Właściciel -_- 11 909 Opublikowano 9 Lutego 2015 Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 1. Nowe itemy [CSC] Fakel | NDM: ale pamietaj o tych statystykach zeby je zmienic na max 4 pkt do statystyk [CSC] Fakel | NDM: i lvl zmienic na max 100 Item: Zbroja BarbarzyncyEfekt: Masz 1/5 szans na odbicie ataku wroga.Item: Latarka MagaEfekt: Posiadasz Latarke Maga, mozesz nia naswietlac niewidzialnych graczy ( Uzycie: F )Item: Dlugie SkokiEfekt: Dostajesz 5 long jumpow paladyna, uzycie ctrl+spacjaItem: Aura CieniaEfekt: Uzyj aby wlaczyc aure, ktora daje 50 procent wiecej zycia niz posiadasz.Item: Moc TSUNAMIEfekt: Szansa na zatrzesienie ekranem rywala.Item: Moc KRWIEfekt: Szansa na zakrwawienie ekranu rywala.Item: Destroyer EnemyEfekt: Szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi.Item: Oko Zoom'aEfekt: Posiadasz zooma do wszystkich broni ( uzycie E )Item: Levitation EnemyEfekt: Szansa na wyrzucenie przeciwnika w gore Item: Assassin SuitEfekt:- Widocznosc zredukowana do 100- Nie slychac twoich krokow- Zredukowana Grawitacja Item: Critical ShootEfekt: Masz szanse na krytyczne obrazenia. Item: SpeCiaL Cs-ClaSSiC.plEfekt:- Biegasz szybciej o 20%- DMG większe o 20%- Gracze zadaja Ci mniej DMG o 20%- Masz wiecej zycia o 20% Item: Cedrowe OkoEfekt: Widzisz niewidzialnych !Item: Cs-ClaSSiC.pl Dragon Arch WingsEfekt:- Grawitacja zredukowana o 8, uzyj bedac w powietrzu, aby szybko spasc i zadac wrogom obrazenia- Dodatkowe 2 skoki Item: Stalowe PlecyEfekt: Jesli nie widzisz przeciwnika nie zada ci on dmg.Item: Pocisk ShootsEfekt: Masz aima, masz 25% szans na trafienie glowy. Item: Anty LatarkaEfekt: Odpornosc na naswietlajaca latarke. Item: Rakieta Efekt: Masz samonaprowadzajaca rakiete, ktora mozna uzywac co 10 sekund. ( Uzycie E ) Item: Boots ArabianEfekt: Ma 1/4 - 1/7 szans aby ukrasc wrogu 750$. Uzyj aby zamienic 1000$ na 20 HP Item: Medicine NekrusaEfekt: Na E mozesz wskrzeszac umarlych. 2. Przywrócenie komendy /wymien3. Przywrócenie Itemu: Pergamin do sklepu za złoto.4. Udostępnienie nowych run, ktore zostaly zrobione juz dawno.5. Rozwinięcie Menu Kamieni, edycja sklepu za kamienieSklep za kamienie ma teraz wyglądac tak, dodac punkty:1. Runy EXPA ( są one już zrobione ale tylko trzeba zrobic punkt 1. i je tu wrzucic )2. Ruletka [ Koszt: 100 Kamieni ]W Ruletce mozna wygrac 1000 expa badź 800 expa stracic.W Ruletce mozna wygrac 10 many bądź 10 many stracicW Ruletce mozna wygrac 20 zlota badź 20 zlota stracicW Ruletce mozna wygrac 50 kamieni bądź 30 stracic.3. Mikstury - Na samym dole ma byc informacja , ze sa one na jedna mape, a mozna na mape maxymalnie aktywowac dwie mikstury1. Mikstura Regeneracji - Co 5 sekund regeneruje nam sie 5 HP [ Koszt 100 Kamieni]2. Mikstura Pospiechu - Dostajemy +25% do szybkosci [ Koszt: 120 Kamieni ]3. Mikstura Zaradnosci - Otrzymujemy o 25% wiecej pieniedzy na start rundy [ Koszt: 130 Kamieni ]4. Mikstura Redukcji - Otrzymujemy o 25% mniejsze obrazenia [ Koszt: 140 Kamieni ]5. Mikstura Zycia - Otrzymujemy o 25% wiecej zycia na start rundy [ Koszt: 150 Kamieni ]6. Rozwinąc rozwijanie expa w gildi za kamienie ( Zrobic poziomy )Aktualnie pod komenda /gildie mamy menu z gildiamiAktualnie Pod numerkiem mamy:6. Rozdaj PunktyI W tym mamy:1. Podwojny Exp Gildi [2000 kamieni] - to jest nie prawda bo za 2k kamieni mamy +5 expa od fraga.Zamienic / rozwinac to na:6. Rozwijanie Expa1. Poziom 1 ( +5 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )1. Poziom 2 ( Kolejne +5 expa czyli będzie +10 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )1. Poziom 3 ( Kolejne +5 expa czyli będziemy mieli +15 expa, Status: Rozwiniete / Nierozwiniete )Z poczatku status oczywiscie byl by nierozwiniete, a jesli bysmy rozwineli by sie zmienial na Rozwiniete.Poziom 1 koszt - 2000 KamieniPoziom 2 koszt - 2800 KamieniPoziom 3 koszt - 4000 Kamieni7. Gildie: Dodac mozliwosc oddania lidera gildii komu innemu.10. Gildie maja teraz byc od 50 POZIOMU11. Jesli dana osoba napisze cos na sayu i jest np na klasie barbarzynca i ma 10 lvl to przed nickiem niech sie wyswietla:[barbarzynca - 10] Lato ( NICK )12. Punkty Wspanialych - zrobic menu pod komenda /pw ( punkty wspanialych ) i co 5 lvli dostajemy jeden punkt wspanialych do rozdania tak jak statystyki, ktore dostajemy co jeden poziom do rozdania w hp itd. lecz te punkty będą do czego innego.Pod komenda /rpw resetujemy punkty wspanialych i mozemy je ponownie rozdacCo 5 poziomow dostajemy jeden punkt wspanialych5 - 10 - 15 - 20 - 25 - 30 - 35 - 40 - 45 - 50 - 55 I TAK DALEJJesli wbijemy 5 badz 10 badz 15 itd poziom to ma sie nam wyswietlic informacja ze dostalismy punkt wspanialych i ma sie wyswietlic menu z tym punktem do rozdania.Co kazde 5 lvli ma sie tak wyswietlac:Zdobyles Punkt Wspanialych, wbiles poziom dzielny przez 5. Gratuluje ! Mozesz teraz rozdac Punkt w wybrana umiejetnosc.Menu Punkty WspanialychCo Chcialbys ulepszyc?1. Statystyki[podmenu 1]tutaj będzie możliwość dodawania punktów, które zwiększą poszczególne statystyki o 3/6/10%, informacje o procentach wyszczególnić w info nad podmenu wyboru; niech przy statsach będą numerki ile punktów gdzie już wbite. obliczanie wartości przed dodaniem bonusów z itemów tj. "figurka lata1.1. Ulepszanie Sily [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]1.2. Ulepszanie Zwinnosci [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]1.3. Ulepszanie Zrecznosci [Zeby 3% zwiekszyc statystyke, trzeba dac 1 punkt, Na 6% 2 punkty czyli jak mamy 3% i damy jeszcze 1 punkt w to to juz mamy 6% czyli 1+1, Na 10% 3 Punkty czyli 2+1]W nawiasie kwadratowym to jest dla Ciebie -_- informacja jak to ma wyglądac. Dla graczy w nawiasie kwadratowym ma byc na ile % juz to maja rozwiniete i ile punktow im brakuje do dalszego poziomu2. Skille[podmenu 2](tutaj informacje o procentach trzeba podawać obok punktow wspanialych, zależnie od jej rodzaju wartości będą różne. można wyszczególniać kolorkami: szare - niewbite; czerwone, lub białe - wbite)2.1. Szansa na zdobycie runy [ +1% 3 punkty trzeba ]STANDARDOWO MAMY 1% SZANS NA ZDOBYCIE RUNY !2.2. Szansa na zdobycie kamienia [ +3% 2 punkty trzeba]2.3 Szansa na zdobycie zlota [ +3% 2 punkty trzeba ]13. ZMIENIC QUESTY, EDYTOWAC, POMIESZAC BO SIE NUDZA LUDZIOM - SKARZA SIE Dodac AKT VI, oraz AKT VIITe 2 nowe akty mają byc jako 2 pierwsze akty, a te co sa zamienic na dalsze akty.Te 2 akty maja byc pierwszo robione, a te stare akty maja byc po tych dwoch nowych aktachAKT VI - LECZ BĘDZIE ON PO RESECIE AKTEM I ( ZAMIENIMY )AKT I1.Quest: Perfekcyjny TerrorystaMiejsce: Opuszczone MetroZleceniodawca: CharlieCel Misji: Podloz 15 bomb.Nagroda: 30 Punktow Many2.Quest: Kampiacy GargulecMiejsce: ZamczyskoZleceniodawca: PoganekCel Misji: Znajdz Skrzydla Archaniola i zabij nimi 20 osob.Nagroda: 1200 punktów doświadczenia (exp)3.Quest: Perfekcyjny Anty-TerrorystaMiejsce: PociagZleceniodawca: JulianCel Misji: Rozbroj 15 bomb.Nagroda: 50 Punktow Zlota4.Quest: Igla w stogu sianaMiejsce: ŁąkaZleceniodawca: IzabelaCel Misji: Znajdź runę Golden.Nagroda: Na start rundy dostajesz +5 wiecej HP.5.Quest: Cichy ZabojcaMiejsce: ObozowiskoZleceniodawca: EdwardCel Misji: Zadaj 100 000 obrazen ze snajperki.Nagroda: 1400 punktów doświadczenia (exp)6.Quest: MedykMiejsce: KlinikaZleceniodawca: BogusCel Misji: Znajdz Figurka Zycia.Nagroda: Dodatkowe 500 $ na start rundy.7.Quest: Slepie PociskiMiejsce: Pole BitewneZleceniodawca: JaramerCel Misji: Zabij 50 graczy przez sciane.Nagroda: 1500 punktów doświadczenia (exp)AKT VII - LECZ BĘDZIE ON PO RESECIE AKTEM II ( ZAMIENIMY )AKT II1.Quest: ElektrodyMiejsce: La MancheZleceniodawca: FebidanCel Misji: Znajdź Elektryczne Naboje.Nagroda: 65 Złota2.Quest: Smierc z oddaliMiejsce: LasZleceniodawca: RiddaCel Misji: Zabij 60 razy z AWPNagroda: 1600 punktów doświadczenia (exp)3.Quest: NiedościgłyMiejsce: RynekZleceniodawca: OrlanCel Misji: Zabij 30 osób w ciągu jednej mapyNagroda: 30 Many4.Quest: Strumień KrwiMiejsce: WzgórzaZleceniodawca: BiffCel Misji: Zadaj 5000 obrażeń z MP5.Nagroda: 2000 punktów doświadczenia (exp)5.Quest: KamieniowanyMiejsce: OsuwiskoZleceniodawca: IssamCel Misji: Zdobądź 200 Kamieni.Nagroda: 100 Kamieni6.Quest: OdkrywcaMiejsce: PustynieZleceniodawca: KigmalCel Misji: Zdobądź 30 000 DoświadczeniaNagroda: Na start rundy dostajesz 400 $7.Quest: Śmiertelne pociskiMiejsce: Pole BitewneZleceniodawca: JaramerCel Misji: Jebnij 100 HeadShotowNagroda: 2100 punktów doświadczenia (exp)Nowy SKILL do klasy jakiej? Jeszcze nie wiemUmiejętnośc: Mamy 10% szans na nacpanie wroga( Trzeba przerobic to nacpanie, jest ono z ruletki z 4FUNA. )Przy strzelaniu do wroga mamy 10% szans ze go nacpamy na 5 sekund. Klasa IMP:- Osłabic jej zmiane broni na nóż z 10% na 8% szans, a w rozwoju za mane z 10 na 11 % szans zmienic z 8 na 9% szans rozwoju.I zmienic opis że ma 8% szans bo po zmianie tyle będzie miałRozwój 8+1um- Osłabic klase Paladyn umiejetnosc: Platynowa Zbroja z 1/6 szans na 1/5 szans standardowe odbicie pocisku od sieibe.W rozwoju dac 1/5 szans + Umiejetnosc - rozwoj.Kazda klasa co ma możliwośc rozwijania umiejętności za mane: StaminaProszę obniżyc koszt rozwoju Staminy bodajże teraz kosztuje 400 na koszt 350 many.Przywrócenie komendy /wymienPrzywrócenie Pergaminu do sklepu za złoto.Poprawiono błędy w opisie run ( /opisrun )Popraw błędy z opisami run, ostatnie dwie runy w /opisrun są źle opisane..Dodaj NOWĄ RUNĘ, którą już zrobiłeś kiedys - tylko jedną TĄ, która dodaje dodatkowe szansę na zdobycie many - żeby można ją bylo po resecie dropicP.S: Napisz mi ile ta runa dodatkowych % na dropniecie many dodaje.Umiejętności podpalające tj. um. klasy Duriel, Khazry po zakończeniu rundy zostają anulowane ( Bugowało się to, gdy pod koniec rundy ktoś nas podpalił skillem to na początku kolejnej dalej się paliliśmy i traciliśmy HP )Naprawisz to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 909 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.say /klasy - Otwiera menu opisów klas.say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /drop - Wyrzuca aktualny perksay /resetscore - Resetuje statystyki.say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /sklep - Otwiera nam się supermarket say /roundsound - Otwiera menu gdzie możeby włączyć lub wyłączyć muzykę say /vip - Otwiera się okno w którym są ukazane funnkcje vipa Klasy Podstawowe: 1. Skoczek - 80 HP / 100% Prędkości , dodatkowe 2 skoki w powietrzu 2. Medyk - 75 HP / 105% Prędkości , ma 1/5 % odrodzenia się po śmierci 3. Szpieg - 100 HP / 95% Prędkości , posiada ubiór wroga 5. Komandos - 60 HP / 110 % Prędkości ruchu , posiada +15 % niewidoczności 6 Żołnierz - 100 HP / 95 % Prędkości , 1/7 szasy na odbicie pocisku Klasy Premium: 1. Asassin - 110 HP / 110 % Prędkości , mniej widoczny ( 35 % ) , Posiada 1/2 z noża 2. Szaman - 100 HP / 105 % Prędkości , Na [E] może wskrześić swoją drużynę [ +10 expa ] , Na [E] może beczescic zwłoki wroga [ +15exp [CSC] Omega *: 1. Asassin - 200 HP / 110 % Prędkości , mniej widoczny ( 35 % ) , [CSC] Omega *: wiecej hp [CSC] Omega *: i szaman 200 HP Perki: 1. Zwinne palce - brak przeładowania2. Baniak - odporny na strzał w głowę 3. BH - autobh4. Morfina - szansa na odrodzenie 1/36. Buty komandosa - nie słychać kroków7. Kamuflaż - ubranie wroga8. Księga Doświadczenia - 20% więcej expa za zabicie / za zabicie HEADSHOTEM 30% więcej expa 10. Zbieracz - Za zabicie zwykłe 200$ / HEADSHOTEM 300$ Pluginy: 1. ;bronie pod Paintball Moda 2. ;Paintball MOD 3. licznik c4 4. balansowanie teamow 5. ESP dla admina 6. Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy. 9. ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute" 10. ;wymuszanie rate interpu 11. Zablokowana Latarka 12. RoundSound'y 13. Mapy pod PB + Pare zwykłych 14 Po wpisaniu /roundsound - wyskakuje nam opcja wyłaczenia lub włączenia muzyki 15. Przenikanie na początku rundy ( 5-10sec) 16. Jeśli nie ma 6 antyterorysty blokada BS'A (B,2) 17. immunitet na ping Sklep: 1. Kup HE - [ 7 MONET ] 2. Kup FLESH - [ 7 MONET ] 3. Kup SMOKE - [ 7 MONET ] 4. Kup Losowy Perk - [ 12 MONET ] 5. Sprzedaj Perk [ 5 MONET ] 6. Kup losową ilość doświadczenia [ 15 MONET ] 7. Odrodzenie [ 20 MONET ] 8. Kup Magazynek [ 10 MONET ] VIP: 1. Posiada 200 HP + 100 KEVLAR 2. Co 5 sekund otrzymuje +5 HP 3. Posiada doświadczenie x3 4. Wygląda jak przeciwnik 5. Otrzymuje HE + FLESH'a w każdej rundzie 6. Posiada Defuse 7. Posiada Prefiks przed nickiem [VIP] 8. Posiada VIP CZAT Szybkie Nogi: Dostajesz 20 do kondycji Burza Mózgów: Masz +20 do każdej statystykiLina SpiderMena: Dostajesz Line!Moce Nogi: Nie Tracisz HP spadając z wysokościKamizelka: Dostajesz 100 KEVLARAOczy Boga: Widzisz niewidzialnych + otrzymujesz HE!Geniusz: Dostajesz +20 inteligencji!Pancerz Kapitana: Odbijasz 1 do 2 pocisków na rundę!Regeneracja: Co 5 sekund regeneruje Ci się 25HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 909 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Punkty życia w quest +5 Menu questow PW - punkty wspanialych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi