.3. Ulepszanie Zrecznosci [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]

W nawiasie kwadratowym to jest dla Ciebie -_- informacja jak to ma wyglądac. Dla graczy w nawiasie kwadratowym ma byc na ile % juz to maja rozwiniete i ile punktow im brakuje do dalszego poziomu

2. Skille
[podmenu 2]
(tutaj informacje o procentach trzeba podawać obok punktow wspanialych, zależnie od jej rodzaju wartości będą różne. można wyszczególniać kolorkami: szare - niewbite; czerwone, lub białe - wbite)

2.1. Szansa na zdobycie runy [ +1% 3 punkty trzeba ]
STANDARDOWO MAMY 1% SZANS NA ZDOBYCIE RUNY !
2.2. Szansa na zdobycie kamienia [ +3% 2 punkty trzeba]
2.3 Szansa na zdobycie zlota [ +3% 2 punkty trzeba ]



13. ZMIENIC QUESTY, EDYTOWAC, POMIESZAC BO SIE NUDZA LUDZIOM - SKARZA SIE :D
Dodac AKT VI, oraz AKT VII
Te 2 nowe akty mają byc jako 2 pierwsze akty, a te co sa zamienic na dalsze akty.
Te 2 akty maja byc pierwszo robione, a te stare akty maja byc po tych dwoch nowych aktach

AKT VI - LECZ BĘDZIE ON PO RESECIE AKTEM I ( ZAMIENIMY )
AKT I

1.
Quest: Perfekcyjny Terrorysta
Miejsce: Opuszczone Metro
Zleceniodawca: Charlie
Cel Misji: Podloz 15 bomb.

Nagroda: 30 Punktow Many


2.
Quest: Kampiacy Gargulec
Miejsce: Zamczysko
Zleceniodawca: Poganek
Cel Misji: Znajdz Skrzydla Archaniola i zabij nimi 20 osob.

Nagroda: 1200 punktów doświadczenia (exp)


3.
Quest: Perfekcyjny Anty-Terrorysta
Miejsce: Pociag
Zleceniodawca: Julian
Cel Misji: Rozbroj 15 bomb.

Nagroda: 50 Punktow Zlota




4.
Quest: Igla w stogu siana
Miejsce: Łąka
Zleceniodawca: Izabela
Cel Misji: Znajdź runę Golden.

Nagroda: Na start rundy dostajesz +5 wiecej HP.



5.
Quest: Cichy Zabojca
Miejsce: Obozowisko
Zleceniodawca: Edward
Cel Misji: Zadaj 100 000 obrazen ze snajperki.

Nagroda: 1400 punktów doświadczenia (exp)



6.
Quest: Medyk
Miejsce: Klinika
Zleceniodawca: Bogus
Cel Misji: Znajdz Figurka Zycia.

Nagroda: Dodatkowe 500 $ na start rundy.


7.
Quest: Slepie Pociski
Miejsce: Pole Bitewne
Zleceniodawca: Jaramer
Cel Misji: Zabij 50 graczy przez sciane.

Nagroda: 1500 punktów doświadczenia (exp)


AKT VII - LECZ BĘDZIE ON PO RESECIE AKTEM II ( ZAMIENIMY )
AKT II

1.
Quest: Elektrody
Miejsce: La Manche
Zleceniodawca: Febidan
Cel Misji: Znajdź Elektryczne Naboje.

Nagroda: 65 Złota



2.
Quest: Smierc z oddali
Miejsce: Las
Zleceniodawca: Ridda
Cel Misji: Zabij 60 razy z AWP

Nagroda: 1600 punktów doświadczenia (exp)


3.
Quest: Niedościgły
Miejsce: Rynek
Zleceniodawca: Orlan
Cel Misji: Zabij 30 osób w ciągu jednej mapy

Nagroda: 30 Many


4.
Quest: Strumień Krwi
Miejsce: Wzgórza
Zleceniodawca: Biff
Cel Misji: Zadaj 5000 obrażeń z MP5.

Nagroda: 2000 punktów doświadczenia (exp)



5.
Quest: Kamieniowany
Miejsce: Osuwisko
Zleceniodawca: Issam
Cel Misji: Zdobądź 200 Kamieni.

Nagroda: 100 Kamieni


6.
Quest: Odkrywca
Miejsce: Pustynie
Zleceniodawca: Kigmal
Cel Misji: Zdobądź 30 000 Doświadczenia

Nagroda: Na start rundy dostajesz 400 $


7.
Quest: Śmiertelne pociski
Miejsce: Pole Bitewne
Zleceniodawca: Jaramer
Cel Misji: Jebnij 100 HeadShotow

Nagroda: 2100 punktów doświadczenia (exp)





Nowy SKILL do klasy jakiej? Jeszcze nie wiem

Umiejętnośc: Mamy 10% szans na nacpanie wroga
( Trzeba przerobic to nacpanie, jest ono z ruletki z 4FUNA. )
Przy strzelaniu do wroga mamy 10% szans ze go nacpamy na 5 sekund.

 

 

Klasa IMP:
- Osłabic jej zmiane broni na nóż z 10% na 8% szans, a w rozwoju za mane z 10 na 11 % szans zmienic z 8 na 9% szans rozwoju.
I zmienic opis że ma 8% szans bo po zmianie tyle będzie miał
Rozwój 8+1um

- Osłabic klase Paladyn umiejetnosc: Platynowa Zbroja z 1/6 szans na 1/5 szans standardowe odbicie pocisku od sieibe.
W rozwoju dac 1/5 szans + Umiejetnosc - rozwoj.


Kazda klasa co ma możliwośc rozwijania umiejętności za mane: Stamina
Proszę obniżyc koszt rozwoju Staminy bodajże teraz kosztuje 400 na koszt 350 many.


Przywrócenie komendy /wymien
Przywrócenie Pergaminu do sklepu za złoto.


Poprawiono błędy w opisie run ( /opisrun )
Popraw błędy z opisami run, ostatnie dwie runy w /opisrun są źle opisane..


Dodaj NOWĄ RUNĘ, którą już zrobiłeś kiedys - tylko jedną TĄ, która dodaje dodatkowe szansę na zdobycie many - żeby można ją bylo po resecie dropic
P.S: Napisz mi ile ta runa dodatkowych % na dropniecie many dodaje.


Umiejętności podpalające tj. um. klasy Duriel, Khazry po zakończeniu rundy zostają anulowane ( Bugowało się to, gdy pod koniec rundy ktoś nas podpalił skillem to na początku kolejnej dalej się paliliśmy i traciliśmy HP )
Naprawisz to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.

say /drop - Wyrzuca aktualny perk
say /resetscore - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.

say /sklep - Otwiera nam się supermarket

say /roundsound - Otwiera menu gdzie możeby włączyć lub wyłączyć muzykę

say /vip - Otwiera się okno w którym są ukazane funnkcje vipa

 

 

Klasy Podstawowe:

 

1. Skoczek - 80 HP / 100% Prędkości ,  dodatkowe 2 skoki w powietrzu 

2. Medyk  - 75 HP / 105% Prędkości , ma 1/5 % odrodzenia się po śmierci 

3. Szpieg - 100 HP / 95% Prędkości , posiada ubiór wroga

5. Komandos - 60 HP / 110 % Prędkości  ruchu , posiada +15 % niewidoczności 

6  Żołnierz - 100 HP / 95 % Prędkości , 1/7 szasy na odbicie pocisku

 

Klasy Premium:

 

1. Asassin - 110 HP / 110 % Prędkości , mniej widoczny ( 35 % ) , Posiada 1/2 z noża

2. Szaman - 100 HP / 105 % Prędkości , Na [E] może wskrześić swoją drużynę [ +10 expa ] , Na [E] może beczescic zwłoki wroga [ +15exp

[CSC] Omega *: 1. Asassin - 200 HP / 110 % Prędkości , mniej widoczny ( 35 % ) ,
[CSC] Omega *: wiecej hp
[CSC] Omega *: i szaman 200 HP
 

 

Perki: 

 

1. Zwinne palce - brak przeładowania
2. Baniak - odporny na strzał w głowę 
3. BH - autobh
4. Morfina - szansa na odrodzenie 1/3
6. Buty komandosa - nie słychać kroków
7. Kamuflaż - ubranie wroga
8. Księga Doświadczenia - 20% więcej expa za zabicie / za zabicie HEADSHOTEM 30% więcej expa

10. Zbieracz - Za zabicie zwykłe 200$ / HEADSHOTEM 300$

 

Pluginy:

 

1. ;bronie pod Paintball Moda

2. ;Paintball MOD

3. licznik c4

4. balansowanie teamow

5. ESP dla admina

6. Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.

9. ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"

10. ;wymuszanie rate interpu

11. Zablokowana Latarka

12. RoundSound'y

13. Mapy pod PB + Pare zwykłych 

14 Po wpisaniu /roundsound - wyskakuje nam opcja wyłaczenia lub włączenia muzyki

15. Przenikanie na początku rundy ( 5-10sec)

16. Jeśli nie ma 6 antyterorysty blokada BS'A (B,2)

17. immunitet na ping

 

 

 

Sklep:

 

1. Kup HE - [ 7 MONET ]

2. Kup FLESH - [ 7 MONET ]

3. Kup SMOKE - [ 7 MONET ]

4. Kup Losowy Perk - [ 12 MONET ]

5. Sprzedaj Perk [ 5 MONET ]

6. Kup losową ilość doświadczenia [ 15 MONET ]

7. Odrodzenie [ 20 MONET ]

8. Kup Magazynek [ 10 MONET ]

 

 

 

VIP:

 

1. Posiada 200 HP + 100 KEVLAR

2. Co 5 sekund otrzymuje +5 HP

3. Posiada doświadczenie x3

4. Wygląda jak przeciwnik

5. Otrzymuje HE + FLESH'a w każdej rundzie

6. Posiada Defuse

7. Posiada Prefiks przed nickiem [VIP] 

8. Posiada VIP CZAT

 

 

Szybkie Nogi: Dostajesz 20 do kondycji

Burza Mózgów: Masz +20 do każdej statystyki
Lina SpiderMena: Dostajesz Line!
Moce Nogi: Nie Tracisz HP spadając z wysokości
Kamizelka: Dostajesz 100 KEVLARA
Oczy Boga: Widzisz niewidzialnych + otrzymujesz HE!
Geniusz: Dostajesz +20 inteligencji!
Pancerz Kapitana: Odbijasz 1 do 2 pocisków na rundę!
Regeneracja: Co 5 sekund regeneruje Ci się 25HP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności