Skocz do zawartości

[BETA][PL/EU] Call of Duty - Cs-Classic.pl


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

CODCSGO.png

 

 

Dnia 12/13.02.2015 powstanie serwer Call of Duty stworzony specjalnie dla naszej sieci. Dość długo czekaliśmy na wyjście naszego cod'a, ale to wina tego, iż chcemy by wszystko było przygotowane tak jak zaplanowaliśmy. Mod pisany był od zera, więc mogą pojawić się na nim bugi, lecz z pewnością będą one szybko eliminowane.

Cały mod będzie oparty na tym, który stworzył QTM_PEYOTE, więc klasy i perki będą prawie identyczne, lecz z czasem będziemy  je zmieniać.

 

To co zostało dodane na serwer:

  1. Silnik oparty na cod'zie qtm_peyote
  2. Perki i klasy oparte na cod qtm_peyote
  3. Doświadczenie za:
    -śmierć (jeżeli zginiemy dostajemy 1/4 expa), 
    -podłożenie bomby (1/5 z ogólnego expa),
    -rozbrojenie bomby (1/5 z ogólnego expa),
    -za wybuch bomby (1/10 z ogólnego expa)
  4. Sklep:
    Apteczka - Leczy 30 hp - 5000$
    Losowy Perk - Dostajesz perk - 10000$
    Doświadczenie - Dostajesz losowy exp - 16000$
    Zestaw granatow - (Dostajesz zestaw granatow) - 1000$
    Ulepszenie perku - Możesz ulepszyć swój perk(gdy masz 1/LW) - 10000$
    Ruletka - Dostajesz losową nagrodę - 16000$
  5. Exp od 23 do 10 powiększony dwukrotnie.
  6. Dwujęzyczna wersja. Macie dostęp do komend po angielsku jak i po polsku, dodatkowo wiadomości także  wyświetlane są w dwóch językach.
  7. Wymiana perków.
  8. Rynek perków:
    Usuwanie własnego perku
    Blokada kupowania własnego perku
    Potwierdzenie zakupu perku
    Rynek obsługuje płatność dolarami, czyli standardową gotówkę w csgo
  9. Apteczki i dynamit upadają na ziemie (grawitacja)
     

Bind na klase (standardowo "E"): bind "klawisz" "Use_Class"

Klasy:

  1. Demolitions - Dostaje dynamit ktory może zdetonować (dmg+inta)
    Broń: Aug i granaty
  2. Medyk - Dostaje 2 apteczki, które leczą przyjaciół³ przez 5 sec, 1 sec = 2 hp + inta
    Broń: SG552
  3. Saper - Dostaje 2 miny, które może uzbroić (dmg+inta)
    Broń: P90
  4. Wsparcie ogniowe - Dostaje dwie rakiety (dmg+int)
    Broń: Mp5
  5. Defuser - Widzi mini, ma zestaw rozbrajający oraz nie słychać jego kroków
    Broń: Fiveseven i Ak48
  6. Admirał - Dostaje 10HP i Ammo za zabicie wroga
    Broń: Famas
  7. Komandos - Posiada 1/2 z kosy
    Broń: Deagle
  8. Obrońca - Obrazenia zalezne od inteligencji
    Broń: Negev Smoke Molotov
  9. Rusher - Posiada +5 obrażeń z Novy
    Broń: Nova
  10. Snajper - Posiada +150% (+int) DMG
    Broń: AWP DEAGLE
  11. Strzelec Wyborowy 
    Broń: Posiada M4
  12. Złodziej Perków - Ma szanse 1/4 na kradzież perka
    Broń: AUG
  13. Szpieg - Ma ubranie wroga i szanse 1/3 na respawn u wroga
    Broń: P90

 

Bind na perk: bind "klawisz" "Use_Perk"

Perki:

  1. Dziwna bron - dostajesz losową broń
  2. Zestaw Granaciarza - Dostaje wszystkie granaty
  3. Podręcznik Szpiega - Masz 1/(1/2-5) szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga
  4. Sekret Szpiega - Masz przebranie wroga i szanse 1/(2-6) na respawn u wroga
  5. Ksiega expa - Dostajesz 2 razy więcej expa
  6. Moduł odrzutowy - ładuje się co 4 sekundy, po tym czasie wciskając CTRL wyrzuca Cie w kierunku celownika z się¹ 666 + inteligencja
  7. Notatki sapera - Co rundę otrzymuje dwie miny, które możesz uzbroić
  8. Narzędzia Demolitions - Otrzymujesz dynamit, który możesz postawić w dowolnym miejscu i zdetonować
  9. Notatki Ninjy - możesz podskoczyć 2 raz w powietrzu
  10. Morfina - Masz 1/2-4 szans na respawn po śmierci
  11. Notatki Kapitana - Odbijasz 5-6 nabojów na rundę
  12. Pancerz neomexowy - Masz 1/2-4 szans na odbicie pocisku
  13. Tajemnica Wojskowa - Dostajesz o 10 więcej wytrzymałości. Masz 1/2-5 szans na olepienie wroga.
  14. Rozbłysk - Po użyciu oślepia wrogów w promieniu 250(+inteligencja)
  15. Podwójna kamizelka - Otrzymujesz 5-30 wytrzymałości więcej
  16. Adrenalina - Regenerujesz 30HP po zabiciu przeciwnika.
  17. Wyszkolenie Sanitarne - Co 5 sekund dostajesz 10 HP
  18. Buty Komandosa - Dostajesz 40 szybkości
  19. Naboje pułkownika - Zadajesz o 5(+inteligencja) więcej obrażeń
  20. Nóż komandosa - Natychmiastowe zabicie nożem
  21. Tajemnica Generała - Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE
  22. Podręcznik Szpiega - Masz 1/2-5 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Wyglądasz jak wróg
  23. Naboje ninji - Twoje zdrowie regeneruje sie o 10-30 procent zadanych obrażeń
  24. Naboje kapitana - Zadajesz 40 procent obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia
  25. Maksymalne skupienie - Za każde zabójstwo otrzymujesz dodatkowo 5 doświadczenia
  26. AWP SNAJPER - Natychmiastowe zabicie z AWP
  27. Zwinne palce - Natychmiastowe przeładowanie
  28. Przysposobienie obronne - Dostajesz 20 wytrzymałości
  29. Tytanowe naboje - Zadajesz 10-30 obrażeń więcej
  30. Wytrenowany Rekrut - Dostajesz 50 Zdrowia oraz tracisz 18 kondycji
  31. Weteran Noża - Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem
  32. Zaskoczenie Wroga - Atakując wroga od tylu zadajesz podwójne obrażenia
  33. Tajemnica admirała - Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełen magazynek
  34. Ograniczony rozrzut - Zmniejsza rozrzut broni
  35. Eliminator rozrzutu - Usuwa rozrzut broni
  36. Apteczki - Możesz położyć 2 apteczki którymi możesz leczyć przyjaciół z drużyny (zależne od int)

 

 

To tylko BETA która zawiera najważniejsze rzeczy, w planach jest jeszcze wiele rzeczy, ale najpierw trzeba sprawdzić to co jest najważniejsze, dopiero potem dodawać nowe rzeczy.

 

Mam nadzieję, że spodoba wam się ten cod, ponieważ włożono w niego naprawdę sporo czasu by wyglądał tak jak wygląda.

  • Like 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

Serwer zostanie włączony dzisiaj w nocy, albo jutro rano.

Poprawiliśmy zapis.

Będzie to już wersja finalna, z klanami (napiszę o nich później), systemem rankingowym, wszystkimi perkami, klasami, wymianą, rynkiem, sklepem, prefiksem, itd

Maksymalny lvl 250. Exp HARD

Pozdrawiam

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Do poprawy

  1. Poprawienie generała i jego respawnu
  2. Poprawienie szpiega.

 

Osoby które mogą zgłosić się po nagrodę za pomoc

  1. Wszystkie osoby, które grały i sprawdzały serwer przy przerwie technicznej (z nim dogadam się już prywatnie)
  2. Osoby które najbardziej pomogły w propozycjach - nie liczę tutaj osób, które od początku pomagały podczas przerw technicznej (efiLoN,Magnetar, MichaL :) )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Plany na kolejną aktualizacje

- poprawienie expa dla nowych graczy (do danego poziomu dostają więcej expa) - w planach, nie wiem czy to będzie

- Propozycje klas: Weteran, amadeusz(w grze będzie się inaczej nazywać), Gangster

- Propozycje perków: dezorientacja, nanokamizelka, wsparcie rakietowe, prawa ręka rambo, mikstura życia(w grze będzie się inaczej nazywać), ciemne okulary, szczęśliwy pocisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejna przerwa zakończona

  1. Poprawiono wszystkie klasy i perki z apteczką, dynamitem, rakietą, miną
  2. Dodano nowe perki
  3. Naprawiono betonowe ciało
  4. Przekompilowano wszystkie pluginy pod nową bibliotekę
  5. Poprawiono silnik i sklep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejna aktualizacja, która odbędzie się albo dzisiaj wieczorem, albo jutro

 

  1. Poprawienie silnika
  2. Dodanie nowych klas i perku
  3. Poprawienie niektórych klas (wgrałem wcześniej złe wersje)
  4. Poprawienie klanów
  5. Poprawka w mapcycle

 

Pewnie dojdzie coś jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Rzeczy które zostaną poprawione przy kolejnej przerwie.

  1. Wybieranie liczby punktów przy dodawania ich w statystyki
  2. Dodanie przekazywania punktów do lidera klanu by mógł ulepszyć klan
  3. Poprawienie min u sapera - niszczenie przez ludzi z drużyny
  4. Poprawienie perku wsparcie rakietowe
  5. Dodanie nowych perków
  6. Aktualizacja mapcycl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Następna przerwa

  1. Poprawienie klasy weteran
  2. Dodanie dwóch nowych perków
  3. Dodanie nowej klasy
  4. Poprawienie topki pod koniec mapy
  5. Dodanie innego koloru dla admin chat
  6. Poprawienie medyka
  7. Poprawienie sapera
  8. Poprawienie pułkownika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Kolejna przerwa:

  1. Poprawienie pułkownika
  2. Poprawienie dmg u sapera w minach
  3. Poprawienie obrońcy
  4. Poprawienie Komandosa
  5. Dodanie misji
  6. poprawienie mapcycle
  7. Poprawienie terrorysty
  8. Poprawienie podporucznika
  9. Poprawienie rushera
  10. Poprawienie weterana
  11. Poprawienie chorazego
  12. Poprawienie rakiet wsparcia
  13. Poprawienie perków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Kolejna przerwa

  1. Dodanie nowych misji
  2. Poprawienie podręcznika szpiega
  3. Poprawienie wsparcia ogniowego
  4. Dodanie nowych klas
  5. Poprawienie obrońcy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel

Kolejna przerwa

  1. Poprawienie Pułkownika
  2. Poprawienie Podporucznika
  3. Poprawienie Technika
  4. Poprawienie Obserwatora
  5. Dodanie nowych map
  6. Poprawienie expa za cele mapy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejna przerwa:

  1. Poprawienie perku Hardcore
  2. Poprawienie Tajemnicy Admirala
  3. Poprawienie Pułkownika
  4. Poprawieni Obserwatora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejna przerwa

  1. Poprawienie expa w sklepie
  2. Poprawienie Pułkownika
  3. Poprawienie Rynku
  4. Poprawienie Hardcore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Poprawki:

  1. Poprawienie expa z misji
  2. Dodanie nowych perków
  3. Zaktualizowanie niektórych klas
  4. Dodanie lvl na start dla nowych graczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

Większa poprawka

 

  1. Poprawienie klas:
    Snajper (1/2 z AWP i 1/1 gdy osiągnię max int)
    Komandos (1/2 z kosy PPM i 1/1 gdy osiągnie max int PPM)
    Pułkownik (0,075 dmg za każdy wbity lvl)
    Rebeliant (75 dmg na start i tylko jedna broń mp7)
    Medyk (Zmiana broni na FAMAS) - Zostało jeszcze dodanie do niego wskrzeszenia 1 lub 2 osób    +
    Złodziej perków (Zmiana broni na GALILA) - Dodanie cichego biegania    +
    Elitarny Snajper - Dodanie Cichego biegania    +
    Admirał (Poprawa ammo za zabicie tak by dawało je od razu do głównego ammo, a nie do zapasów) - Najprawdopodobniej zostanie zrobione
    Chorąży (8 dmg na start z MAG oraz perk dezorientacja 1/8)
    Komandor (150 expa i 1000$ za zabicie i -500$ gdy zginie)
    Podporucznik (2 pociski neutralizujące) - zabicie przeciwnika +1 pocisk neutralizujący 
    Nova (1/20 z NOVY i 1/10 przy full int)
    Saper (dodanie szansy na postawienie niewidzialnej miny 1/5 i 1/4 gdy ma 100 int) 
    Szpieg (dwa pistolety: USP i GLOCK +10 dmg) - Szansa na respawn, 1/2 przy full int, 1/3 przy 75 int i 1/4 na start 
    Technik (1/6 sznas na oślepienie na start, 1/5 gdy ma 75 i 1/4 gdy ma full int)
    Terrorysta (+5 dmg zamiast +7)
  2. Poprawienie expa za top mapy (3000 pierwsze miejsce, 2000 drugie miejsce, 1000 trzecie miejsce)
  3. Poprawienie bugu z wyborem klasy na spect i bugu z rynkiem
  4. Perki do poprawy: (lista zostanie zaktualizowana niedługo)
    Adrenalina (45 hp za zabicie)
    Anielskie buty (Dodanie +15 kondycji)
    Betonowe ciało - do usunięcia
    Buty grawitacyjne ( +10 kond i +5 wytrzymałości)
    Poprawienie perku Kapcie ze skóry królika  +
    Kolcza koszulka (1/2 z 1/4)
    Ksiega expa - do usunieca
    Morffina (od 1/3 do 1/6)
    Naboje kapitana (50% więcej dmg, -20 wytrz i hp)
    Napój energetyczny (Zamiana z +30 na +25)
    Notatki ninji do usunięcia
    Prawa reka rambo (hp do 20 i wtrzy do 25)
    Podwojna kamizelka (od 50 do 75)
    Tajemnica Admirala (magazynek ma dawać do głównego, nie zapasowego)
    Tajemnica Generala (Na start 75 dmg)
    Tytanowe naboje (od 15 do 25)
    Wyszkolenie Sanitarne (20 hp co 5 sekund)
    Dezorientacja (dodanie 1/LW, czyli losowa szansa)
  5. Aktualizacja mapcycle (cs_militia, cs_assault i cs_calm odpada)
  6. Zaktualizowanie misji
  7. Poprawki w silniku z pokazywaniem lvl oraz blokadą na nadużywanie komendy !klasa
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejna przerwa

 

  1. Dodanie awp 1/2 i 1/1 po wbiciu 200 lvl
  2. Dodanie lvl przy klasie
  3. Dodanie perku notatki defusera
  4. Medyk - wskrzeszenie
  5. Poprawka w Rebelianciem (dam niedługo znać co dokładnie będzie poprawione)
  6. Dodanie 4 nowych perków (dam niedługo znać co dokładnie)
    Wskrzeszenie
    Złoty Deagle
    Zestaw Strzelca
  7. Poprawienie niektórych błędów (errorow)
  8. Aktualizacja misji
  9. Poprawienie klasy Demolitions
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kolejne poprawki

  1. Poprawienie zasięgu Demolitions i dodanie wybuchanie po śmierci
  2. Poprawienie opisu Szpiega i próba usunięcia trójkąta znad głowy.
  3. Poprawienie Snajpera (chodzi o 1/1 z Int i przy danym lvl)
  4. Dodanie expa za wskrzeszenie w klasie Medyk i zmniejszenie leczenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności